Laitettaiskos uusi pärstäkuvaketju?

  • Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28637013]No voi! Mä en kerinnyt nähdä :( Nehän on just parasta näissä ketjuissa ja monesti niissä piilee totuuden siemen; ettei kaikki ole niin lällynlällyä ja 'voi-kun-oot-ihana' -juttua. Kehutaan retostetaan ihan tyhjänpäiväsiä immeisiä.[/QUOTE]

Tottahan sitä kritiikkiä saa antaa, mutta joku järki siinäkin hommassa pitäisi olla. Täällä kun ne negatiiviset kommentit paiskataan naamalle mahdollisimman loukkaavasti -ihan tarkoituksella esim. tiettyjä mustia kohtaan- niin mun puolesta sellaiset saakin poistaa ihan surutta. Ei siinä mitään jos asiallisesti sanoo jotain negatiivistakin :)
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
Tottahan sitä kritiikkiä saa antaa, mutta joku järki siinäkin hommassa pitäisi olla. Täällä kun ne negatiiviset kommentit paiskataan naamalle mahdollisimman loukkaavasti -ihan tarkoituksella esim. tiettyjä mustia kohtaan- niin mun puolesta sellaiset saakin poistaa ihan surutta. Ei siinä mitään jos asiallisesti sanoo jotain negatiivistakin :)
Niin mutta kun ne asiallisetkin negatiiviset mielipiteet poistetaan, ettei vaan vakkareille tule paha mieli:D
 
[QUOTE="vieras";28637049]Niin mutta kun ne asiallisetkin negatiiviset mielipiteet poistetaan, ettei vaan vakkareille tule paha mieli:D[/QUOTE]

Ai, en ole huomannut tällaista ilmiötä :ashamed: No, ainakin moderointi pelaa jos asiasta pitää jotain positiivista etsiä. Onhan sekin kai jotain :D
 

Yhteistyössä