Laihdutus imetysaikana

  • Viestiketjun aloittaja Liian paksu perhoseksi
  • Ensimmäinen viesti
Liian paksu perhoseksi
Mikä konsti toimisi? Paljonkohan pitäis esim. pv.n pisteitä syödä päivässä. 20 kiloa ois tiputettavana ja itsekuri ihan hukassa. Mitään megakuntoilua ei onnistu harrastaa, kun 4 alle kouluikäistä vie oikeastaan kaiken ajan, ja yövalvomiset loppuenergiat...

Vinkkejä ja kokemuksia siis pinoon!!
 
pudottaja
Mulla on painonvartijoitten cd-rom kotona..normalain pistemäärän lisäksi +10 pistettä täysimetyksellä ja +5 osaimetyksellä..pistemäärät saat painonvartijoista.
 
laalaa
Painonvartijoiden pisteitä saa käyttää 10 pistettä enemmän ku normaalisti jos täysimettää. Jos osittaisimettää niin 5 pistettä. Ja noin 20 pistettähän se on ilman imetystä, riippuu lähtöpainosta ja liikkumisesta yms.

Ja imetysaikana maltillinen painonpudotus on sallittua, noin 500g/viikko
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pudottaja:
Mulla on painonvartijoitten cd-rom kotona..normalain pistemäärän lisäksi +10 pistettä täysimetyksellä ja +5 osaimetyksellä..pistemäärät saat painonvartijoista.


Thanks, mulla kanssa romppu ja kerran tilattu kirjekurssi, joten pisteet jo aika tuttuja, joskin hiukan täytyy palauttaa selailemalla mieleen. En vain ole vielä jaksanut kaivaa esille, tosin synnytyksestä ei ole kuin 2kk, joten ei nyt ole niin kiire vielä ollutkaan;) Eli +10 pistettä niin hyvä tulee:)
 
pudottaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pudottaja:
Mulla on painonvartijoitten cd-rom kotona..normalain pistemäärän lisäksi +10 pistettä täysimetyksellä ja +5 osaimetyksellä..pistemäärät saat painonvartijoista.


Thanks, mulla kanssa romppu ja kerran tilattu kirjekurssi, joten pisteet jo aika tuttuja, joskin hiukan täytyy palauttaa selailemalla mieleen. En vain ole vielä jaksanut kaivaa esille, tosin synnytyksestä ei ole kuin 2kk, joten ei nyt ole niin kiire vielä ollutkaan;) Eli +10 pistettä niin hyvä tulee:)
Mulla on synnytyksestä 2viikkoa ja alotin painon pudottamisen :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MarjoIina:
laihuin imetysaikana 12kg ruokavalion muutoksella ja imettämällä:)


Tämä lohduttaa! Kamalaa, kun tästä viimeisestä jäi niin paljon kiloja, ettei yhdestäkään aiemmasta, oma olo on siis aika paksu. Mutta jospa sitä tässä lähtisi itseään vähän hoikistelemaan pikku hiljaa, mielikin vois piristyä kummasti:)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vesilisko:
Vauva 6kk ja nyt olen saanut kroppaa jo ihan mukavasti muokattua 2kk. Eli Pilatesta DVD:n kanssa 6pv/vk ja kävelyä 10000 askelta/päivä. Syön normaalisti.

Vautsi!! Onnea kamalasti!! Mulla ei oikein ole aikaa tämän arkihärdellin keskellä treenata mitään erityistä, kun vauvalla vielä koliikkikin. Tosin sen positiivinen puoli, että yöt saa sitten hyötyliikuntaa kun kantaa huutavaa vauvaa...:O
 
pudottaja
Multa jäi 10kg laitokselle ja 15 on vielä tahkottavana..25 aattelin ottaa nyt pois tässä kertaturauksella. Tää alku on aina takkuinen..aattelin karpata noi pisteet niin pudotus tapahtuu vielä tehokkaammin.
 
Sisilisko
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesilisko:
Vauva 6kk ja nyt olen saanut kroppaa jo ihan mukavasti muokattua 2kk. Eli Pilatesta DVD:n kanssa 6pv/vk ja kävelyä 10000 askelta/päivä. Syön normaalisti.

Vautsi!! Onnea kamalasti!! Mulla ei oikein ole aikaa tämän arkihärdellin keskellä treenata mitään erityistä, kun vauvalla vielä koliikkikin. Tosin sen positiivinen puoli, että yöt saa sitten hyötyliikuntaa kun kantaa huutavaa vauvaa...:O

Tsemppiä; koliikkivauvan kanssa varmaan hurjan raskasta!!! Mun vauva muuten helppo (yksi vasta) mut heräilee n.6 kertaa öisin syömään... =(
Pilates kestää 25-30min. joten ei vie paljoa aikaa ja hoituu kun vauva nukkuu. Tsemppiä vielä kovasti!!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sisilisko:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesilisko:
Vauva 6kk ja nyt olen saanut kroppaa jo ihan mukavasti muokattua 2kk. Eli Pilatesta DVD:n kanssa 6pv/vk ja kävelyä 10000 askelta/päivä. Syön normaalisti.

Vautsi!! Onnea kamalasti!! Mulla ei oikein ole aikaa tämän arkihärdellin keskellä treenata mitään erityistä, kun vauvalla vielä koliikkikin. Tosin sen positiivinen puoli, että yöt saa sitten hyötyliikuntaa kun kantaa huutavaa vauvaa...:O

Tsemppiä; koliikkivauvan kanssa varmaan hurjan raskasta!!! Mun vauva muuten helppo (yksi vasta) mut heräilee n.6 kertaa öisin syömään... =(
Pilates kestää 25-30min. joten ei vie paljoa aikaa ja hoituu kun vauva nukkuu. Tsemppiä vielä kovasti!!!!


Joo, mä kanssa ehdin vielä ekan ja tokan jälkeenkin jumppailla, mutta nyt kun 4 alle kouluikäistä kotihoidossa ja vauvakin nukkuu päikkärit kantoliinassa(jos nukkuu huudoltaan) niin sitä omaa aikaa ei vain enää ole(yleensä en edes suihkuun pääse yksin)... Mutta mä taidan kokeilla pv.n pisteitä, vaikka usein sitä sortuu vaan kiskomaan kaikkia herkkuja, kun kiire koko ajan...

Pudottaja: Mulla about sama urakka edessä! Tsemppiä sulle myös!
 

Yhteistyössä