Lapsen isä

En hyväksy käytöstä jossa naiset menevät kukasta kukkaan ja tulee raskaaksi. Kaiken lisäksi heidän pitää tehdä isyystesti monelle miehelle jotta heille itselle selviäisi kuka on lapsen isä. Hävetkää!
 
huono nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2006 klo 11:57 Sussu kirjoitti:
En hyväksy käytöstä jossa naiset menevät kukasta kukkaan ja tulee raskaaksi. Kaiken lisäksi heidän pitää tehdä isyystesti monelle miehelle jotta heille itselle selviäisi kuka on lapsen isä. Hävetkää!
tjaa.ihan piti tänne tulla kertomaan..noh, mites sama käytös miehillä?miten taas tuntuu siltä että moinen käytös naisilta on enemmän ja erityisen tuomittavaa?miehillehän se on normaalia käytöstä vai.. joo-o #&%?$!* sellainen nainen on.mitäs jos nainen haluaa lapsen ja hoitaa sen hyvin, vaikkei isää olisi kuin paperilla tai ei edes siellä? ei mun mielestä huono isä ole parempi vaihtoehto kuin ei isää ollenkaan.jos olisin saanut lapsen olisin sen todennäköisesti pitänyt mutta isää en mielelläni olisi paljastanut koska kyse ei ollut suunnitellusta raskaudesta ja jos isä ei lasta haluaisi,miksi hänen siitä pitäisi elareita maksaa..on isälläkin jotain oikeuksia.

olen viettänyt itse aikana ennen vakiintumista varsin vilkasta sukupuolielämää ja minulle suhtautuminen seksiin on hyvin luontevaa. eikä hävetä!

hyväksy tai ole hyväksymättä, minulle ihan sama :LOL: senkun tuomitset mut,en mä ainakaan tunne itseäni huonommaksi vaikka olenkin "lennellyt kukasta kukkaan",olen oppinut itsestäni ja muista monenmoista juuri sen takia etten mennyt naimisiin lukioaikaisen popikaystäväni kanssa ja odotellut hääyöhön.. .pitäähän sitä seksiä vähän harjoitellakin että se sujuu...minua tällainen asioiden esittäminen ja keskustelu lähinnä huvittaa :LOL: :LOL: :LOL:
 
joo ihan turha on tapella siitä kumpi tekee oikein, mies vai nainen.

mutta sitä minä en ymmärrä, että jos nainen päättää pitää lapsen niin kyllä isällä oikeus on tietää lapsesta. en tajua sitä et jos siitä muksusta ei voi heti sanoa, niin miksi sanoa kymmenkään vuoden päästä. en tiedä en!
 

Yhteistyössä