Laittakaa hei niitä meikattuja silmäkuvia itestänne!! (kokeneet meikkaajat)

  • Viestiketjun aloittaja urpojenurpo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Paljonhan muuten maksais jos kävis meikkaajalla ( tai mikä se nyt on ) ? Olis pikkujoulut tulossa ja haluais olla niin nätti kun tästä naamasta nyt saa =)
Sirkka, mä tuun sun meikattavaks , sä osasit hyvin :D
Pistäsin sua vaan vahinkosa sillä kynällä silmään. :D
Auts en mä sitten :eek:
Sulla oli vaan hyvä käden jälki .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Lisää näitä.Vinkkejä vailla :)

Itestä ei pelkkää silmäkuvaa oo.Meikkaan joka päivä,koska muuten näytän sialta kun ripset ei erotu jne.
Mä jätän joskus silmät meikkaamatta ja pistän vaan vaaleeta luomiväriä ja vetäsenkin ihan punaiset huulet.
Ootsä ihan alan ammattilainen sirkka? :)



 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Lisää näitä.Vinkkejä vailla :)

Itestä ei pelkkää silmäkuvaa oo.Meikkaan joka päivä,koska muuten näytän sialta kun ripset ei erotu jne.
Mä jätän joskus silmät meikkaamatta ja pistän vaan vaaleeta luomiväriä ja vetäsenkin ihan punaiset huulet.
Ootsä ihan alan ammattilainen sirkka? :)
En tod. Varmaan ois aika kyseenalaset mun taidot siihen. :LOL: Mutta kaveri on kyllä kosmetologi. Se teki joskus mustalla luomivärillä tosi kivat rajaukset polttarisankarille, laitto vettä pensseliin vaan.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja lisää näitä:
Tykkäisin sellaisesta luonnollisesta mutta kuitenkin selvästi meikatuista silmistä. Sirkan meikki on toki taidokas (olethan taitava käsistäsi muutenkin) mutta omaan makuuni liian raskas. Mut on 2x meikannut ammattilainen ja olin kyllä täysin eri näköinen heidän työn jälkeen. Harmi etten osaa itse. Käytän vain huulikiiltoa ja ripsaria, mutta kun ikää on jo 35v pitäisi opiskella jo kunnon meikki..
Kunnon meikkiin avainsana on kunnollinen sivellin. Sellainen karkea harjas, ei niitä pallopäisiä pieniä tuputtimia. Jos haluaa luonnollisen silmämeikin, sipoo luolelle vähän ruskehtavaa luomiväriä ja häivyttää kulmakarvoja kohti vaalealla luomivärillä. Musta ripsiväri kevyesti ja jos haluaa niin rajauksen voi tehdä vaikka ohuelti ruskealla yläluomelle ja senkin häivyttää siveltimellä olemattomiin. Ulkonurkkaa kohti ehkä jättää tummemmalti. Alaluomeen ruskealla rajaus ripsien juureen, mutt ei siihen limakalvolle ;) Huulia voi korostaa punaisemmalla jolloin myös posket kannattaa punata. En tiedä kaipasitko tähän vinkkiäni, mutta näin minä teen luonnollisen meikin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Lisää näitä.Vinkkejä vailla :)

Itestä ei pelkkää silmäkuvaa oo.Meikkaan joka päivä,koska muuten näytän sialta kun ripset ei erotu jne.
Mä jätän joskus silmät meikkaamatta ja pistän vaan vaaleeta luomiväriä ja vetäsenkin ihan punaiset huulet.
Ootsä ihan alan ammattilainen sirkka? :)
En tod. Varmaan ois aika kyseenalaset mun taidot siihen. :LOL: Mutta kaveri on kyllä kosmetologi. Se teki joskus mustalla luomivärillä tosi kivat rajaukset polttarisankarille, laitto vettä pensseliin vaan.
Niihän niitä on sellasiakin rajausvärejä joita laitetaan sudilla :D Sulla tuo pinkki meikki on vaan niin kaunis, aattelin että oot enemmänkin tekemisissä meikkien kanssa :)
 
Meikkaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Lisää näitä.Vinkkejä vailla :)

