Lainan määrä/kk?

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
alabama
Kiinnostaisi tietää että kuinka ison lainan olette ottaneet asuntoa varten ja kuinka paljon maksatte kuussa pois?Meille pankki soitti tällä viikolla että ovat tehneet lainapäätöksen,joten näillä näkymin sen saamme.

Meillä pieni laina ja ilmeisesti pieni kuukausimaksu,miehen vanhempien mielestä maksaisimme kuussa hirveen vähän mutta..Tekisi nyt mieli tietää että kuinka paljon yleensä sitä pois maksetaan?
 
alabama
Ahaa..Meillä mies töissä ja minä päätän juuri opiskeluni,jospa töihin pääsisi.. :)
600 kuussa meille olisi tosi paljon kun tulevan asunnon yhtiövastike on 240?. :whistle:
 
meillä
suunniteltu, että kun talo valmis lainaa olisi 170 000 ja lyhennys+ korko 1000e/kk. Mutta näillä näkymillä lainaa ei tule noin paljon ja varmasti myös pienennämme lyhennystä.
 
Lyhennän mielestäni vähän, mutta kun olen yhden lapsen yh niin en uskalla vetää taloutta kauheen tiukalle.
Lyhennys 520/kk
vastike ja vesi 180
== asumiskulut 700
Velkaa ei ole jäljellä paljoa, noin 40 000. Nettosin edellisestä asuntokaupasta hirrrmuisesti voittoa, siksi suurempaan vaihtaessani tarvitsin lainaa vain "vähän"
 
Ai..no kiva kuulla.
Minä kun olen sellinen typy joka haluaa aina velat äkkiä pois.opintolainan maksoin ennätysajassa, oikein kiusasin itseäni.
Nyt on elettävä toisin ja pidettävä jemmarahaa jos jotain tapahtuu.
Eihän tuo 250 paljon ole, mutta ei ole iso lainannekaan. Ihan OK =)
Velatonta tulevaisuutta odotellen...
 
Meillä lainaa talosta 200.000e ja vähennetään sitä 1100e/kk. Mies töissä ja kohta minäkin. Ai niin ja autolainaa 286e/ kk vielä maksetaan.....
Velkaa on paljon ja sitähän riittää mooooooooooneksi vuodeksi.
 
Mä vaan
Meillä lainaa on noin 104 000 euroa ja lyhennys + korot on lähes 1200 eur/kk. Tämä siksi, kun haluamme maksaa lainaa reipasta tahtia pois. Maksuaikaa jäljellä reilu 8 vuotta.
 
yrittäjän vaimo
Laina määrä 170 000e ja lyhennys+korot 850e

Toistaiseksi makselen yksin, kun tuo mies ei oikein vielä yrityksellään tienaa...

välillä mietin kuinka sitä oikein toimeen tullaan... periksi ei anneta...
 
Paljonko alkuperäisellä tulee olemaan lainaa, kun tuo 250 euroa on todella surkea summa! :eek:
Jos talous jo nyt tiukilla niin entäpä korkojen nousut, mahdolliset rempat sun muut?
Meillä lainaa 94000 euroa ja maksetaan 500 euroa kuussa. Tämä on todella pieni lyhennys ja nostamme sitä sitten, kunhan minäkin menen kokopäivätöihin. =)
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 14:49 Vieras kirjoitti:
Paljonko alkuperäisellä tulee olemaan lainaa, kun tuo 250 euroa on todella surkea summa! :eek:
Jos talous jo nyt tiukilla niin entäpä korkojen nousut, mahdolliset rempat sun muut?
Meillä lainaa 94000 euroa ja maksetaan 500 euroa kuussa. Tämä on todella pieni lyhennys ja nostamme sitä sitten, kunhan minäkin menen kokopäivätöihin. =)
Mein asuntolaina on 35 000 ? ja korotetaan kuukausiosuutta jos varaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 15:40 alabama kirjoitti:
Mein asuntolaina on 35 000 ? ja korotetaan kuukausiosuutta jos varaa.
On tuo siltikin kyllä surkea summa. Maksakaa vaikka 500 euroa kuussa, niin ei mene montaa vuotta kun olette saaneet maksettua. Tuolla 250 eurollahan menee ikuisuus noin pienen lainan maksamiseen.
 

Yhteistyössä