laihtuuu

eli olen syksystä laihtunnut 14kiloa..painan nyt 60,,
tarkotus ei ole täälä mitenkään leuhkia,mutta jätin makean,pullan,valkoisen leivän..söin paljon näkkileipää,hedelmiä ja vettä,sitä todellakin join..no itse poltan myös tupakkaa ja juon kahvia,eli nehän sitten sitä nälän tunnetta "vie pois",sitten syön kromia.

tosin syksyllä minulla oli vaúhti jakso..sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä.ja en sillon syönnyt oikeestaan mitään..ja meni ruokahalukin.muttakun siitä taas päästiin jaloilleen,niin olihan tua mahalaukku jonkin verran pienentynny,niin jatkoin sitä että en syönnyt jos olin jo täynnä.en ottannut pullaa joka päivä..

nykyään kyllä syön ruvennut lipsumaan..mutta eilen kävin vaa-alla ja olin laihtunnut 3kiloa.mitään kilpirauhasen ylitoimintaa minulla ei ole,se on tutkittu..että tässä olen miettinnyt voisiko niin tapahtua että aineenvaihdunta tai mikä ny on..niin mennyt samalle tasolle kun ennen raskautta..tyttöni täyttää 2vuotta ensi kuussa itse olen 22.

mutta eihän tämä minua haittaa vaikka painoa tippunnut..tosin onhan se rahallisesti kun täytyy vaatteita uusia..ennen olin kokoa 40/42 ja nyt olen 36.

paljon kannustus huutoja ja jaksamista teille ketkä ovat laihdutuskuurilla.. :hug:

 
mimomamo
kui pitkä oot?
voi ku miekin joskus mahtuisin kokoon 36.. jos vaik 38 ni olis jo juhla aika. aina tällai täyskasvuisena olen ollut sitä samaa kokoa mitä sinä ennen.. joskus pikkasen enemmänkii.. olen noin 179 pitkä.
nyt on vatsalaukku vähän kutistunu ku ei ole kuukauteen pystynyt syömään.. yökötti ajatuskin ruoasta.
nyt toivotaan että koulu(maalari)+ kaksi työtä(siivous ja mainosten jako) avittais laihtumaan.. kromia kans syön. olen todennut sen auttavan makeanhimooni. :)
 

Yhteistyössä