Laihdutus blogin avulla

Minä päätin taas kerran laihtua.. ja koska se aina ennen on ollut niin vaikeaa, päätin kokeilla julkisen nöyryyttämisen voimaa... Eli aloitin kirjoittamaan blogia saavutuksistani (lisäksi kirjoittaminen on eräänlaista terapiaa myös: kun kirjoitan, en ehdi työntämään herkkuja suuhuni :) ). Moni ystäväni lukee blogiani ja koen olevani vastuussa myös heille. Idea on jo toiminutkin, painoa on pudonnut kahdessa viikossa 3 kiloa. Idea oikeasti toimii minun kohdallani, sillä aina kun tekee mieli ostaa suklaapatukka tms niin ajattelen ystäviäni ja sitä, miten petän samalla myös heidät. Rehellisyys blogissa on kaiken a ja o.

Olen yksinkertaisesti lopettanut jokailtaiset herkuttelut (pahimmillaan meni suklaalevy illassa, kolmena iltana viikossa), lisännyt kasvisten määrää ruokavaliossani ja aloittanut liikunnan. Vanha keino tepsii paremmin kuin ihmepillerit. Olen myös lyönyt mieheni kanssa vetoa, että jos onnistun laihtumaan 15 kiloa helmikuuhun mennessä, hän maksaa minulle matkan pariisiin :)

Jos joku kiinnostui blogistani, niin tervetuloa lukemaan ja kannustamaan (kaikki kannustus on tarpeen!) 15 kiloa Pariisiin Luulen, että mitä useampi sitä lukee, sen paremmin se toimii minulle :) Ja minusta olisi mukava kuulla, jos joku saisi sieltä myös itselleen tukea ja inspiraatiota :)
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Tuo blogilinkki meni talteen, alan seuraamaan sitä :)
Moni asia kuulosti todella tutulta..esim.se mitähän-hyvää-kaapista-löytyisi-nälkä..tuttu juttu, ikävä kyllä.
Oon koittanu ite vähän lakkoilla herkkujen suhteen kun tuntuu ettei karkkipäivä onnistu kun homma lipeää sitten käsistä. Annoskoon pienennys on kans yrityksen alla, samoin ku kasviksia pitäs syödä enemmän..moni asia on vinksallaan miun syömisessä :(
Mutta, tsemppiä sulle, on ainakin ihana päämäärä, tuo matka mitä kohti taistella :)
 

Yhteistyössä