lapselta katkaistu niskat!!

  • Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1044311

2 keskenmenoakin jo takana :( Voihan toki olla tottaki.
Eilen laitoin hakuun hemulin ja katselin ketjuja.Niissä mitä näin/luin ei ollut mainintaa isommasta lapsesta.No,eihän sitäkään tietysti tarvitse kirjoittaa..
en ole sama tyyppi. minulla on vain yksi tytär joka on todellakin teholla ja hän heräsi tänä aamuna. hän ei ole kuollut, luojan kiitos. en voisi ikinä provoilla tällaisella asialla!
 
voi elämä
Alkuperäinen kirjoittaja junma:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Laitan linkkiä IS ja IL katsotaan mitä saavat selville.

Voi ne tapauksesta kirjoittaa mut nimiä,kuvia ja sen sellaisia yksityisyystietoja ne ei voi ilman lupaa laittaa.
IS kiitti vinkistä,mutta tämä osottautui uutisankaksi.IL ei ole vielä laittanut sp takaisin.
EI VOI OLLA TOTTA ETTÄ JOKU JAKSAA NÄHDÄ VAIVAA LAITTAMALLA LINKKIÄ ILTAPÄIVÄLEHDILLE !! VITTU MITÄ DORKIA !!!!!!
Mä mietin ihan samaa.... Liekkö yritti kääriä vinkkipalkkion omaan taskuun :-D
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä päin Keuruuta te asutte? :(
me asumme Karimossa.
Jos tämä tapahtuma on totta, toivon tytöllenne kaikkea hyvää ja voimia teille vanhemmille!

Monet tuntuvät täällä epäilevän tätä provoksi ja täytyy myöntää, että sellainen ajatus on myös minun mielessäni käynyt. Toivon kuintekin, ettei kukaan aikuinen ihminen ole niin julma, että keksisi tällaista omasta päästään.
 
voivoi
Lehdet saavat tietää onnettomuuksista ihan muualta kuin naapurin kertomana. Hohhoijaa! Eihän nyt kukaan soittelis iltalehteen "hei mun lapsi ajoi eilen tahalleen rekkaan päin ja kuoli. Kirjottakaa siitä lehteen"
Äly hoi! Kukaan joka on juuri menettänyt läheisensä, ei halua joutua siihen mediamylläkkään.
Nimin. läheisen onnettomuudessa menettänyt ja keltainen lehdistö sillä revitteli
 
terveisiä keuruulta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäs lapsen ennuste ja kunto on tällä hetkellä, Hemuli? Voimia!
Näistä mielikuvituslapsista ei ikinä tiedä. Voi tulla pahaa jälkeä, kun mielikuvituslapsi joutuu mielikuvitusteholle sen jälkeen kun mielikuvitusisä on ajanut mielikuvitusautolla mielikuvituslapsen päälle. En tiedä, että pääseekö sillä mielikuvitusambulanssilla edes sinne mielikuvitussairaalaan asti, tai että saako siellä mielikuvitusteho-osastolla edes vierailla jos ei itse ole mielikuvituksen tuotetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1044311

2 keskenmenoakin jo takana :( Voihan toki olla tottaki.
Eilen laitoin hakuun hemulin ja katselin ketjuja.Niissä mitä näin/luin ei ollut mainintaa isommasta lapsesta.No,eihän sitäkään tietysti tarvitse kirjoittaa..
en ole sama tyyppi. minulla on vain yksi tytär joka on todellakin teholla ja hän heräsi tänä aamuna. hän ei ole kuollut, luojan kiitos. en voisi ikinä provoilla tällaisella asialla!
:hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1044311

2 keskenmenoakin jo takana :( Voihan toki olla tottaki.
Eilen laitoin hakuun hemulin ja katselin ketjuja.Niissä mitä näin/luin ei ollut mainintaa isommasta lapsesta.No,eihän sitäkään tietysti tarvitse kirjoittaa..
en ole sama tyyppi. minulla on vain yksi tytär joka on todellakin teholla ja hän heräsi tänä aamuna. hän ei ole kuollut, luojan kiitos. en voisi ikinä provoilla tällaisella asialla!
Kaikkea hyvää tytöllesi!
Mitä on sanottu kuinka paranee?
Ainahan täällä ketjuja provoiksi huudellaan jos vaikka lapsi kuolee ja silti täällä äiti/isä palstailee tai lapsella on vaikka syöpä ja kuolee pian yms.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
En nyt edes jaksanut lukea koko ketjua..
Sen vaan tiedän ihan omasta kokemuksestani, että teholla ei tosiaankaan saa vanhemmat olla koko aikaa.
Kun oma lapseni oli teholla onnettomuuden jälkeen aivokuolleena, saimme me vanhemmat mennä sinne vain muutamiksi minuuteiksi kun annettiin lupa. Hän, siis lapsemme, kuoli kolmen päivän kuluttua onnettomuudesta.
Sanoin jo tuolla aikaisemmin että saa olla vanhempi teholla mukana. Ainakin minä olin tytön luona koko ajan ja mulle tuotiin sänky. Tää mahdollista jos osastolla on tilaa ja paikkakunnastakin varmaan riippuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1044311

2 keskenmenoakin jo takana :( Voihan toki olla tottaki.
Eilen laitoin hakuun hemulin ja katselin ketjuja.Niissä mitä näin/luin ei ollut mainintaa isommasta lapsesta.No,eihän sitäkään tietysti tarvitse kirjoittaa..
en ole sama tyyppi. minulla on vain yksi tytär joka on todellakin teholla ja hän heräsi tänä aamuna. hän ei ole kuollut, luojan kiitos. en voisi ikinä provoilla tällaisella asialla!


:hug: :hug: Hienoa että tyttö on hereillä...
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kyllä ihmettelen että miks kukaan täällä keuruulla ei oo tosta kuullutkaan.
Eikö keuruu ole kuitenkin suht laaja? Asukasluvultaan ei siis kai mikään iso, mutta alueellisesti käsittää useita pikkukyliä? Karimossa (keuruun alueella ) sanoi ap asuvansa. Oletko sinä karimosta?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Eikö keuruu ole kuitenkin suht laaja? Asukasluvultaan ei siis kai mikään iso, mutta alueellisesti käsittää useita pikkukyliä? Karimossa (keuruun alueella ) sanoi ap asuvansa. Oletko sinä karimosta?
No kyllä tälläisessä käpylässä tuollaiset jutut leviää ihan kylärajojen yli. Kyllä sieltä rajoilta ihmiset kulkee ihan päivittäin kuitenkin keuruulla.
 
vieras
Jos näin kävisi, niin no, mä en palstailisi täällä samaan aikaan kun lapsi on teholla. Asioilla on prioriteetit, ja mulla ne olisi vähän toiset.
Toisekseen: en T O D E L L A K A A N laittaisi tuollaista otsikkoa...
 
viiden äiti, yhden menettänyt
Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa:
Älkää nyt viitsikö! Istuisitteko itse netissä kirjoittelemassa jos lapsenne olisi sairaalassa. HALOO ja HERÄTYS!!!!!!!
Olen miettinyt tuota kun aikoinaan lapsi kuoli. Olin saanut rauhottavaa ja olisin ollut netissä mutta silloin ei vielä ollut, onneksi talkkarin tytär istui yön seuranani.
Jos nyt joku lapsistani kuolisi, saattaisin hyvinkin kirjoittaa siitä ja purkaa sydäntäni.
 

Yhteistyössä