Langaton hiiruli

  • Viestiketjun aloittaja Selenicereus
  • Ensimmäinen viesti
Selenicereus
Kuinka usein te joudutte lataamaan langattomaan hiiruliin patterit? Tai vaihtamaan.. Mun mielestä minä joudun yhtenään niitä latailemaan, vaikka peruskäyttö on tällasta chattipyörittämistä eli en mielestäni mitenkään erityisen paljon sitä käytä..
 
Oho, puoli vuotta. Sellasen hiirulin mäkin haluan :) Mulla on parin viikon välein pattereiden vaihto, ei ole nk. telakkaa lataukseen.

muoks. Ai miten niin pattereita ei voi ladata..? Kyllä meillä on ihan noita tavallisia ladattavia pattereita joka vehkeessä..
 
vieras
Kun pattereita kuluu paljon kuten lasten leikkikaluissa, kannattaa käyttää ladattavia akkuja.

Norjalaisessa "Forbruker" raportissa nro 7/2004 julkaistiin eurooppalainen testi, jossa testattiin ladattavia akkuja ja latureita. GP PowerBank U-Smart voitti testit!

"GP PowerBankGP PowerBank - NiMH-laturi seinäpistokkeella sis. 4 kpl ladattavaa AA NiMH-akkua, 1300mAh. Jos vertaamme GP PowerBank-laturia akkuineen tavalliseen kertakäyttöparistoon voimme todeta, että GP PowerBank-laturi akkuineen muuttuu kannattavaksi hankinnaksi jo seitsemännen latauskerran jälkeen. "

 

Yhteistyössä