Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

teh
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
olen tosi yllättynyt kun mua luultiin noinkin vanhaksi, kun kysyn puistossa äiti tutuilta niin he ovat veikanneet 27- 29..
Vaikea sanoa, mikä tuossa erityisesti vanhentaa. Noh itse veikkasin sitä 27. Meinasin vastata ensin 25.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
olen tosi yllättynyt kun mua luultiin noinkin vanhaksi, kun kysyn puistossa äiti tutuilta niin he ovat veikanneet 27- 29..
mäkin kysyin kerran mustana ja veikkaukset oli 40-55v välis, ja olen 18v, joten ihmiset tahallaankin laittaa vaikka mitä:=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja teh:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
olen tosi yllättynyt kun mua luultiin noinkin vanhaksi, kun kysyn puistossa äiti tutuilta niin he ovat veikanneet 27- 29..
Vaikea sanoa, mikä tuossa erityisesti vanhentaa. Noh itse veikkasin sitä 27. Meinasin vastata ensin 25.
itse on tosi vaikea arvioida kuviensa ikää.. tai kelpaavuutta työhakemuskeen..
 
arvaus
Kuten kirjoitin, kyllä tarkka silmä havaitsee, että olet nuori vielä, heleä iho jne, mutta tuossa kuvassa vaan oli jotain tätimäistä, anteeksi. Mulla on ihan sama ongelma. Olen 25, ja luulenpa että kolmekymppiseksi luullaan. Silmälasit pahentavat asiaa erityisesti. Taidetaan olla molemmat sitä sorttia, ettei tarvi paljon jakkupukuja käyttää, koska silloin näyttää liian aikuiselta...
 
Noh, minun arvaus olisi ollut että 35 eli yli 10 vuodella olisi heittänyt :eek: Mutta jos tuosta kuvasta peittää alaosan pois ja näkyviin jää vain silmät ja päälaki niin sieltä kyllä sitten kurkkaa se 24-vuotiaskin :D Eli luulenpa että näytät nuoremmalta jos sinusta ottaa vähän erilaisen kuvan? Esim. sellainen missä et hymyile ollenkaan, olisiko sinulla sellaista? Olisi nimittäin kiva nähdä että tuleeko tuosta hymystä vain vaikutelma vähän vanhemmasta?
 

Yhteistyössä