lantionpohjalihakset?

  • Viestiketjun aloittaja hipa
  • Ensimmäinen viesti
hipa
Heips!

KErtoisitteko te, jotka olette treenailleet geisha kuulilla, että mistä olette ostaneet (tai mistä kannattaa ostaa) ja mimmoiset? Myös olisi kiva tietää minkä kokoisilla aloittaa? Olen saanut ensimmäisen lapseni puolitoistakuukautta sitten, onko liian myöhäistä aloittaa treenaaminen kuulilla?

Kiitos!
 
Mieheni kävi ostamassa treenikuulat ollessani laitoksella. Erotiikkaliikkeestä ja Smartball nimiset, jotka ovat treeniin soveltuvat.

Aloitin näiden käytön kolmisen viikkoa synnytyksestä. Käyttö on ollut yksinkertaisen helppoa. Laitan kuulat emättimeen tietyn oman rutiinin mukaan, ja sen jälkeen sopivaa liikuntaa. Ovat hoitaneet lähes itsestään lihaskunnon paremmaksi. Nyt 8 kk myöhemmin olen todella tyytyväinen, että sain aloitettua silloin tämän jumpan.

Siskoni aloitti saman treenauksen yli puoli vuotta synnytyksestä ihan hyvin tuloksin. Joten ei se ollenkaan myöhäistä ole.
 
entäs kun synnytyksestä on aikaa jo PUOLITOISTA VUOTTA,eikä ole tullut treenattua noita lantiopohjan lihaksia :whistle: onko vielä tässä vaiheessa liian myöhäistä..?? Luulisi kyllä olevan parempi myöhään,kun ei milloinkaan (tässäkin asiassa) ..vai mitä..? Entäs onko kellään täällä kokemusta,että treenaa lantionpohajan lihaksia ILMAN kuulia,auttaakohan pelkästään sellanen "treeni"mitään?? (vaikka kyllähän kuulat varmasti tehokkaammat ovat!!) ..mutta,kait varmaa tollanen ilman kuulia - treenaminenkin parempaa on,kuin ei mitään,vai...
 
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Nuo lihakset tulevat yleensä mieleen vasta sitten, kun ne ovat huonossa kunnossa.

Kyllä ilman kuuliakin pärjää, jos se jumppa on suht säännöllistä ja treenaa oikeita lihaksia. Siis, se oikea kohta pitää ensin löytää, että tietää miten treenaa.

 
Angie K
www.sincity.fi
www.toyheaven.fi

mä muistuttaisin vielä, kun jokulaitto, että "kuulat laitetaan vaan sisälle ja ne hoitaa kiinteytyksen itestään"
Joo, punttikin laitetaan käteen ja se reenaa hauiksen itsestään vai??
Tehkää ohjeiden liikkeitä kuulien kanssa! enemmän vastusta, nopeammat tulokset! voi viude, kuulostan aivan tv-shop myyjältä!!

 
Minullakin oli hieman hakusessa näiden Smartballien käyttö. Kuitenkin olen nyt jo oppinut lihaksia supistelemalla liikuttelemaan niitä sisälläni. Nyt olen saanut ne jo muutaman kerran häpyhuulien takaa kohdunnipukkaa vasten, ja sitten takaisin. ;) Tätä tulee tehtyä sopivan rauhallisen hetken aikana, melkeinpä paikasta riippumatta.
Alussa piti tosiaan keskittäytyä ( irvistyksiä ja hymyä vuoroin :whistle: ) asiaan etteivät kuulat luiskahtaisi pöksyihin..
:kieh:
 
pikku korjaus vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 20:51 Angie K kirjoitti:
www.sincity.fi
www.toyheaven.fi

mä muistuttaisin vielä, kun jokulaitto, että "kuulat laitetaan vaan sisälle ja ne hoitaa kiinteytyksen itestään"
Joo, punttikin laitetaan käteen ja se reenaa hauiksen itsestään vai??
Tehkää ohjeiden liikkeitä kuulien kanssa! enemmän vastusta, nopeammat tulokset! voi viude, kuulostan aivan tv-shop myyjältä!!