Itestä ei pelkkää silmäkuvaa oo.Meikkaan joka päivä,koska muuten näytän sialta kun ripset ei erotu jne.
Mä jätän joskus silmät meikkaamatta ja pistän vaan vaaleeta luomiväriä ja vetäsenkin ihan punaiset huulet.
Ootsä ihan alan ammattilainen sirkka? :)
En tod. Varmaan ois aika kyseenalaset mun taidot siihen. :LOL: Mutta kaveri on kyllä kosmetologi. Se teki joskus mustalla luomivärillä tosi kivat rajaukset polttarisankarille, laitto vettä pensseliin vaan.
Joo, mustalla luomivärilä ja ihan ohuella siveltimellä saa tosella hyvän lopputuloksen, joka on vielä helppo häivytellä siistiksi. Ja harjoitus tekee mestarin! Eli ei kannata jättää kokeilua h-hetkeen vaan valmistautua etukäteen. Kaiken voi oppia ja tosi yksinkertaisella tavalla saa helposti näyttävää. Rajaus ja hyvä värin häivytys on jo puoli voittoa! Ja kun satsaa kunnollisiin meikkeihin niin ne kanssa pysyy ja pitkään!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Niihän niitä on sellasiakin rajausvärejä joita laitetaan sudilla :D Sulla tuo pinkki meikki on vaan niin kaunis, aattelin että oot enemmänkin tekemisissä meikkien kanssa :)
Hahaa, on mulla vaaleanpunaista luomiväriä, mutta ei noin vaaleanpunaista. tuo valo, jossa kuva on otettu, tekee ihon vähän omituisen väriseksi. Yritin korjailla kun kuva oli alunperin aika keltainen. :D
 
gretagarbo
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=^JaNeTsU^&image_id=92204812

Noh, jospa sitä rohkenis laittaa tän... Mutta kuva vääristää jonkun verran. Eli varjostukset ei näy juurikaan ja sitten tuo alaluomen sisäsyrjä näyttää tuossa värjätyltä mitä se ei oikeasti ollut.
Oooh, sullahan on oikea bilemeikki !!!!!!
Mä oon myös miettinyt että tarttis varmaan joskus opetella meikkaamaan taiteen sääntöjen mukaan. Heh, ja kuvaa en osaa vieläkään laittaa :ashamed:
Ihanan rohkea :)!
 
TT
RUKOILIJASIRKALLE pisteet siitä että osaa tehdä yhtä hyvän rajauksen kuin mä ! :) Monet suttasee sen ihan päin per*että... Siinä tapauksessa on parempi kun eivät laittais ollenkaan. Ei siellä mitään nyppylöitä saa olla!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Tässä arkimeikki,paitsi alarajaus ei oo silloin.Nyt läjähtää nassu kuvaan:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree
Sulla on niin iloiset kasvot ja nauravaiset silmät että ne huomais ja hurmais ilman meikkiäkin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Tässä arkimeikki,paitsi alarajaus ei oo silloin.Nyt läjähtää nassu kuvaan:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree
Sulla on niin iloiset kasvot ja nauravaiset silmät että ne huomais ja hurmais ilman meikkiäkin =)
Onneksi et oo nähny mua vihasena..=)
No ei tosiaankaa ilman meikkiä.Velipoika joskus aikanaan sano,"ai tolta sä näytät ilman meikkiä".Oon punanaama ilman muuta väriä naamassa.

 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Hei tosta rajauksesta:
Niin kannattaako tuo rajaus silmän alapuolella tehdä siihen "limakalvolle"? Kumpaan te teette??
Ei kannata, vaan sen alapuolelle. Mutta jos haluat tosi rajun näköisen rajauksen voi tehdä sekäettä. Limalakvolle kunnolla kajalia ja sen alapuolelle myös, ja häivyttää sieltä alapuolelta vähän himmeämmäksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hei tosta rajauksesta:
Niin kannattaako tuo rajaus silmän alapuolella tehdä siihen "limakalvolle"? Kumpaan te teette??
Mä teen usein 'iltameikissä' molempiin, sisäluomelle kokonaan rajauksen ja siihen ulkopuolelle ihan ripsien tyveen n. 1cm matkalle ulkonurkasta häivyttäen keskelle.

:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Tässä arkimeikki,paitsi alarajaus ei oo silloin.Nyt läjähtää nassu kuvaan:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree
Sulla on niin iloiset kasvot ja nauravaiset silmät että ne huomais ja hurmais ilman meikkiäkin =)
Onneksi et oo nähny mua vihasena..=)
No ei tosiaankaa ilman meikkiä.Velipoika joskus aikanaan sano,"ai tolta sä näytät ilman meikkiä".Oon punanaama ilman muuta väriä naamassa.
En voi uskoa, oot kyllä tosi nätti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihanaa! Nyt vasta pääsin katsomaan luomuksianne. Hienoja on kaikkien meikit, mun tyyliä lähinnä olisi varmaan Äitiyslomalaisen ja Rukoilijasirkan tyylit.

Äitiyslomalaiselle kyssäri: ootko rajannut ympäri silmän ruskeansävyisellä kajalilla? Vai millä sä rajaat? Voisitko kertoa aloittelijalle tuon meikkauksesi etenemisen vaihe vaiheelta.

Kuvassa on laitettu vaalean(harmaan )ruskeaa alas silmän SISÄluomen puolelle.
>Jätin vähemmälle silmän keskiosan ( että se tekisi luonnollisemman vaikutuksen) Ei siis tasaista viivaa.
>Yläluomiin sisäpuolelle melko tasaisesti kulmasta kulmaan
>Ulkopuolelle pehmensin sormella viivaa leventäen aina silmä(ulko )kulmia kohden.
>Vedin viivat 2 kpl lyhyitä viivoja ulkonurkkiin silmiä että silmät olisi kissamaisemmat ( vinommat ). Kuitenkin niin että ne näyttää sille kuin olisin rajannut ne samaan aikaan kun pehmitin ja piirsin ulkoluomiin viivoja.

Muistaakseni mulla oli myös toista asteen tummempaa ruskeaa kajalia jota levitin ulkokulmiin silmiä.

Kulmakarvoja meikkasin kuivahkolla mustalla ripsarillas ja samalla harmaanruskealla tosi vaalealla kajalilla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Kuvassa on laitettu vaalean(harmaan )ruskeaa alas silmän SISÄluomen puolelle.
>Jätin vähemmälle silmän keskiosan ( että se tekisi luonnollisemman vaikutuksen) Ei siis tasaista viivaa.
>Yläluomiin sisäpuolelle melko tasaisesti kulmasta kulmaan
>Ulkopuolelle pehmensin sormella viivaa leventäen aina silmä(ulko )kulmia kohden.
>Vedin viivat 2 kpl lyhyitä viivoja ulkonurkkiin silmiä että silmät olisi kissamaisemmat ( vinommat ). Kuitenkin niin että ne näyttää sille kuin olisin rajannut ne samaan aikaan kun pehmitin ja piirsin ulkoluomiin viivoja.

Muistaakseni mulla oli myös toista asteen tummempaa ruskeaa kajalia jota levitin ulkokulmiin silmiä.

Kulmakarvoja meikkasin kuivahkolla mustalla ripsarillas ja samalla harmaanruskealla tosi vaalealla kajalilla.
Kiitos! :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=^WJ^&image_id=93248051

Tuossa oon käyttänyt turkoosia rajausta ja vihreetä luomiväriä, eikä näytä yhtään hurjalta vaikka siltä kuulostaakin :D
Siinä on oikeasti kauniit silmät, hieno varsinkin tuo mustavalkoinen kuva. Nuo lävärit kun vielä sais pois....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=^WJ^&image_id=93248051

Tuossa oon käyttänyt turkoosia rajausta ja vihreetä luomiväriä, eikä näytä yhtään hurjalta vaikka siltä kuulostaakin :D
Siinä on oikeasti kauniit silmät, hieno varsinkin tuo mustavalkoinen kuva. Nuo lävärit kun vielä sais pois....
Ne on tulleet jäädäkseen
:D Paitsi kulmakoru on veks :whistle:
 

Yhteistyössä