Laittaisitko asiakaspalautetta menemään? (gigantti)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vihanen as
ostin eilen koneen jota sanottiin että se pyörittää hyvin pelejä, olen kokeilu kaikkii pelejä mitä pelaan mutta mikään ei toimi tai avaudu. He sanoivat että tässä ei ole mitään norttonia muttasiinä oli ja sitten oli toinen jonka poistin, koska norttoni on hankala poistaa verratttuna f sekurityyn
 
myyjät tympeitä ja palvelu haluttomia vai eikö sitä saisi käydä ostoksilla ulkoilu vaatteissa vai mistä johtuu näkymättömyys?? useamman kerran käynyt ja aina yhtä tyly kohtelu kysyt jotain näytetään epämääräisesti johonkin suuntaan eikä todellakaan esitellä tuotteita :/ terveisiä vaan jykylän giganttiin.äänestän jaloillani ja menen markantaloon siellä saanut aina hyvää palvelua ja HYMYN kera :)
 
"myyjä"
Ottakaa nyt huomioon, että Gigantin kilpailuvaltti on HALPUUS ei palvelu.

Että välillä tökkii tuo asenne, että kaikki pitäisi saada puoli-ilmaiseksi kylkiäisen kera ja toinen siihen kaupan päälle ja palvelun pitäis kuitenkin olla sitä luokkaa, kuin asiakas kantaisi kultaa säkissä myyjän taskuun.

On niitä myymälöitä mistä saa kuninkaan kohtelun kun maksaa sen mukaan ja niitä, mistä saa halvemmalla mutta palvelukin on sitten vähän köyhempää.
Ei oo myymälän vika jos oot ite tullu hakemaan imuria kukkakaupasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Minuli
ostin eilen koneen jota sanottiin että se pyörittää hyvin pelejä, olen kokeilu kaikkii pelejä mitä pelaan mutta mikään ei toimi tai avaudu. He sanoivat että tässä ei ole mitään norttonia muttasiinä oli ja sitten oli toinen jonka poistin, koska norttoni on hankala poistaa verratttuna f sekurityyn
Multa kone kyllä on erikseen kysynyt, mitkä koneen mukana tulevat ohjelmat asennetaan. Millä tavalla peli ei toimi tai avaudu? Mitä pelejä pelaat. Kuulostaa aika mahdottomalta jos ostat uuden tietokoneen ja peli ei edes toimi/avaudu. Epäilisin vikaa enemmänkin pelissä.
 
Yleensä myyjät saa ikävää palautetta siitä, että isketään kiinni asiakkaaseen. Ettei rauhassa saa katsella.

Jos itse olen oikeasti kauppoja tekemässä, katselen myyjää. Menen perässä ja kysyn palvelua. Jos kyseinen myyjä on kiireinen, hän järjestää kyllä paikalle myyjän, jolla on aikaa hoitaa asia.

No pääasia, että saitte tarvitsemanne.
 
Mua taas joskus ärsyttää, kun jotkut myyjät tulevat "änkemään" ja kysymään miten voivat olla avuksi, kun itse vain haluaisin rauhassa katsella ja vertailla. Jos olisi kysyttävää myyjältä, etsisin sellaisen käsiini tai käyttäisin teidän tapauksessa tuota kahdesti teillä ollutta mahdollisuutta pysäyttää ohi kulkenut myyjä ja kysellä kysyttäväni. Itsekin olen asiakaspalvelijana töissä, tosin en kaupassa, ja asiakkaiden miettiessä ja katsellessa vaihtoehtoja annan heidän rauhassa niin tehdä ennen kuin astuisin myyntipuheineeni heidän eteensä. Itse kokisin siis tuon käyttäytymisen tietynlaisenä änkeämisenä ja painostamisena enkä näin ollen harrasta sitä itsekään työssäni.
 
"asiakas"
Olen laittanut giganttiin reklamaatiota muutamankin kerran huonosta palvelusta ja palvelun puutteesta. Aivan turhaa touhua, eivät edes viitsineet pahoitella. Huonompaa ja asiantuntemattomampaa palvelua en kuunaan ole muualla saanut ja jonotuskäytännöt, voi luoja! Ensin jonotat että saat lapun jolla maksaa tuotteen, sitten jonotat kassalle maksaaksesi sen ja vielä noutopisteeseen saadaksesi sen. Yhden tuotteen vuoksi kolme kertaa jonotusta! Pienen digipokkarin ostoon (haluttu tuote valmiiksi katsottuna) kului jonotuksineen yli tunti! Ja tämä vain viimeisin kokemus. Äänestän jaloillani. Ja jollekin jika laittoi rahansa Markantaloon, tiedoksi että se on samaa puljua Gigantin kanssa.
 
"vieras"
Gigantissa olen saanut puistattavaa asiakaspalvelua monta kertaa, olen ollut sitten yksityis tai yritysasiakkaana mutta siitä huolimatta halvat hinnat ovat houkutelleet sinne aina vain uudestaan, olenko siis masokisti!?
 
[QUOTE="asiakas";27635161]Olen laittanut giganttiin reklamaatiota muutamankin kerran huonosta palvelusta ja palvelun puutteesta. Aivan turhaa touhua, eivät edes viitsineet pahoitella. Huonompaa ja asiantuntemattomampaa palvelua en kuunaan ole muualla saanut ja jonotuskäytännöt, voi luoja! Ensin jonotat että saat lapun jolla maksaa tuotteen, sitten jonotat kassalle maksaaksesi sen ja vielä noutopisteeseen saadaksesi sen. Yhden tuotteen vuoksi kolme kertaa jonotusta! Pienen digipokkarin ostoon (haluttu tuote valmiiksi katsottuna) kului jonotuksineen yli tunti! Ja tämä vain viimeisin kokemus. Äänestän jaloillani. Ja jollekin jika laittoi rahansa Markantaloon, tiedoksi että se on samaa puljua Gigantin kanssa.[/QUOTE]

tiedän. mutta eri henkilökunta :)
 
............
[QUOTE="myyjä";27634734]Ottakaa nyt huomioon, että Gigantin kilpailuvaltti on HALPUUS ei palvelu.

Että välillä tökkii tuo asenne, että kaikki pitäisi saada puoli-ilmaiseksi kylkiäisen kera ja toinen siihen kaupan päälle ja palvelun pitäis kuitenkin olla sitä luokkaa, kuin asiakas kantaisi kultaa säkissä myyjän taskuun.

On niitä myymälöitä mistä saa kuninkaan kohtelun kun maksaa sen mukaan ja niitä, mistä saa halvemmalla mutta palvelukin on sitten vähän köyhempää.
Ei oo myymälän vika jos oot ite tullu hakemaan imuria kukkakaupasta.[/QUOTE]

Olen aivan samaa mieltä, että Gigantin toiminta perustuu määrään ja hintaan kuin palveluun. Lisämyyjien palkkaaminen tuntuisi hinnoissa, mihin harva asiakas suostuisi eurojaan laittamaan. Valittaminen ei tässä tapauksessa auta, koska mitään varsinaista virhettä ei ole tapahtunut. Yhden asiakkaan poistuminen kaupasta ja muutamien satalappusten menetys ei Gigantin toiminnassa tunnu. Niin moni kuitenkin on valmis ostamaan Gigantista. Yleensä se asiantuntijuus haetaan toisesta palveluliikkeestä ja haetaan itse tavara Gigantista. Näin se vaan toimii.

Kuinka moni muistaa kiittää ja laittaa silloin palautetta kauppaan?
 

Yhteistyössä