<div class="small">[Angie K muokkasi tätä viestiä 11.06.2005 klo 20:53]</div>
Sen verran korjaisin että...
Kyllä sekin jo riittää jos laittaa kuulat sisälle esim. kävelylenkin ajaksi.
Eli kun kuulat on sisällä ja liikut samalla koko ajan (kävelyä vaikka) niin silloin kyllä kuulat hoitavat tehtävänsä ilman sen kummempia jumppaliikkeitä. Lantiopohjan lihakset supistuvat itsestään pallojen ympärille yrittäen pitää kuuat sisällä ja samalla kun kävelet tuloksia tulee. ;)

Eri asia jos istuu/seisoo paikallaan kuulat sisällä,silloin on hyvä samalla tehdä supistusharjoituksia. =)
 
Maire
Itse tilasin kans smartballsit ja niitä tässä odottelen. yhdet kuulat jo omistan,ovat sellaisessa simpukan mallisessa rasiassa.Mutta ikäväkseni piti todeta että ne ovat nykyisin liian pienet tai painavat :'(
Yksi raskaus takana toinen meneillään.
Havahduin jumppaan kun tuli kova yskä ja aina lirahti pöksyyn..ei kiva.
Kyllä minunkin mielestä riittää ihan kun liikuskelet pallot sisuksissa.
 
heippa. itse aloitin kanssa treenin kun lapsi oli puoltoista ja ylikin. pallot tilasin netin kautta sincitystä, ei meillä täällä pikkukaupungeissa ole moisia kauppoja. postipakettina tulivat.
 
Äitsä
Muistutan vain noista laskeumista tässä yhteydessä. On tapauksia, joissa naiset ovat pitäneet kuulia sisällään ja ne ovat pysyneet lähes itsestään. Ovat sitten tuudittautuneet siihen uskoon että hyvässä kunnossa paikat on. Mutta jos siis on laskeumia, niin nehän pitävät kuulat sisällä ilman suurempia ponnisteluja ja samalla siis pahentavat itse laskeumaa painamalla sitä vielä entisestään alaspäin.
 
tik tak
kiitos osotteista meikä tilas kuulat...nyt postia odottamaan\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2005 klo 11:11 Viidenäiti kirjoitti:
Hei, ei mulle tullut smartballsien mukana mitään ohjeita. Pitäiskö niillä jotain jumppia tehdä ? Hyppiä?
:flower:KIIITOOSSS osoitteista meikä tilas kuulat ... nyt odotan postia innolla =) :p
 
tik tak
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 20:51 Angie K kirjoitti:
www.sincity.fi
www.toyheaven.fi

mä muistuttaisin vielä, kun jokulaitto, että "kuulat laitetaan vaan sisälle ja ne hoitaa kiinteytyksen itestään"
Joo, punttikin laitetaan käteen ja se reenaa hauiksen itsestään vai??
Tehkää ohjeiden liikkeitä kuulien kanssa! enemmän vastusta, nopeammat tulokset! voi viude, kuulostan aivan tv-shop myyjältä!!

<div class="small">[Angie K muokkasi tätä viestiä 11.06.2005 klo 20:53]</div>
HUPS!!! meni kiitokset vika henkilölle ku oon jo niin tohkeiissani tuosta uudesta hankinnastani...kiitos sulle =) :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 22:53 Äitsä kirjoitti:
Muistutan vain noista laskeumista tässä yhteydessä. On tapauksia, joissa naiset ovat pitäneet kuulia sisällään ja ne ovat pysyneet lähes itsestään. Ovat sitten tuudittautuneet siihen uskoon että hyvässä kunnossa paikat on. Mutta jos siis on laskeumia, niin nehän pitävät kuulat sisällä ilman suurempia ponnisteluja ja samalla siis pahentavat itse laskeumaa painamalla sitä vielä entisestään alaspäin.
Elikkäs meinaako se sitä et jos on jonkin sortin laskeumaa ettei kuulia pitäisi /saisi käyttää?
 
laskeumasta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 15:55 ansku25 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 22:53 Äitsä kirjoitti:
Muistutan vain noista laskeumista tässä yhteydessä. On tapauksia, joissa naiset ovat pitäneet kuulia sisällään ja ne ovat pysyneet lähes itsestään. Ovat sitten tuudittautuneet siihen uskoon että hyvässä kunnossa paikat on. Mutta jos siis on laskeumia, niin nehän pitävät kuulat sisällä ilman suurempia ponnisteluja ja samalla siis pahentavat itse laskeumaa painamalla sitä vielä entisestään alaspäin.
Elikkäs meinaako se sitä et jos on jonkin sortin laskeumaa ettei kuulia pitäisi /saisi käyttää?
Kuulia kannattaa käyttää varsinkin silloin jos on kohdunlaskeumaa,auttaa siihen.
Mulle ainakin lekuri suositteli kuulien ostoa kun havaittiin että mulla on kohdunlaskeumaa..
 

Yhteistyössä