Laittakaa itsestä aamukuvia tai lapsista:). Me just heräsimme

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="...";27316516]Harvemmin kai sitä otsatukkaa _leikataan_ pois :D

Mut kivalta näyttää minustakin![/QUOTE]

Juu olisi aika kamala jos sen olisi leikanut:D. Mutta en otsatukasta halua eroon, kun se on hyvin laitettu se sopii mulle paremmin... mutta kun kuvia kun olen laitettu musta kukaan ei oo ikinä nähnyt:D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27316631]Maksatko veroja ollenkaan suomeen. jos omistaa useamman yrityksen on pakko maksaa ainakin 40% toisesta tai useammasta firmasta tuloveroja.[/QUOTE]

Olen aloittaja ja varma pian maksankin kivasti:)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27316631]Maksatko veroja ollenkaan suomeen. jos omistaa useamman yrityksen on pakko maksaa ainakin 40% toisesta tai useammasta firmasta tuloveroja.[/QUOTE]

Mut jos ne "firmat" on yhden osakeyhtion alla, niin lasketaan varmaan yhdeksi yritykseksi
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27316638]Mut jos ne "firmat" on yhden osakeyhtion alla, niin lasketaan varmaan yhdeksi yritykseksi[/QUOTE]
Ei muut toiminimillä vain yks on osakeyhtiö:). Se oli pakko tehdä, kun liian iso projekti kyseessä. Odotan oikein innolla kun pääsen tositoimeen jo noin 2-3vkon päästä. Pikkusen pelottaa, mutta toisalta onnellinen olen tekemään siitä mitä tykkään ja rakastan
 
"OMG"
Juu olisi aika kamala jos sen olisi leikanut:D. Mutta en otsatukasta halua eroon, kun se on hyvin laitettu se sopii mulle paremmin... mutta kun kuvia kun olen laitettu musta kukaan ei oo ikinä nähnyt:D
Juu, anteeksi positiivinen kommentointini asiaan liittyen, ihan kamalaa olisi tosiaan jos olisit hiuksesi leikkauttanut sellaiseen malliin, että sitä raskasta otsatukkaa ei enää olisi. Kuten kuvasta näkyy niin todella kauhea olisit.
 
"vieras"
Milanna: sulle sopii tosi hyvin kampaus ilman otsista. Itelläni on otsahiukset koska ilman niitä näytän tosi tyhmältä. Mutta jos voisin olla ilman, niin antaisin kasvaa pois.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27316976]Milanna: sulle sopii tosi hyvin kampaus ilman otsista. Itelläni on otsahiukset koska ilman niitä näytän tosi tyhmältä. Mutta jos voisin olla ilman, niin antaisin kasvaa pois.[/QUOTE]

No mun otsatukka on paksu, paitsi kun suoristan se näyttää hyvältä, siitä vaan mun vaikea selittää kun ei palstalaiset nähneet, mutta silti olen sekä noin että sen kaa
 
[QUOTE="kukkuu";27317247]Milannalla söpö poika :)

Onko Black Dahlian pikkuinen nukahtanu kesken touhujen sohvalle. :) Söpö toista, jos uni on tullu kesken kaiken.[/QUOTE]

juu, vauva nukahti aikansa peuhattuaan ja isosiskokin meinaa samahtaa kesken Röllin :)
 

Yhteistyössä