Laittakaa kuvia kotootanne niin muut arvostelevat sisustusta jne =)

  • Viestiketjun aloittaja kaikkein paras arvostelemaan
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Hee, tässä meidän tönö :D. Olkkarista on verhot vaihtuneet vähän paremman näköisiksi. Muuten tönö on aikalailla samanlainen. Makkarikuvan otin just äsken, keittiö ja olkkari on vanhasta ketjusta kopsattu.

Eteisestä ja kylmästä eteisestä ei oo kuvia, mutta ne on vieläkin kauheampia kuin muut huoneet, joten niitä tuskin kannattaa kuvata :).

Ja tietämättömille tiedoksi: tämä on ONNEKSI meidän väliaikainen koti vaan :D






 
Kaikilla niin mukavia ja kodikkaita koteja, että kehtaako sitä omia laittaa... :ashamed: Jos mä nyt kuitenkin, olkkarista ja makkarista vaikka. Ollaan asuttu tässä kohta vuosi, mutta sisustushommat on kesken. Ensimmäinen yhteinen koti ja sitä rataa. :heart:











Ruokapöytänä toimii kamala pyöreä lasipöytä väliaikaisesti. :saint: Kuvat otettu eri aikoihin, joten joissakin ei ole tauluja, hyllyjä, verhot vaihtuneet tms.

Oon huomannut, että meidän asunnosta on vaikea ottaa kuvia. On vinoa seinää, vaatekaappia heti oven vieressä jne.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Illakko:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkkitehti:
Vähänkö tuli nostalginen olo noista sohvista. Siis juuri NÄMÄ SOHVAT ovat ne joissa hypin muksuna! Voin kertoa: Yritä kävellä selkä- ja käsinojia pitkin koko sohvaryhmä ympäri, niin ettet putoa. Se oli hienoa. Yrittäkääs! Muistan vielä miltä ne käsinojien pallukatkin tuntui jalan alla, kun sukka meinasi livetä...
Mä muistan kans omasta lapsuudestani tuollaiset sohvat. En kyllä muista, kenellä oli. Mummolassa ehkä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Illakko:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkkitehti:
Vähänkö tuli nostalginen olo noista sohvista. Siis juuri NÄMÄ SOHVAT ovat ne joissa hypin muksuna! Voin kertoa: Yritä kävellä selkä- ja käsinojia pitkin koko sohvaryhmä ympäri, niin ettet putoa. Se oli hienoa. Yrittäkääs! Muistan vielä miltä ne käsinojien pallukatkin tuntui jalan alla, kun sukka meinasi livetä...
Anopilla on kans ollu tuollaiset mutta on viety miehen mummon ja papan mökille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkitehti:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkkitehti:
ei siinä mitään ihan kodikas ja silleen, mutta..
Siellä varmaan joku tuulipuku huutelee, eikä ymmärrä ammattilaisen kädenjälkeä. Miten sinulla tuli edes yömaja mieleen? Asioitko niissä kenties usein?
Hyi helvetti mitkä sohvat!! Ihan kuin jostain kierrätyskeskuksesta raahatut.
Jos kutsut itseäsi tuon kuvan perusteella ammattilaiseksi, kannattaisi mennä uudelleen kouluun.

Suutarin lapsilla ei oo kenkiä.. and so on :D
 
Voi voi
No johan oli taas perinteisiä suomikoteja. Vain muutama näytti tyylikkäältä ja miellytti silmää. Tosin niistä näkee, että rahaa on laitettu jo paljon itse asuntookin.

Missä on suomalaisten tyylitaju. Asutaan kuin kirpputorilla tai kierrätyskeskuksessa. Ripotellaan sinne tänne tiimarin kippoja, huonekalut ovat eri paria vaikka oltaisiin ostettukin ne juuri. Jotenkin sisustaminen jätetään aina kesken. Halvan näköiset sifonkiverhot roikkumassa tangoissa. Kallis koti ja räsymatot, hui.

Tiedättekö, köyhän ihmisen ei tarvitse näyttää köyhältä. Halvalla saa jos on tyylitajua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voi voi:
No johan oli taas perinteisiä suomikoteja. Vain muutama näytti tyylikkäältä ja miellytti silmää. Tosin niistä näkee, että rahaa on laitettu jo paljon itse asuntookin.

Missä on suomalaisten tyylitaju. Asutaan kuin kirpputorilla tai kierrätyskeskuksessa. Ripotellaan sinne tänne tiimarin kippoja, huonekalut ovat eri paria vaikka oltaisiin ostettukin ne juuri. Jotenkin sisustaminen jätetään aina kesken. Halvan näköiset sifonkiverhot roikkumassa tangoissa. Kallis koti ja räsymatot, hui.

Tiedättekö, köyhän ihmisen ei tarvitse näyttää köyhältä. Halvalla saa jos on tyylitajua.
Hengitä välillä :D

Nostan samalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi voi:
No johan oli taas perinteisiä suomikoteja. Vain muutama näytti tyylikkäältä ja miellytti silmää. Tosin niistä näkee, että rahaa on laitettu jo paljon itse asuntookin.

Missä on suomalaisten tyylitaju. Asutaan kuin kirpputorilla tai kierrätyskeskuksessa. Ripotellaan sinne tänne tiimarin kippoja, huonekalut ovat eri paria vaikka oltaisiin ostettukin ne juuri. Jotenkin sisustaminen jätetään aina kesken. Halvan näköiset sifonkiverhot roikkumassa tangoissa. Kallis koti ja räsymatot, hui.

Tiedättekö, köyhän ihmisen ei tarvitse näyttää köyhältä. Halvalla saa jos on tyylitajua.
Hengitä välillä :D

Nostan samalla.
Vittu mulla mikään suomikoti oo
....vaikka suomalaisuutta arvostankin
|O

iltaa mussu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi voi:
No johan oli taas perinteisiä suomikoteja. Vain muutama näytti tyylikkäältä ja miellytti silmää. Tosin niistä näkee, että rahaa on laitettu jo paljon itse asuntookin.

Missä on suomalaisten tyylitaju. Asutaan kuin kirpputorilla tai kierrätyskeskuksessa. Ripotellaan sinne tänne tiimarin kippoja, huonekalut ovat eri paria vaikka oltaisiin ostettukin ne juuri. Jotenkin sisustaminen jätetään aina kesken. Halvan näköiset sifonkiverhot roikkumassa tangoissa. Kallis koti ja räsymatot, hui.

Tiedättekö, köyhän ihmisen ei tarvitse näyttää köyhältä. Halvalla saa jos on tyylitajua.
Hengitä välillä :D

Nostan samalla.
Vittu mulla mikään suomikoti oo
....vaikka suomalaisuutta arvostankin
|O

iltaa mussu :D
Oikein hyvää iltaa :heart:
 

Yhteistyössä