Laparoskopia ja jälkivuoto!!

Itsellä oli laparoskopia torstaina, joka meni hyvin. Sairaalasta pääsin jo parin tunnin päästä jne.. Jälkivuotoa tuli pari päivää niukasti rusehtavana, mutta pe-la välisenä yönä alkoi vuotamaan todella runsaasti kirkasta verta, ja edelleen vuotaa :( Onko muilla samanlaista? Ohjeessa luki että pari päivää tulee niukkaa vuotoa, mutta tämä on kyllä ihan runsasta (6-7 sidettä päivässä täynnä kirkasta verta)..
 
Heippa Dreamer! Luin tuosta toisesta pinosta, että sulla oli mennyt laparoskopia hyvin ja ei onneksi löytynyt mitään endoa tms. Tosi hieno juttu! On varmaan helpottunut olo.

Mullakin tuli kyllä laparoskopian jälkeen niukkaa vuotoa, mutta mulla tehtiin laparoskopian yhteydessä myös kohdun kaavinta, että eihän siellä kylllä mitään vuodettavaa olis ollutkaan.
En valitettavasti osaa sanoa, onko tuo normaalia. kuulostaa jotenkin menkkamaiselta vuodolta.
Oletko jo soittanut sinne ja kysynyt mitä sanovat tuosta?
 
Kiitos kuunkulta :) En ole soittanut leikkaavaan yksikköön, mutta soitin eilen päivystävälle hoitajalle, sanoi että voin mennä näyttää jos haluan tai sitten seurata.. taidan seurata, ei huvita istua päivystyksessä tunti tolkulla :(
 
Heips,
Mulla leikattiin skopiassa pois kaks isoa kystaa ja silti ei ollut kuin ihan kaks tippaa jälkivuotoa. Kyllä mä sinuna menisin käymään tarkastuksessa vaikka sitten yksityisellä jos et haluu jonottaa.
 
Ehdottomasti kannattaa ottaa yhteyttä! Minulle sanottiin uudelleen alkaneesta vuodosta, että voi seurata kotona, jos ei vuotoa tule siteeseen asti paljonkaan. Tuo kuulostaa paljolta. Toivottavasti tulet kuntoon pian!
 

Yhteistyössä