Laittakaas äkkiä kakkonen!

Ohjelman alussa puhuttiin siitä kuinka joka neljäs vanhempi tukistaa lastaan ja joka seitsemäs läimäyttää.. :eek: Ja kuinka se todellakin on laitonta.Sitten kerrottiin kuinka eniten ollaan huolissaan kuitenkin vauvoihin kohdistuneesta ravistelusta.Ravistelun ei tarvi olla edes kovin voimakasta,kun on pienestä vauvasta kyse.Se saattaa johtaa siihen,että aivot kolahtavat kallonpohjaan ja vahingoittaa aivoja lopullisesti.Sekä kova puristusote ravisteltaessa katoo pieneltä helposti kylkiluita.. :'( Tampereen sairaalaan tapauksia tämmösiä epäilyttäviä tapauksia noin yksi kuukaudessa..
 
Vieras
Tosta ravistelusta...

meille ei ole kummankaan lapsen kohdalla mainittu neuvolassa mitään ravistelusta, vaikka mielestäni olisi ollut ihan hyvä.Siis sen takia että olin itse aika tietämätön asiasta.
Otin asiasta selvää netistä ja sitten vasta hysteerinen olinkin kun tuntui että jokainen ote oli ravistelua tms. :( :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mitä siellä on käynyt? En uskalla avata jos jotain pahaa tehdään lapselle. :(
oli äsken kuvia pahoinpidellystä vauvasta
Oi kamala!!! :(

Eikö se ollut "vain" tietokonekuvaa siitä mitä tälläinen saattaa aiheuttaa..Vai sitäkö tarkoitit?
Siinä näytettiin ihan valokuvaa pahoinpidellsytä vauvasta. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mitä siellä on käynyt? En uskalla avata jos jotain pahaa tehdään lapselle. :(
oli äsken kuvia pahoinpidellystä vauvasta
Oi kamala!!! :(

Eikö se ollut "vain" tietokonekuvaa siitä mitä tälläinen saattaa aiheuttaa..Vai sitäkö tarkoitit?
Siinä näytettiin ihan valokuvaa pahoinpidellsytä vauvasta. :'(
Ai,mulla taisi mennä se ohi,onneksi.. :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tosta ravistelusta...

meille ei ole kummankaan lapsen kohdalla mainittu neuvolassa mitään ravistelusta, vaikka mielestäni olisi ollut ihan hyvä.Siis sen takia että olin itse aika tietämätön asiasta.
Otin asiasta selvää netistä ja sitten vasta hysteerinen olinkin kun tuntui että jokainen ote oli ravistelua tms. :( :(
Meille annettiin kolmannen lapsen syntymän jälkeen viime syksynä sellainen "ravistelu-opas". Aiemmin ei ole noita näkynyt.
 

Yhteistyössä