laihdutusvinkkejä herkku suulle!

  • Viestiketjun aloittaja maija33
  • Ensimmäinen viesti
maija33
neljästä lapsesta 9kg löllöä jääneenä reisiin, masuun sekä alleihin. rakastan suklaata, siideriä, pullaa ym ihania herkkuja.olen 174cm pitkä ja 65kg.olen ns. hoikka mutta kiloja raskauksista jäänyt ja ne on ihanaa löllö selluliittiä. kuinka saisin kilot helpoiten pois?

koska mieheni työnsä takia paljon poissa tai tekee pitkää pvää-säännöllinen harrastaminen mahdotonta-enkä rakasta liikuntaa-mieluiten helpot keinot !

yksi ongelmani on se, että koska omaa aikaa ei ole niin palkitsen itseni (ja jotta jaksisin saman pvittäisen arjen) syön joka pvä suklaata tai pullaa ja juon yhden ligt siiderin rualla. enkä haluaisi näistä luopua...mitä mulle sitten jää???

jos lopettaisin ruokailut ja joisin diettijuomia (ateriankorvikkeita) laihdunko?
onko olemassa pilleireitä-juomaa joka kiihdyttää aineen vaihduntaa?

jos syön luumuja pvittäin laihdunko?
 
Liikunta se varmaan paras on noihin lolloihin. Olet jo nyt hoikka eli kiinteytys olisi varmaan parasta. Miten olisi jumppaaminen kotona? Ja sen lisäksi juo paljon vettä(silottaa) ja aloita jokin harrastus missä ei ole pakko käydä säännöllisesti. Esim. ratsastus:) Tehokasta liikuntaa jokapuolelle kehoa...
Minä tosin en ole paras neuvomaan, kymmenen ylipaino kiloni kanssa =)
 
Sinttura harmaana
Hanki kuntopyörä!

On tehokasta ja kyllä puolen tunnin polkemisessa tulee hiki ihan tosissaan!

On kylläkin yhtä tuskaa ja tylsää mut hyvää telkkariohjelmaa samalla katsoessa minuutit kuluvat hyvin.
 
jag
Sokeriin jää koukkuun, se on tosiasia! Vähennä pikkuhiljaa, esim. jos nyt syöt puolikkaan suklaalevyn päivässä, niin vähennä vaikka neljään riviin päivässä ja yritä nauttia joka palasta, ei kannata hotkaista. Kun pikkuhiljaa vähennät makean määrää, niin vieroitusoireet ei ole niin pahoja. Itse syön melkein joka päivä jotain hyvää, mutta usein se on joku pätkis tai muu ihan pieni juttu. Ja ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ tingi ruokailusta, se johtaa vaan siihen, että sun tekee koko ajan mieli jotain ja sitten syöt herkkuja entistä enmmän. Olen itse huomannut, että mitä paremmin ja monipuolisemmin syön, sen vähemmän tekee mieli herkkuja. Ja normaalilla monipuolisella kotiruoalla ei voi lihoa. Kun pitää perusravinnon terveellisenä, niin pienet ekstraherkut päälle ei painoa hetkauta. Muistaa vaan, että jos herkuttelee joka päivä, niin sitten vaan vähän/päivä. Jos taas pitää yhden karkkipäivän viikossa, niin voipi enemmän mussuttaa kerralla.
 
salli itsellesi herkkuhetki, koska se on sinulle tärkeä. etsi kuitenkin mahdollisimman kevyt vaihtoehto...esim. kevytjäätelöä tai kääretorttua tms.ja kuten edellä mainittiin pidä säännölliset ruoka-ajat sekä kevyt ja rasvaton perusruokavalio.

Jos ruokavalio on muuten kevyttä, kestää se pienen herkuttelun päivittäin...ainakin minulla vaikka olen taipuvainen lihomaan.
 

Yhteistyössä