Laiskoja äitejä...

  • Viestiketjun aloittaja Linda
  • Ensimmäinen viesti
Linda
Nyt joululoman aikana ollaan käyty viisi kertaa lasten kanssa luistelemassa ja joka kerran olen ihmetellyt samaa asiaa eli sitä, että äidit kyllä tuo lapsensa luistelemaan, mutta itse seisovat luisteluradan reunalla joko kännykkään puhuen tai jonkun kaverinsa kanssa jutellen.
Ei puhettakaan,että omaan jalkaan laitettaisiin luistimet ja luisteltaisiin yhdessä lasten kanssa. Ja jos lapsi kaatuu tai tulee muita ongelmia siellä jäällä kaukana äidistä, niin me luistelevat äidit heitä autetaan, ei oma äiti. Tänään viimeksi yhdellä pikkutytöllä alkoi tulla kesken luistelun verta nenästä ja ensiavuksi annoin oman nenäliinan mutta kun se ei riittänyt, saatoin tytön äitinsä luo joka mulkoili minua todella vihaisesti.
 
mä en oo päässyt viä viemään edes tyttöä luistelemaan. sillä me ollaan sairasteltu nyt 3viikkoa.
toisin ite oisin siellä laidalla sillä mä en voi sietää luistelemista ja vaikka ne luistyimet hommaisin en pysyisi pystyssä.

hiihtäminen olisikin jo ihan toinen juttu mut eipä mulla oo suksiakaan.
 
Älä mene sinne itsekään jos olet kateellinen niille jotka saavat vain katsella :D Jos sinä todella pitäisit siitä että saat luistella siellä, niin et varmaan käyttäisi aikaa kyrpiintyen niihin jotka vain katselevat eivätkä näin ollen saa luistelun ja lastensa kanssa yhdessä tekemisen iloa :saint:
 
Mites kun mä oon kyl luistimilla ja välillä luistelenkin, mutta välillä pidän "ompeluseuraa" ystäväni kanssa keskellä jäätä ja seisotan pikkuista luistimilla, kun ei osaa ilman apua itse potksikella vauhtia :ashamed:
 
Ei oo luistimia, enkä usko että kukaan meidän perheestä nauttisi siitä että iskisin pääni jäähän...
Mutta kerran tässä on tarkoitus omaa itseä nostaa jalustalle niin sanottakoot että kävin lapseni kanssa vesijuoksemassa :whistle:
 
vieras
Mietin tänään, että ei minun lapsuudessa ainakaan minä tai naapureiden lapset luistelleet ennen kouluikää. Ei osteltu luistimia pienille. Ei äidit kuljetelleet lapsia minnekään, vaan tekivät perusruokaa alusta loppuun saakka itse ja pitivät kodin puhtaana.
Luistelemaan mentiin luokan kanssa koulussa ja sitten kun sinne omin jaloin itse päästiin.
 
No tämän vatsan kanssa en luistele ja vaikka olen viimisilläni niin saan kyllä masun pilloon hienosti..Eli monikaan ei huomaa raskautta.
Ja kyllä mä muuten luistelisin ja mua ei oikeestaan edes kiinnosta kuinka moni äiti/isä seisoo jäällä,ehkä siinä vaiheessa kiinnostus heräisi jos niitä vanhempia ei näkyisi kentän laidalla.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mietin tänään, että ei minun lapsuudessa ainakaan minä tai naapureiden lapset luistelleet ennen kouluikää. Ei osteltu luistimia pienille. Ei äidit kuljetelleet lapsia minnekään, vaan tekivät perusruokaa alusta loppuun saakka itse ja pitivät kodin puhtaana.
Luistelemaan mentiin luokan kanssa koulussa ja sitten kun sinne omin jaloin itse päästiin.
Kyllä mun äiti ainakin vei silloin kun olin veljeni kanssa alle koulu ikäisiä..
Ja oli meidän kanssa pulkkamäessä,hiihtämässä tai ihan muuten vaan pihalla...
 

Yhteistyössä