laitetaanpas kikat ylös

Eli tässä kevään lähetessä ja synnytksen lähetessä ajattelin et laitetaan tällainen leikkimielinen "miten saat synnytyksen käynnistymään pino"...Eihän nää kikat välttämättä toimi mut jos on hyviä kikkoja tiedossa niin kerroppa ne muillekkin :D Ei sillä et oisin hätä housu :D Mut en kyllä millään haluaisi et odotus menee 2 viikoa yli lasketunajankaan =)

no mä alotan

* Rivakat lenkit
* kuuluistat ässät
 
Meillä toimi viimeksi kolme ässää, mutta ei ihan perinteisesti. Siivonnut olin jo viikkoja eikä supistuksen supistusta. Eräänä lauantaina kokeiltiin saunaa, seksiä ja syömistä ja johan lähti synnytys rytinällä käyntiin. Eli saunan ja seksin päälle ihan mieletöntä mässäilyä. :p
 
Kuulemma seksi, jos joku, auttaa. Perustuu johonki aineeseen mitä miehen siemennesteestä löytyy (samaa niissä synnytyksen käynnistävissä lääkkesissä ). Sitä pitäis sit vaan olla aika lailla ja se pitää sillee "peppu tyynyllä"-menetelmällä valuttaa sinne kohdunsuulle. Eihän se mitään maksa kokeilla. ;)
 
Ilmaiset on huvit :D Ja eihän nää mitään ota jos ei annakkaan =) ja tuo syöminen ainakin kuullostaa mukavalta touhulta :D ..3-4 viikon päästä olen ajatellut et sit kyllä kokeillaan kaikkea maan ja taivaan väliltä :D Suomi24:selta luin et Dildo vois aiheuttaa loppuajasta synnytyksen käynnitymisen eikun seksilelu kaupoille siis :D ja jyrisestelemään
 
Naapuri suosittelee verhojen ripustamista,kuulemma hänen suvussa hyvin toiminut..Itse en ole kokeillut,vaikka harkinnassa on kun mistään syömis,saunomis,seksi ja siivousjutuista ei ole ollut taikaa.Tosin laskettuun aikaankin vielä pari päivää matkaa,mut synnyttämään tässä jo mieli halajaisi.
 
Justiinsa luin, että rintojen ja nännien hieronta vois auttaa...? Lisää vissiin oksitosiinin (vai mikä se oli) määrää veressä. Ja oishan se ihan loogistaki, vähän niinku simulois imetystä. Ja eihän sellasta nipletteäkää saa viimesen kolmanneksen aikan käyttää. Tätä kikkaa ei kyllä tarvii miestä kahtaa kertaa pyytää kokeilemaan! ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Justiinsa luin, että rintojen ja nännien hieronta vois auttaa...? Lisää vissiin oksitosiinin (vai mikä se oli) määrää veressä. Ja oishan se ihan loogistaki, vähän niinku simulois imetystä. Ja eihän sellasta nipletteäkää saa viimesen kolmanneksen aikan käyttää. Tätä kikkaa ei kyllä tarvii miestä kahtaa kertaa pyytää kokeilemaan! ;) :whistle:
Odottavien osastolla kehoittivat hibelöimään rintoja kun lapsivettä alkoi tihkua mutta supistukset vielä puuttuivat. Synnytyksessä myös joku hoitajista tarrasi välillä tissiin kiinni ja sanoi stimuloivansa oksitosiinin eritystä. Näin jälkeenpäin ajatellen, olikohan siitä kummempaa hyötyä kun sitä tuli jo tipasta maksiminopeudella muutenkin... :whistle:

Se aine (oliko se progesteroni???) mitä spermassa on voi tosiaan vaikuttaa synnytyksen käynnistymiseen, mutta muistelen kuulleeni että tavaraa pitäisi olla litrakaupalla että saataisiin tehokas annos. Kannattaa siis pantata ensin pari päivää. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mspitz:
Se aine (oliko se progesteroni???) mitä spermassa on voi tosiaan vaikuttaa synnytyksen käynnistymiseen, mutta muistelen kuulleeni että tavaraa pitäisi olla litrakaupalla että saataisiin tehokas annos. Kannattaa siis pantata ensin pari päivää. :D
"Ei rakas vaimoni, en halua enää seksiä" -ei, ei toi nyt kuulosta luontevalta. Että eiköhän se litrakaupalla oo ihan saavutettavissa... ;)
 
Juu eikös se oksitosiiniä ole mitä synnytyksen käynnistymiseen tarvitaan....?
Minulla autto seksi lähes joka ilta (ja se isiltä saama tavara sai jäädä sinne yöksi, tai ainakin seuraavaan vessahätään) Ja nännien hierominen. Yks minkä uskon auttaneen on parit orgasmit pitkin päivää (siis seksin lisäks miehen kanssa). Huomas kyllä kun laukeamisen jälkeen tuli supistuksia. Ja nämähän alotettiin pari viikkoa ennen laskettua aikaa!!!

Synnytyksen jälkeen saa sitte mies ihan tarpeeksi levätä :D
 
Risiiniöljy on myrkkyä. Ei ole kovin terveellistä nauttia, menee istukan lävitse. Luumu tai muut suolen toimintaa luontaisesti lisäävät jutut saattaa auttaa. Luin myös piimäkuurista...

