Laitoin äsken palautetta Marimekon kylpytakista,

josta frotee on alkanut ikäänkuin purkautumaan. Siitä roikkuu langanpätkiä sieltä sun täältä. Olisin odottanut hieman laadukkaampaa tuohon hintaan. Kolmasosan tuosta hinnasta maksaneissa takeissa ei koskaan mitään ongelmaa... Saa nähdä mitä saan vastaukseksi :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Meillä teki Benettonin ihan samaa, kangas on niin harvaa, että päivä paistaa läpi :|
Laitoitko palautetta? Mua harmittaa ihan simona, ja on kyllä varma, että on viimeinen tuollainen takki kun meille tulee.
No en oo laittanu, ku saatiin se miehen siskon pojalta käytettynä, ei siis kovin vanha ole mutta kuitenkin. Mut mun mielestä merkki vaatteiden pitäisi kestää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Meillä teki Benettonin ihan samaa, kangas on niin harvaa, että päivä paistaa läpi :|
Laitoitko palautetta? Mua harmittaa ihan simona, ja on kyllä varma, että on viimeinen tuollainen takki kun meille tulee.
No en oo laittanu, ku saatiin se miehen siskon pojalta käytettynä, ei siis kovin vanha ole mutta kuitenkin. Mut mun mielestä merkki vaatteiden pitäisi kestää.
Mä sain tuon viime äitienpäivänä, siis alle vuosi sitten. Ja ekat narunpätkät siitä kyllä roikkui jo viime syksynä.
 
Mulla hajos Elloksen halpakylpytakki parissa kuukaudessa... Irtos ripustuslenkki, taskut repsottaa, kauluksen saumat aukee... Ketuttaa.
Marimekolta ostaisin kyllä jos raaskisin kun on niin kivan värisiäkin...
Kannattaa tuosta tehä reklamaatio, niin saa jotain hyvitystä. Ei niitten tuolla lailla riki kyllä pitäis mennä :/
 
sain joskus marimekon unikkolakanat ja tyynyliinat ja piti olla ykköslaatua, mutta saumat ihan kierossa ja hieman vituttaa silittää sellaisia,eipä juurikaan tuu käytettyä niitä..luulis että noin törkeen hintasissa lakanoissa olis ees saumat suoria, halvemmíssakin on..
 
Mä sain edellis jouluna (2006) lahjaksi Marimekon kylpytakin, ja siitä alkoi purkaantumaan langanpätkiä jokapuolelta.

Tein kuukauden päästä reklamaation Marimekon liikkeeseen.
Reklamaation vastauksessa kesti ja kesti.
Parin kuukauden päästä kotiimme tuli postia Marimekolta. Lähettämäni kylpytakki ja kirje. Kirjeessä luki että purkautumat johtuivat todennäköisesti hiusharjasta. Hiusharjan piikit olisivat takertuneet froteeseen harjatessani hiuksia. Korvausta en saanut.

Tuo ei kyllä todellakaan johtunut hiusharjasta. Lankoja lähti purkautumaan joka puolelta, myös helmasta. Joten huono selitys tuo hiusharja.

En ole ostanut Marimekon froteeta tuon tapauksen jälkeen yhtään. Niin iso pettymys tuosta kylpytakista tuli.
 
Petyin myös viime kesänä ostamaani Marimekon unikko tuplapussilakanaan ja sen laatuun. Pesussa kukkasten väri sekoittui valkoiseen taustaväriin. Tulos oli aivan fiasko.
En laittanut koneeseen muutakuin tuon lakanan ja siihen kuuluvan tyynyliinan ja pesin ohjeiden mukaisesti.

Reklamaatiota en tehnyt vaikka mielessä oli. En vain jaksanut enää tota samaa rumbaa kuin oli kylpytakin kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jazmiina:
Mä sain edellis jouluna (2006) lahjaksi Marimekon kylpytakin, ja siitä alkoi purkaantumaan langanpätkiä jokapuolelta.

Tein kuukauden päästä reklamaation Marimekon liikkeeseen.
Reklamaation vastauksessa kesti ja kesti.
Parin kuukauden päästä kotiimme tuli postia Marimekolta. Lähettämäni kylpytakki ja kirje. Kirjeessä luki että purkautumat johtuivat todennäköisesti hiusharjasta. Hiusharjan piikit olisivat takertuneet froteeseen harjatessani hiuksia. Korvausta en saanut.

Tuo ei kyllä todellakaan johtunut hiusharjasta. Lankoja lähti purkautumaan joka puolelta, myös helmasta. Joten huono selitys tuo hiusharja.

En ole ostanut Marimekon froteeta tuon tapauksen jälkeen yhtään. Niin iso pettymys tuosta kylpytakista tuli.
Siis ihan oikeesti? Väittivät, että on tullut hiusharjasta? Miten olisi mahdollista, että hiusharja aiheuttaisi purkaumat helmaan? Oliko siinä mitään perusteluja?
 


Siis ihan oikeesti? Väittivät, että on tullut hiusharjasta? Miten olisi mahdollista, että hiusharja aiheuttaisi purkaumat helmaan? Oliko siinä mitään perusteluja?[/quote]


Ei ollut sen enempää perusteluja. Oli aika tylyn oloinen kirje!

 

Yhteistyössä