Laihis vauvakuumeen tueksi

Täälä myös yks intoilija osallistuu joukkoonne. :)
Eli pikkukakkosta yritellään, pillerit jätetty heinäkuussa -09 ja tm oli 10/2009 ja nyt olis sit kolmas kierto alkamassa ens viikolla tyhjennyksen jälkeen. Painoa on reilusti ja bmi huitelee 38 tienoilla. (pituus 165 ja paino 108,1 kg tänä aamuna :eek: ) Positiivista tässä on se että viime viikon torstaista paino on tippunu 2 kg. Esikoista odottaessa insuliinihoitoinen diabetes et jos sillä silmällä tähtäis onnistumista tässä pudotusprojektissa.

:wave:
 
Painonpudotus vauvahaaveiden tueksi, 49. vko


Nimi .................... Tavoite....Yht. pudotus....Vkon pudotus

Inia ......................8,0 ...........-1,1 ............-1,1
Räystäspääsky .........5,0..........-1,5.............-0,5
mur-mur ...................7,0..........+0,5 ...........+0,5
Leena65 .........nappi kiinni...................................
Terry64 ....................7,0 .........+0,3 ...........+0,3
Enkelinäiti ................5,0 .........+1,0 ............+1,0
Piupula......................7,0 .........-1,0 ..............0,0
annekristiina............15,0 ..... ..-1.5 .............-1,5
Möhköfanttis.........12(-15)..... ...0,0...............0,0
Saara10.................... 8,0 ..........0,0 ..............0,0
mousse....................12,0 .........-9,2 .............-0,2
Tähdenlento1.............5,0 .........-1,7 ............+0,2
jag1...........................5,0 ...........0,0 ..............0,0
Tilsu..........................10,0 ..... .....0,0 .............0,0
merette......................9,0 ...........0,0 ..............0,0
liiza.............................5,0 ...........0,0 ..............0,0
Muutosta..................13,0............0,0...............0,0
Haicu..........................?...............2,0................2,0

Voisitteko aina viestin aluksi merkitä painon pudotuksen (tai nousun). Sitten se on helpompi huomata. Kiitos! Jos jonkun tähänastinen muutos on jäänyt kirjaamatta, niin huomauttaisitko. Tsemppiä :wave:
 
Voih! :ashamed: Huomasin, että jos omaa viestiä muokkaa uudestaan, edelliset muutokset häviävät. Olen ilmeisesti sotkenut listalla jotakin, sillä todellakin olen samaa listaa muokannut usemman kerran! Yritin viimeksi ottaa tämän huomioon, mutta en jaksanut tarkistaa kaikkien kohdalta! Please, ilmoittakaa virheistä :wave:
 
Heipat tännekin, vaikka muutoin on kyllä laihikset olleet taka-alalla.
Haicu, punnita voi varmaan millon vaan, mutta olihan meillä puhetta, että maanantai olisi punnituspäivä. Itse en taida uskaltaa mennä vaakaan.

Mistä ihmeestä saisi potkua oikeesti tähän aloitukseen?
 
Terry täällä kanssa tuo vaaka pelottaa :/ ei ole tälläviikolla kerennyt kuin kerran lenkille, kun ollut mieletön kiirus kokoajan :/ ja tänään tuli syötyä taas kaikkea roskaa.. Jos vaikka saisi paremmin itseään niskasta kiinni seur. viikolla :)

Tsemppiä kaikille! :heart:
 
Laihis vauvahaaveiden tueksi, 49. vko


Nimi .................... Tavoite....Yht. pudotus....Vkon pudotus

Inia ......................8,0 ...........-1,1 ............-1,1
Räystäspääsky .........5,0..........-1,5.............-0,5
mur-mur ...................7,0..........+0,5 ...........+0,5
Leena65 .........nappi kiinni...................................
Terry64 ....................7,0 .........+0,3 ...........+0,3
Enkelinäiti ................5,0 .........+1,0 ............+1,0
Piupula......................7,0 .........-1,0 ..............0,0
annekristiina............15,0 ..... ..-1.5 .............-1,5
Möhköfanttis.........12(-15)..... ...0,0...............0,0
Saara10.................... 8,0 ..........0,0 ..............0,0
mousse....................12,0 .........-9,2 .............-0,2
Tähdenlento1.............5,0 .........-1,7 ............+0,2
jag1...........................5,0 ...........0,0 ..............0,0
Tilsu..........................10,0 ..... .....0,0 .............0,0
merette......................9,0 ...........0,0 ..............0,0
liiza.............................5,0 ...........0,0 ..............0,0
Muutosta..................13,0............0,0...............0,0
Haicu..........................9,0.............2,0................2,0

Voisitteko aina viestin aluksi merkitä painon pudotuksen (tai nousun). Sitten se on helpompi huomata. Kiitos! Jos jonkun tähänastinen muutos on jäänyt kirjaamatta, niin huomauttaisitko. Tsemppiä :wave: !
 
