laittaisitteko saunakuvia

vieras
Kuvia ei ole, mutta meillä tehtiin saunaremontti pari vuotta sitten. Seinät on haapaa, lauteet lämpökäsiteltyä haapaa ja kiukaaksi valittiin Iki-kiuas. Lattia on mahdollisimman täynnä laudetta, eli lattiaa ei periaatteessa näy ollenkaan. Valot laitettiin selkänojasta kattoonpäin, sekä istuinlauteesta jalkalauteeseen päin (kuidut). Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen, enkä vaihtaisi siitä mitään!
 
Wilpuri
Komia tullaa Hyacinthin saunasta! Ei liian hieno, eikä liian tavis. Mun mieleinen on kyllä kovasti. Varsinkin tuo kaalelointi! TODELLA onnistunut! Saako udella että mitä tuollainen remppa maksoi, koska meillä on myös edessä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
Komia tullaa Hyacinthin saunasta! Ei liian hieno, eikä liian tavis. Mun mieleinen on kyllä kovasti. Varsinkin tuo kaalelointi! TODELLA onnistunut! Saako udella että mitä tuollainen remppa maksoi, koska meillä on myös edessä...
250.000 e... semmonen vähän isompi remppa ;) :wave:
 
Wilpuri
No niin, Hyacinth, ettekös te rakentanutkin uuden talon? Muistan jossain nähneeni teidän leivinuuni-takka tsydeemin, sellasen vihreän, ja näytti olevan vielä rakenteille olevassa talossa...
 
hienoja saunoja! Meillä on aika vaalea sauna niin ajattelin et oisko olemassa jotain ainetta lauteille,joka sävyttäis niitä tummemmaks...Seinään tummempaa puuta selkä laudaks? Mies haluais vuolukivikiukaan,mut en raaskisi puukiuasta hävittää
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
Tässä meidän saunasta pari otosta.
oho, aika kamala tuo kiviseinä ja hassut nuo pyöreät ikkunat!
Ei ole pyöreitä ikkunoita monikossa,vain yksi.Ja musta se on makee.Tuo kiviseinä on myös meidän mielestä hieno,kun on aitoa luonnonkiveä.Jokaisella on tietysti omat mielipiteensä.Unihiekka:meilä on harvian fuga-vuolukivikiuas ja ollaan oltu todella tyytyväisiä.Antaa erittäin kosteat löylyt ja lämpiää myös nopsaan.
 
Kallista on
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
Komia tullaa Hyacinthin saunasta! Ei liian hieno, eikä liian tavis. Mun mieleinen on kyllä kovasti. Varsinkin tuo kaalelointi! TODELLA onnistunut! Saako udella että mitä tuollainen remppa maksoi, koska meillä on myös edessä...
250.000 e... semmonen vähän isompi remppa ;) :wave:
Hui , tais tulla nollia liikaa ?

 






Tässä meidän keskeneräistä saunaa. Laudepenkit on väliaikaiset, tarkoitus on rakentaa uudet samasta materiaalista kuin keskilaudekin. Portaiden ym koteloinnit tekemättä, kaide kiukaan ympäriltä puuttuu ym ym.. Mutta hyvin on pystyny saunoa :) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
No niin, Hyacinth, ettekös te rakentanutkin uuden talon? Muistan jossain nähneeni teidän leivinuuni-takka tsydeemin, sellasen vihreän, ja näytti olevan vielä rakenteille olevassa talossa...
Joo, ja se on se kuuluisa kamalan värinen takka-leivinuuni myös meidän ja lisäks viel samanvärinen liesikin on... :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
Työ-myyrä:teillä on kivannäköistä tuo boordi tuossa isojen laattojen välissä.
Samanlaiset boordit on myös tuolla pesuhuoneen puolella. Ammeen kummassakin päässä. tykätään tuosta laatasta, vaikka se ei kovin kivaa ollut asentaa. :kieh:

Joo, ja kivasti myös nuo lasten lelut levällään iltakylvyn jäljiltä.. :ashamed: Haaveissa joku valkoinen hylly tai korisysteemi, mihin noita sais laitettua silloin kun ei oo käytössä.. *että vinkkiä kaipaan*
 
omg
Alkuperäinen kirjoittaja Kallista on:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
Komia tullaa Hyacinthin saunasta! Ei liian hieno, eikä liian tavis. Mun mieleinen on kyllä kovasti. Varsinkin tuo kaalelointi! TODELLA onnistunut! Saako udella että mitä tuollainen remppa maksoi, koska meillä on myös edessä...
250.000 e... semmonen vähän isompi remppa ;) :wave:
Hui , tais tulla nollia liikaa ?
hölmö! hyasintti rakens kokonaan uuden talon :D
 

Yhteistyössä