laitetaans pinoon espoon äipät

Kurmeli
Vm. 83 oon ja tyty syntyi 05/06... olisin halukas saamaan ystäviä Espoolaisista äideistä. Itse asun Kilossa ja juuri eronnut lapseni isästä :(

S-postini on be.happy@luukku.com ja mese be.happy@naar.as

Järjestelläänpä jotain miittiä vaikka, eiks joo... mä oon ainakin mukana :wave:
 
Äippä -83
Heippa!!

Täällä kanssa äiti ja tyttönen (11/05) espoosta =) . Asustellaan tässä espoonkeskustassa (suvelassa). Me ainakin olemme kovasti vailla puisto/leikki seuraa.

Minut saa mielellään lisätä meseen (nepuliini@suomi24.fi) taikka laittaa s.postia (sama osote).


Oiskos teistä muista espoonkeskusta/lähiympäristöläisistä puistoilemaan esim. iltapäivisin tai aamupäivisin??
 
Kohta tulee vuosi täyteen espoolaisuutta ja tuttavat on vähissä. En ole mikään "pakko tavata joka päivä" ihminen, mutta silloin tällöin ainakin.
Itse olen siis 27-vuotias iloluontoinen karjalainen. Lapset poika 7v ja tyttö 1v 4kk. Kolmas lapsi on haaveissa.
Kaikenkaikkiaan olen pienestä onnellinen ja syvällinen, mutta kuitenkin ihan rempseä tapaus, joka voi innostua vaikka keskellä yötä maalaamaan taulua, vaikkei oikein osaa :)
Espoon keskuksen vieressä asumme. Kirjoitella saa!!
nuorena_syntynyt @ suomi24.fi :D
 
Täällä myös yksi äippä leppävaarasta, ollaan asuttu täällä ruhtinaalliset kaksi kuukautta, ja olisi mukava saada puistoseuraa. Perheeseeni kuuluu lisäkseni kohta kolmevuotta täyttävä poikani, mieheni ja masuasukki =)
 

Yhteistyössä