Laittakaa pinoon yksi onnen aihe

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
minä nainen
minulla on ihana mies ja tänään tiistaina 1v täyttävä tyttö. <3
vatsassani on vauva joka syntyy heinäkuun alussa, sekin on tyttö. <3

olen onnellinen kun tuossa vieressä tuhiseva tyttönen on terve ja iloinen useimmiten aina ja niin hassu ja fiksu. olen onnellinen kun mahassani oleva tyttö on kohta meillä kotona ja voin antaa hänelle hyvän elämän.

olen onnellinen miehestäni, se on hyvä isä ja rakastava aviomies.
 
kehtaako tälläistä onnen aihetta tunnustaakaan kun kaikilla muilla tuntuu omat lapset olevan ainoa onnellisuuden tuoja...juuri tällä hetkellä mun päällimmäinen onnen aihe on että tiedän pääseväni näistä nuoruuteni pilanneista yököttävistä pullonpohjasilmälaseista vihdoinkin eroon! Nuoruus on jo mennyt mutta sittenkin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
kehtaako tälläistä onnen aihetta tunnustaakaan kun kaikilla muilla tuntuu omat lapset olevan ainoa onnellisuuden tuoja...juuri tällä hetkellä mun päällimmäinen onnen aihe on että tiedän pääseväni näistä nuoruuteni pilanneista yököttävistä pullonpohjasilmälaseista vihdoinkin eroon! Nuoruus on jo mennyt mutta sittenkin...
No totta kai kehtaa! Kehtasin minkäkin pistää niin pinnallisen ja kolkon asian kuin raha. Opiskelijan iloja kun kuun lopussakin tilillä on vielä muutama ropo rahaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
kehtaako tälläistä onnen aihetta tunnustaakaan kun kaikilla muilla tuntuu omat lapset olevan ainoa onnellisuuden tuoja...juuri tällä hetkellä mun päällimmäinen onnen aihe on että tiedän pääseväni näistä nuoruuteni pilanneista yököttävistä pullonpohjasilmälaseista vihdoinkin eroon! Nuoruus on jo mennyt mutta sittenkin...
No totta kai kehtaa! Kehtasin minkäkin pistää niin pinnallisen ja kolkon asian kuin raha. Opiskelijan iloja kun kuun lopussakin tilillä on vielä muutama ropo rahaa :D
Ihan aiheellisia onnen aiheita molemmat! Mary mä olen kateellinen vaikken niin rilleistä olekaan kärsinyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
kehtaako tälläistä onnen aihetta tunnustaakaan kun kaikilla muilla tuntuu omat lapset olevan ainoa onnellisuuden tuoja...juuri tällä hetkellä mun päällimmäinen onnen aihe on että tiedän pääseväni näistä nuoruuteni pilanneista yököttävistä pullonpohjasilmälaseista vihdoinkin eroon! Nuoruus on jo mennyt mutta sittenkin...
No totta kai kehtaa! Kehtasin minkäkin pistää niin pinnallisen ja kolkon asian kuin raha. Opiskelijan iloja kun kuun lopussakin tilillä on vielä muutama ropo rahaa :D
Ihan aiheellisia onnen aiheita molemmat! Mary mä olen kateellinen vaikken niin rilleistä olekaan kärsinyt.
mutta olen mä kyllä sitä odottanutkin monen monta vuotta, nyt enää kolme viikkoa odotettavaa, kyllä sitä itsensä onnelliseksi tuntee :D
 

Yhteistyössä