Ottaisiko joku toinen seuraavaksi viikoksi tämän pinon päivityksen?! :attn:

Joo, oli puhetta maanantaista punnituspäivänä, mutta kyllä minunkin puolestani voi ihan minä päivänä tahansa punnita.

Uutta intoa kaikille uuteen viikkoon! Kyllä se on sitten kivaa, kun maha ei pursua enää housunvyötärön yli... :D
 
Laihis vauvahaaveiden tueksi

Nimi .................... Tavoite....Yht. pudotus....Vkon pudotus

Inia ......................8,0 ...........-1,3 ............-0,3
Räystäspääsky .........5,0..........-1,5..............0,0
mur-mur ...................7,0..........+0,5 ...........+0,5
Leena65 .........nappi kiinni...................................
Terry64 ....................7,0 .........+1,1 ...........+0,8
Enkelinäiti ................5,0 .........+1,0 ............+1,0
Piupula......................7,0 .........-0,4 ..............+0,6
annekristiina............15,0 ..... ..-1.5 .............-1,5
Möhköfanttis.........12(-15)..... ...0,0...............0,0
Saara10.................... 8,0 ..........0,0 ..............0,0
mousse....................12,0 .........-9,2 .............-0,3
Tähdenlento1.............5,0 .........-1,7 ............+0,2
jag1...........................5,0 ...........0,0 ..............0,0
Tilsu..........................10,0 ..... .....0,0 .............0,0
merette......................9,0 ...........-0,2 .............-0,2
liiza.............................5,0 ...........0,0 ..............0,0
Muutosta..................13,0............-2,5...............-2,5
Haicu..........................9,0.............-1,6................+0,4
Annu87....................10,0 ............0,0 ..............0,0
Markke ...................10,0 ............0,0 ..............0,0
Voisitteko aina viestin aluksi merkitä painon pudotuksen (tai nousun). Sitten se on helpompi huomata. Kiitos! Jos jonkun tähänastinen muutos on jäänyt kirjaamatta, niin huomauttaisitko. Tsemppiä :wave: ![/quote]

 
Mä voin yrittää päivitellä, jos vain työkiireet antaa myöten. Omalta kohdaltani en viitsi edes mennä vaakaan, kun niin lekkeripeliksi on tämä ajelehtinut. Viikonloppuna tuli syötyä pizzaa ja juotua glögiä yms. mukavaa.

Muille toivon kuitenkin oikein hyvä pudotuksia.
 
Jee, ensimmäiset grammat lähteny Ihan kaikki -200g on viikko pudotusta :LOL:
Olin kyllä jo aivan varma, että olis vaan lisää tullu, kun vieteltiin tossa pikkujouluja viikonloppuna. Mutta erittäin hyvä näin :)
 
Tämä vko +/- 0 kg. Mulla on sellainen vanhanaikainen vaaka, joten puolta kiloa tarkempia painonmuutoksia en pysty katsomaankaan. Olin kyllä tulokseen vähän pettynyt, sillä viime vkolla liikuin aika paljon ja söin tavallista vähemmän. Mutta ehkäpä puntari näyttää ensi ma sen verran vähemmän =) .

Ehkäpä hyvä punnituspäivä olisikin perjantai, sillä useinhan juuri viikonloppuna tulee herkuteltua. Sitten ma-aamuna suolistossa on tavallista enemmän massaa, mikä nostaa painoa...
 
Mulla meni viime viikon alku plussaan päin (tosin ei siihen plussaan, jota toivoisin!), mutta sitten ryhdistäydyin loppuviikosta. Eilen kuitenkin tuli herkkuja mussuteltua, joten viikon saldo +100 g. Tosin olen tyytyväinen, että noin vähän! :D Mullekin sopii perjantai mittaukseen...
 
-300 g viimeviikosta pudotus yhteensä siis nyt 9,2 kg (jostain syystä tuolla listalla lukee jo 9,2, olen varmaan jossain epäselvästi selittänyt)
Pääsin uudelle kymmenelle jee!!!

Alkuviikosta minun ei kannata punnailla, paino on aina viikonlopun jälkeen yläkantissa. :ashamed:

Tällä viikolla on liikunnat olleet minimissä, mies on ollut reissussa ja itselläkin ollut kaikkea kiirettä. On se kumma, kun kaikki muu hömpötys menee aina liikunnan edelle...

Mäkin tulen vielä punnaamaan perjantaille teidän kanssa. :)

Laihdutus on helvetistä. Koko ajan ajattelee herkkuja tai lähinnä sitä ettei saa syödä niitä. :LOL:
 
Moikka :wave:

Mun viikko on mennyt hyvin. Pudotan siis painoa nyt ensin Nutriletin avulla ja jatkan sitten painonvartijoiden pisteillä. Paino on tippunut 2,5kg viikossa. Tästä jatketaan uuteen viikkoon.

Tsempitystä kaikille :)
 
Terve!

Mahtuisko tänne uusi laihduttaja ja kuumeilija? Esikkoa yritellään ja nyt painoa pitäisi saada pudotettua. Laitetaan nyt tavoitteeksi -10kg ja silloin pitäis olla jo normaalipainon puolella.

