Laittakaa joku kiva rakkaustekstari...

en tie mahtaako tää olla liian pitkä....
tää on Eino Leinon kirjoittama...
oli meillä hää ohjelmassa...


Rakastan sinua paljon, paljon.
Mutta tiedän, ettei rakkaudessa
edes paljon ole tarpeeksi.

Silti tiedän myös, että
minusta tulee kaksinverroin
voimakas ja hyvä vain siksi,
että sinä rakastat minua.

Niin vahva, ettei minun
tarvitse olla paha kenellekkään.
Sehän on vain heukkouden osoitus.

:heart:
 
"sinä rakkaani karvajalka,
sinä unteni apina.
Olet nätti kuin tiskirätti,
ja juokset kun etana"...

tää tuli ekana mieleen... :D ei ehkä kuitenkaan tarkoitukseen sopiva, ellei vastapuoli ole loistavalla huumorintajulla höystetty...
 
eipä tässä mitää..
laittakaa tää mielellään yöllä. en saa unta ku unelmoin susta, sun ihanasta hymystä, sun kauniista kavoista ,oot mulle kuin enkeli yhtä kaunis ja yhtä täydellinen..

ps. sitä vaan tulee keksittyä tommosia ku ei saa unta yöllä.. :)
 
Piirsin kuvan. Siihen silmät, jotka nauravat ja suun, joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut :heart:

Vaikka olet niin kaukana, olet kuitenkin niin lähellä. Sillä kun suljet silmäsi, olen luonasi sydämessäsi :heart:

Hyvää yötä kulta, suukon saisinpa sulta. Pidä peitto varpaitten päällä, se lämmittää joka säällä. Täytyy niellä sydänsuru, kun et ole täällä muru :heart:
 
Make
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Piirsin kuvan. Siihen silmät, jotka nauravat ja suun, joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut :heart:

Vaikka olet niin kaukana, olet kuitenkin niin lähellä. Sillä kun suljet silmäsi, olen luonasi sydämessäsi :heart:

Hyvää yötä kulta, suukon saisinpa sulta. Pidä peitto varpaitten päällä, se lämmittää joka säällä. Täytyy niellä sydänsuru, kun et ole täällä muru :heart:
 

Yhteistyössä