Laita tähän NIKIT, jotka olet tunnistanut nikin omistajan tietämättä!

  • Viestiketjun aloittaja glasnost!
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pidän hauskaa salassa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
pitääkö kertoa jos panee sen miestä :D???
jos sä oikeesti panisit jonkun palstalaisen miestä sä myös laittasin sen nikin tänne. Eli koska sä et pane et laita nikkiä.
Joten keksi parempi provo.
en kerro.suhde kaatuisi ja en tahdo sitä
soopaa. kukaan ei voisi arvata mitään koska olet harmaana. joten työnnä jo pääsi hankeen ja suksi suolle.
Nii mut ukko jäis kiinni, saattas jättää salarakkaan jos emäntä sais tietää, tai ees epäilis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Väinämöisen Palttoonappi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pidän hauskaa salassa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
pitääkö kertoa jos panee sen miestä :D???
jos sä oikeesti panisit jonkun palstalaisen miestä sä myös laittasin sen nikin tänne. Eli koska sä et pane et laita nikkiä.
Joten keksi parempi provo.
en kerro.suhde kaatuisi ja en tahdo sitä
soopaa. kukaan ei voisi arvata mitään koska olet harmaana. joten työnnä jo pääsi hankeen ja suksi suolle.
Nii mut ukko jäis kiinni, saattas jättää salarakkaan jos emäntä sais tietää, tai ees epäilis.
höpönlöpön tää on niin feikki niin feikki ja sen lisäks viel niin vanha juttu ettei kukaan usko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Väinämöisen Palttoonappi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pidän hauskaa salassa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
pitääkö kertoa jos panee sen miestä :D???
jos sä oikeesti panisit jonkun palstalaisen miestä sä myös laittasin sen nikin tänne. Eli koska sä et pane et laita nikkiä.
Joten keksi parempi provo.
en kerro.suhde kaatuisi ja en tahdo sitä
soopaa. kukaan ei voisi arvata mitään koska olet harmaana. joten työnnä jo pääsi hankeen ja suksi suolle.
Nii mut ukko jäis kiinni, saattas jättää salarakkaan jos emäntä sais tietää, tai ees epäilis.
höpönlöpön tää on niin feikki niin feikki ja sen lisäks viel niin vanha juttu ettei kukaan usko.
En mä väittänytkään etteikö vois olla feikki, vaan sanoin esimerkiksi yhden syyn miksei haluasi paljastaa panonsa emännän nikkiä.
 
Turkilmas
Mua ärsyttää kun tasaisin väliajoin joku kysyy jotain ja kesällä jokuseenkin otteeseen harmaana tunnistettiin mut. En sitten tiedä tunnistettiinko oikeasti, eikä koskaan kukaan kertonut kuka oli kyseessä.

Mutta on mut kerran ihan virallisestikin tunnistettu. Kyseessä yks entinen luokkakaveri joka täällä palstailee :)
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
TooQT2BSTR8 sut on tunnistettu
:p
Ei oo mahdollista koska kaikkia mun kertomia "faktoja" on muunneltu sen verran et kertakaikkiaan tunnistaminen on mahdotonta.
Ja jos luulet tunnistaneesi niin kerropa missä asun?
Ennen ainakin asuitte Saukossa, mutta taisitte vähän aikaa sitten muuttaa, en tiedä minne. Luulisin ainakin, että vähän lähemmäs keskustaa.. osuiko oikeaan?
 
tooqt2bstr8
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
TooQT2BSTR8 sut on tunnistettu
:p
Ei oo mahdollista koska kaikkia mun kertomia "faktoja" on muunneltu sen verran et kertakaikkiaan tunnistaminen on mahdotonta.
Ja jos luulet tunnistaneesi niin kerropa missä asun?
Ennen ainakin asuitte Saukossa, mutta taisitte vähän aikaa sitten muuttaa, en tiedä minne. Luulisin ainakin, että vähän lähemmäs keskustaa.. osuiko oikeaan?
Asutaan aika lähellä oulua. Alunperin Kajaanista. Eli sulla on joku väärä tyyppi:)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja dani:
Oon tunnistanut ainakin 4 palstailijaa. Ja yksi heistä jos tietäis, ei varmasti lurittelis sellasia juttuja ku tähän asti on luritellu ;)
Mutta mitäs se mulle kuuluu.
Miksi et kerro ketä nämä palstalaiset ovat?
 
Sirkkeli
Rypäleen ja HelloShittyn olen tunnistanut :) Kummatkaan eivät kuulu tuttavapiiriini, mutta olen nähnyt heidät monia kertoja :)

HelloShittyn tunnistin lastensa nimistä, kuulin muutaman kerran ne leikkipuistossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja dani:
Oon tunnistanut ainakin 4 palstailijaa. Ja yksi heistä jos tietäis, ei varmasti lurittelis sellasia juttuja ku tähän asti on luritellu ;)
Mutta mitäs se mulle kuuluu.
Miksi et kerro ketä nämä palstalaiset ovat?
arvaus: kenties dani ei pääsisi enää mässäilemään näillä luritelmilla, jos kys. henkilöt tietäisivät että heidät on tunnistettu? :whistle:
 

Yhteistyössä