Olen entinen "huippu-urheilija" ja lopettanut aktiiviuran n. 4 vuotta sitten polven hajoamisen takia ja sitä ollaan tässä kuntoutettu. 3 leikkausta takana ja vihdoin alkaa olee paikat siinä kunnossa että liikuntakin onnistuu lähes normaalisti! Urheilu-uran lopetuksen jälkeen söin edelleen niinkuin ennenkin, mutta en liikkunut oikeastaan ollenkaan, niin kyllähän kaikki tietää kuinka siinä käy.. Painoa tuli nopeasti aika paljon lisää.. Joten nyt on uuden elämäntavan alku edessä. Lisää liikuntaa, terveellisiä elämäntapoja ja paino laskuun! :D B)
 
Hei, sellainen tuli mieleeni täälläkin mainostaa, että jos joku haluaa selvittää mitä syömistä pitäis vähentää tai lisätä, niin kiloklubi.fi :ssä on sellainen ruoka-ainetaulukko, jonne voi syöttää päivän syömiset. Voi myös seurata painoa siellä. Mä en kauaa jaksanut sitä täytellä, mutta jo pari viikkoa näytti paitsi mitä pitää vähentää (esim. ne herkut, minkä siis tiesin), niin mitä lisätä (mm. rasvoja). On ilmainen sivusto.

Markke toi on niiiiiin p*stä kun paikat hajoaa! Mä en ole huipusti urheillut, mutta paljon muuten. Mutta polvi ei kestänyt. Nyt sitten yritän löytää uusia lajeja ja osin palata entisiinkin... Mutta paussin jälkeen on ollut vaikea aloittaa, saada se rytmi päälle.
 
Heipsis kaikille! Onko kaikkien saldot listattu? Minen mene vaakaan vähään aikaan. En oo kertakaikkiaan saanut itseäni niskasta kiinni. Loppukierto on alkamassa, jolloin kyllä paino itsestään tippuu, mutta täti taas tuo nestettä takaisin.

Kiitos kilokubi-vinkistä inia. Voisi olla kyllä tervehdyttävää käydä kirjaamassa kaikki herkut, joita tänäänkin olen napsinut...
 
+ 400 g ... yhteispudotus siis 1,6kg ...no niin, tänään vaaka näytti 108,5 kg eli viimeviikkoon lisäystä tullut hieman, tosin tuossa on ollut illanistujaiset ja menkat alkoi että turvotusta on... höh :ashamed:
 
Inia joo ei tää kauheen hääviä ole ollut. Ja tosiaan pitkän tauon jälkeen on jotenkin tosi vaikeeta taas päästä rytmiin ja totuttautua säännölliseen liikuntaan. Ja itellä vielä sekin että tottunut aina että liikkumisessa on tavoitteet.. Aina treenattu seuraavia kilpailuja varten jne ja nyt kun täytys motivoida ittensä liikkumaan vaan omaksi iloksi ja omaksi parhaaksi niin on vähän ongelmia saada itsensä sohvan pohjalta ylös.. :D :whistle:

No onneksi töiden puolesta joutuu väkisin liikkumaan, kun liikunnanohjaajana toimin. niin samalla kun liikuttaa asiakkaita niin tulee väkisinkin liikuttua myös itse.. =)

No tsemppiä kaikille uuden elämäntavan löytämiseen ja sitä kautta painon pudotukseen! :heart: :heart: :)
 
Mullakin on ollut hiukan heikko viikko takana, paljon herkkuja ja ei yhtään liikuntaa,.. ajattelin kylläkin, että tästä kylläkin noustan. Jotenkin vain kun lapsi on ollut kippeenä ja valvottanut yöt, niin päivällä kaipaa hirveesti kaikkea hyvää, musta tuntuu, että olisin turvonnut todella paljon :(

Kyllä mä meinasin kuitenkin huomenna uskaltautua vaa'alle ja sen jälkeen aloitan tosissaan, ei tästä muuten tuu mittään.

Tsemppiä kaikille väärässä pinossa plussaaville B). Yrittäkäämme ensi viikolla kovemmin :D
 
Taas on yritetty päivitystä tehdä. Kertokaa, jos kohdallanne on jotain väärin. Minun kohdallani on väärin se, että lukemien edessä on plussamerkki eikä miinusta. Mutta se ei johdu päivyksen virheellisyydestä vaan vääristä ruokailutavoista.

Potkikaa nyt mua vähän, mistä mä saan innon??? Pitäisi varmaan alkaa visioimaan ensikevään napapaitaa tai jotain muuta sellaista. Onhan minulla bikinitkin kaapissa, mutta koskaan en ole niissä julkisesti esiintynyt. Aina olen pitänyt itseäni liian pullukkana bikineihin, mutta sain mielenhäiriön seurusteluaikanamme ja ostin biksut. Rannalle asti en niissä koskaan ehtinyt, ennen kuin häveliäisyys taas iski.
 

Yhteistyössä