Laihdutuskaveria kuntosalille! Riihimäki/lähialueet! Vaatimus: ylipainoinen:)

Etsiskelen laihdutuskaveria:)

Itse olen pudottanut nyt viimeisen vuoden aikana reilut 40 kg valitettavan vähällä liikunnalla, mutta suuri apu ollut nuo kaupan pussikeitot ja dieettipatukat...välillä vähähiilihydraattinen ruokavalio..mutta pudotettavaa on vielä:( Joka paikkaa roikkuu, venyy ja vanuu ja pitäisikin saada lisää liikuntaa:)

En ole koskaan ollut mikään superliikkuja tai terveysaddikti:) Etsiskelenkin esim. toisesta pulleasta kotiäidistä kaveria salille:) Otettaisiin elämä haltuun ja alkaisimme aktiivisiksi :D

Suunnitelmissa olisi aloittaa käynnit Riksun Hyvässä kunnossa, koska siellä on päivisin yli 1 v. muksuille lastenhoitomahdollisuuskin:) mutta minulla on vain niin suuri kynnes lähteä pyöreänä toisten kuntoilijoiden joukkoon:( Kyllähän tuo jäsenyys valitettavasti maksaa...mutta ehkä sen saa jostakin nipistettyä kokoon..

Tai voimme keksiä jonkun muun vaihtoehdon liikunnanaloittamiselle:) parhaana vaihtoehtona nyt nähnyt tuon Hyvän Kunnon, koska mahdollisuus lastenhoitoon..

Kerran tuolla olen jo käynyt kuuntelemassa mitä tarjoavat ja minulla olisi mahdollisuus 2 viikon ilmaiseen koejaksoon ilman sitoumuksia sekä saisin käyttää lastenhoitopalveluakin ja voisin tarjota tätä samaa tarjousta yhdelle mukaan lähtijälle:)

Eli jos et ole mikään himoliikkuja mutta haaveilet että olisit...painoa kertynyt ja hävettää! Lähde kanssani kuntoilemaan ja kannustamme toisiamme aina kun toista masentaa, väsyttää, ahdistaa :)

voit laittaa suoraan sähköpostia osoitteeseen: pallero82@suomi24.fi[/email


Ja voidaanhan sitä kerätä isompikin porukka kasaan jos löytyy paljon innostuneita :D
 

Yhteistyössä