Laihdutuksen vaikutus kuukautisiin, kokemuksia?

Mulla laihdutusta nyt 7 viikkoa takana painonvartijoiden pisteitä laskien. Painoa on tippunut 6 kiloa. Edelliset menkat tuli muutaman päivän etu ajassa (kp29) ja seuraavia ei ole kuulunut (nyt kp36). Ehkäisyä ei ole käytössä, toinen lapsi on haaveissa. Tänä aamuna tein kuitenkin raskaustesti joka näytti negatiivista.
Nyt mietiskelen että mistä tää "pitkä kiero" johtuu... Voiko olla syynä laihdutus??? Muilla vastaavia kokemuksia?
 
voihan se olla, että laihdutuksella on osansa tuossa. Tosin, eikös menkkojen loppuminen laihdutuksessa liity siihen, että on jo liian laiha, näin muistan kuulleeni. Mutta jos painonvartijoissa laihdutat, niin luultavimmin ihan tarpeeseen eli et ole vielä liian laiha? Mutta se miksi kirjoitan on, että muutama vuosi takaperin itse laihdutin 22 kg painonvartijoissa, eikä mulla kertaakaan loppunu menkat....

mutta korostan, että me kaikki ollaan yksilöitä. ja mä vissiin kuulun niihin, joilla menkat alkaa kas ku ei tietyllä kellonlyömällä.... :LOL:
 
Joo en oo tosiaankaan liian laiha! :LOL: Liikakiloja on vielä tän tiputuksen jälkeen 15, joten normaalipainoon on vielä matkaa. Ja olen joskus aiemminkin laihduttanut, eikä silloin menkat oo mihinkään hävinny. Sen takii nyt niin ihmeissäni olenkin??? :eek:
 
hmm.... nyt on vaikee mennä sanomaan mitään... terkkarille vaan? siis 7 päivää myöhässä, eikä ala kuulua, etkä ole raskaana ja normisti ovat aiemmin tulleet... sillon on jotain vialla ja se kandee selvittää...
 
Mutta ku toi ei olis niin kovin raju tiputus, toi 6 kg 7 vkoa.... 0,5 -1,0 kg per viikko pitäis olla ihan turvallinen tiputustahti ja tuo menee loistavasti siihen. Mutta en kiellä, etteikö sillä voisi olla vaikutusta.... ollaan edelleenkin yksilöitä :)
 
Niin munki mielestä paino on tippunu ihan sopivaa tahtia. Sen takia en oikein usko että laihdutuksesta johtuis... Mut mistä sen sit tietää mistä johtuu! Voikohan plussa näkyy vasta myöhemmin? Onko mahollista??? Mukava olis kuulla lisää muitten kokemuksia ja mielipiteitä! :)
 

Yhteistyössä