Laittakaas taas kroppakuvaketjua!

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
Miten mä tän missasin.. Tosi hyvältä näyttää!! Mä oon niin kade! Mut onneks mä oon tuollainen pikkunen sitten viimeistään vuoden päästä :D
Kiitän :) ja myös Glorinha kiits :)
Ei toi kroppa oo tän näköne kauaa ollu...kesästä vasta. Sillo loppu laihari josta tuloksena noin -25kg :D

T:Urs kirjaantuneena ;)

Muute kui kummas saatte noi kuvatkii lainanneeks vastausviestiin???
 
Tosson toi vanha viimekesän kuva. 4-kuinen liinailija sopivasti peittää ylimääräisen raskausnahan, ja tosta oon laihtunutkin varmaan jonkun 3-5 kiloa... Mutta hevonen on yhtä läski edelleen :D

 
Viimeksi muokattu:
Kiitän :) ja myös Glorinha kiits :)
Ei toi kroppa oo tän näköne kauaa ollu...kesästä vasta. Sillo loppu laihari josta tuloksena noin -25kg :D

T:Urs kirjaantuneena ;)

Muute kui kummas saatte noi kuvatkii lainanneeks vastausviestiin???
Wautsi mikä saavutus! Saat ihan aiheesta olla itsestäsi ylpeä! :heart:
Mä lainaan koko tekstin edellisestä viestistä. Siinä tulee mukana kuvakin. :)
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="Mea";22844047]

Minä ½vuotta sitten. Vähä painoo lisää niin pääsis tuohon takas. :)[/QUOTE]

Mä oon varmaan nähnyt sun kehosta kuvan ennenkin. Sanoin varmaan silloinkin, että tosi kaunis vartalo. :)
 
Nyt leikkimään pikkumiehen kanssa ennenkuin lähtee isovanhemmilleen. Vaikka piti olla vapaailta mulle leffan parissa niin pakko tulla katsomaan tätä ketjua vielä. :D
(eli jämähdän jumittamaan vapaailtaani tänne? :D )
 
Leukistinen aksolotli
6 päivää 3. synnytyksestä, ihan tyydyttävä :) Glorinhalla ihana vatsa, voi kun pääsisi jo omaansa treenaamaan! Vaikkei raskaudesta mitään olekaan jäänyt, löllöä siinä silti riittää.

Mun mielestä sulla nimenomaan ei ole löllöä ainakaan kuvasta ei näy. Mutta hetkellisesti raskaus vaikuttaa kropan muotoon. Sullahan on makee kroppa kuvassa, mutta varmaan kun aikaa kuluu muutamia kuukausia, vyötärö kapenee vielä.
 
Mun mielestä sulla nimenomaan ei ole löllöä ainakaan kuvasta ei näy. Mutta hetkellisesti raskaus vaikuttaa kropan muotoon. Sullahan on makee kroppa kuvassa, mutta varmaan kun aikaa kuluu muutamia kuukausia, vyötärö kapenee vielä.
Lantio tuntuu vielä leveältä, sillä yhdet normaalikokoiset housut meni vielä ihan viimeisillään mutta tuntuvat kireiltä nyt synnytyksen jälkeen. Ja aiemmista synnytyksistä lantio on kyllä jäänytkin leveämmiksi, joten saa nähdä kapeneeko se tällä kertaakaan, tosin sehän ei näy tuossa vyötärön kohdalla. Joo ei se löllö näy silloin kun seisoo :xmas: Muuten vyötärö on ihan jees, suoraan edestäpäin näyttää ihan kivan kapoisalta kuten aiemminkin. Mutta ai että mä haluaisin ne kiinteät vatsalihakset, pelkkä kävelylenkki tuntuu jo treeniltä vielä tässä kohtaa.
 

Yhteistyössä