Laittakaa kuvianne pinoon niin kerron

Mä en tänne kuvaani laita.
Mutta sanoppa miten voisi leikata kun mulla on luonnonkiharat hiukset ja nyt ne on tasapitkät ja yli olkapäiden. Hiukset ovat ruskeat. Väriä en uskalla laittaa kun päänahka on koko ajan pahassa kunnossa joten mitä sille voisin tehdä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:12 KAMPAAJA O7 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:02 hepuliherkkä kirjoitti:
no mitäs sanot :whistle:
Sinulta rikkoisin tuon tylsän polkkatukan. Hieman korvien alle sivuilta, takaa hieman pidempi. Päältä kerroksittain. Vaaleanruskea pohja jossa kuparin värisiä raitoja!
se on kyllä leikattu rikotusti, ei taida vaan näkyä :D niin ja pitempi takaa :whistle: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:16 KAMPAAJA O7 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:09 mutzi81 kirjoitti:
MINÄ JÄIN VÄLISTÄ!!!!!! :'(
Olet löytänyt tyylisi! Hieman lyhentäisin 2 cm!
Kiitos! :flower: :) Viikko sitten vasta leikkautin tuon tyylin, oli pitkään toooosi pitkät hiukset. Olen samaa mieltä et ihan hieman lyhemmät saisi olla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:22 KAMPAAJA O7 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:21 Ellida kirjoitti:
Vaikea sanoa kuvan perusteella!
Hiusten oma väri tummanruskea, nyt lisänä punertavaa päällyshiuksissa ja vaalea raita edessä. Niska rikotusti leikattu. Hiukset lyhyet.
Kasvot pyöreät. Entä nyt?
 
Hei, laitoin hetkeks kuvan (kohta poistan) eli tuossa mun vanha tosi lyhyt tyyli, nyt olen kasvattanut jo yli olkapään mutta jotenkin tuntuu että tuo "poika-tukka" oli aikas sopiva..mitä mieltä alan ammattilainen on, onko muita kivoja malleja???

Parturiin olen kohta menossa ja tod. näköisenä tukka lyhenee taas hetkessä
:whistle:
 

Yhteistyössä