LAitetaanko pinoon perheen karvakorvat :)

Hilma-Hipsuttaja ( pitkäkarvainen syyrialainen hamsteri ) :





Pöperö-Maija ( lyhytkarvainen syyrialainen hamsu ) :




Höperö-Heikki ( pitkäkarvainen syyrialainen hamsu ):




Unto-Unikeko ( pöperö-Maijan ja Höperö-Heikin lapsukainen / lyhytkarvainen syyrialainen hamsu )




Matti




Andy




Lotta




Oona




Ossi




Lissu




Milli ja Molli ( roborovskeja )






Meitin mussut <3
 
"vieras"
Tässäpä nämä
Turo. Ihana ja jääräpäinen tallikissa Pohjanmaalta


Laku sieltä lakeuksilta kanssa kotoisin


Olis vielä tytön kolme suskoiraa, mutta joka kuvassa näyttää olevan ihmisiä, joiden kuvia en tänne voi laittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hölmölän-iita
[QUOTE="vieras";24873166]Tässäpä nämä
Turo. Ihana ja jääräpäinen tallikissa Pohjanmaalta


Laku sieltä lakeuksilta kanssa kotoisin


Olis vielä tytön kolme suskoiraa, mutta joka kuvassa näyttää olevan ihmisiä, joiden kuvia en tänne voi laittaa.[/QUOTE]

Kauniita :attn:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24873186:
Kauniita :attn:
Kiitos. Tytön schäferit (?) on kans hienoja koiria. Ihmettelen, että joskus pelkäsin niitä.

Eka on pelastettu huonoista oloista ja on lonkkavikainen. Toinen koira on menestynyt hyvin näyttelyissä ja viimeisin hauva diskattiin viime näyttelyssä, koska joku hammas ei ollut puhjennut :O Nyt se kuitenkin on puhjennut :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hölmölän-iita
"nanna84"
Mä ajattelin eka kun näin tossa etusivulla tän ketjun otsikon, että mun mies EI IKINÄ antais ottaa kuvaa sen korvista ja linkittää tänne. :D :D Mutta joo, tajusin sitten ennen ensimmäistä kuvaakaan, että kyse onkin lemmikeistä.

Harmi kun mulla ei tässä uudessa koneessa vielä oo tosta meidän koirasta yhtään kuvaa, olisin sen voinu tänne laittaa. Meillä siis b&t cavalier tyttönen.
 

Yhteistyössä