Rintojen hipelöiminen saattaa kuulema olla liiankin tehokasta (=> tosi voimakkaat supistukset). Meillä ei ole toistaiseksi tehonnut, sänkypuuhat muuten saaneet alavatsaan nipistelyä. Sperman progesteroni pehmittää paikkoja, oksitosiinin pitäisi lisätä supistelua. Oksitosiini lisää myös turvallisuuden ja rentoutumisen tunnetta. Rentoutuminen saattaa auttaa synnytyksen käynnistymisessä, eli komedioita ja kunnon nauruja kehiin! Siihen se saunakin varmaan osaltaan perustuu.

Atlantin takana "spicy food" kuulema auttaa, pahoittelen närästyksestä kärsivien puolesta.

Sauvakävely on antanut jollekin helpotusta. Ehkä liittyy tuohon rivakkaan kävelyyn. Sauvojen kanssa voi olla turvallisempaa liukkailla tai ainakin vähentä kuormitusta polvissa alamäissä.

Pinon aloittaja voisi vaikka listata näitä konsteja, niin löytyisivät sitten tarvittaessa heti etusivulta! :D


Sienna rv 40+5
 
Muuten Sienna tosi hyvä idea mutta nääkoneet ei oikein aina tykkää musta :( eli en osaa päivitellä täällä listoja yms.. :ashamed: Mutta jos jollain on paremmat välit koneiden kanssa niin toi ois hyvä idea tässä kun jokainen sit rupee testailemaan kikkoja =)
 
Kaveri kehotti kinkkiin syömään. Rakastan kiinalaista, ja oon aina syönyt tulisia ruokia, joten en tiedä kuinka tulista sitä uskaltaa syödä aiheuttamatta armotonta ripulikohtausta :D

Äiti kertoi tanssineensa joka kerran kun laskettu aika oli lähellä. Mut mun äiti onkin vähän hassu :)
 
kannattaa sopia joku ehdottoman tärkeä meno niin varmasti alkaa synnytys ennen sitä :whistle:
mulla ja siskolla on molemmilla synnytys käynnistynyt kun on saatu päivämäärä jo käynnistystä varten, päivänä jolloin se sovittiin lähtikin käyntiin ittellään.
ja monella kaverilla on synnytys alkanut Ikeassa jostain syystä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
ja monella kaverilla on synnytys alkanut Ikeassa jostain syystä :LOL:
Voi räkä; olis vissiin pitäny lähtä Ikeaan pääsiäisen aikaan, kuten suunnittelin ;) Koko viikonloppu ooteltiin h-hetkeä, jota ei vaan tullut :whistle:
Tampereelta on aikamoinen matka Ikeaan mutta kyllä mäkin olisin sinne vähitellen kypsä lähtemään jos se yhtään auttaa.

ja mulle on sentään sovittu jo käynnistyspäivä viimeistään lasketuksi :saint:
 
Toisessa raskaudessa (oli kesä) innostuin pesemään kaksi autoa ihan käsipelillä. Pari päivää siitä, niin sai lähteä synnyttämään :LOL: Ehkä tämän neljännenkin kohdalla voisin tuota kokeilla, onhan elokuulla vielä kesä.
 
3 ässää ei toiminut.
Mulla oli jynssäharja, ja seksiä saunan lauteilla. Mutta ei pelittänyt se operaatio olleska.

Tokasta mä jynssäsin kylppärin lattiaa jynssäharjalla, ja joha rupes sutimaan. =)
Supistuksia rupes tulemaan suht tiheesti ja mä paniikissa ajattelin että ei ole siivous vielä valmis, joten kuurasin siinä supistusten lomassa lattian loppuun asti. :ashamed:
Voitte varmaa kuvitella millaset fiilingit automatkalla oli (n.puolisen tuntii autossa..) sairaalaan. :whistle:

Nyt päätin että en kuuraa yhtää mitään, en harrasta seksiä, enkä sauno.
Mulla ei ole mikkä kiirus. Ja kotikin on suht siisti. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Mä siivosin saunan ja seuraavana yönä tuli lähtö. Tosin viikkoja oli kyllä sillon jo 41+3, joten olishan tuo voinu käynnistyä muutenkin...
Jep, mulla oli kans viikkoja ekasta 41+5 ku synty, ja tokasta 41+3..
Pakko oli jo tehrä jottaa jotta saapi nähä ne ettei nyt ikuisuuden majaile minun masussa. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Mä siivosin saunan ja seuraavana yönä tuli lähtö. Tosin viikkoja oli kyllä sillon jo 41+3, joten olishan tuo voinu käynnistyä muutenkin...
Jep, mulla oli kans viikkoja ekasta 41+5 ku synty, ja tokasta 41+3..
Pakko oli jo tehrä jottaa jotta saapi nähä ne ettei nyt ikuisuuden majaile minun masussa. ;)
Kyl luova aina keinot keksii! Saa nähdä kuinka luovaksi tässä äityy, täällä nyt rv 41+2.
 

Yhteistyössä