Lapsen isyys ja pakkoajatukset

  • Viestiketjun aloittaja vierailija876
  • Ensimmäinen viesti
vierailija876
kärsin jonkinlaisesta pakkoajatuksesta koskien lapsen isyyttä. Tyttö on toivottu ja suunniteltu. Elän avoliitossa.
Viimeisimmät kuukautiset minulla oli 5.9 ja laskettu aika on 13.6.

Ultrissa lapsi on aina vastannut kokoa (rv 7 ultrassa laskettuaika olisi ollut 16.6. Eli heittoa muutama päivä. Np ultrassa laskettu aika olisi ollut 11.6 ja rakenneultrassa 9.6. Eli pieniä heittoja on ollut.)

Kaikkien laskurien mukaan hedelmöitys on tapahtunut aikaisintaan 16.9. Positiivisen raskaustestin tein 4.10, jolloin CB digitesti näytti 1-2 viikkoa. Tästä viikon päästä tehdyssä testissä 2-3viikkoa jne. Eli hedelmöitysaika täsmää senkin mukaan olleen kierron puolivälissä.

Pelkään, että syntyvä lapsi on väärän värinen tai ei muutoin näytä isältään. En ole miestäni pettänyt, mutta silti pelkään häntä pettäneeni kännissä bileissä 4.9. Minulla on känni illassa muutamia aukkoja muistissa, mutta mitään muistikuvaa ei ole siitä, että muka olisin häntä pettänyt.

Silti pelkään että olen tehnyt jotain väärää ja asia käy ilmi synnytyksessä ja elämäni romahtaa. vaikka tosiaan olen 99,9% varma etten ole miestäni koskaan ikinä pettänyt.
Ja vaikka olisinkin tuolloin 4.9 tehnyt jotain, ei lapsi ultrien yms.mukaan olisi voinut saada alkuaan ennen kuukautisia?
 
vierailija
:D Kyllä sä ihan hyvin tiedät onko joku sun römpsään menny vai ei.

Ellet ole huumattuna ollu-

Aika huono.. Kanna vastuusi ja kerro toilailustasi! miehellä on oikeus tietää jos teille tulossa lapsikin!

Hitto että mä vihaan tollasia petturikanoja ja sitten "en mä muistanu" "emmää vaa muista" Ku ei myönnä ees itselleen ei oo muka tapahtunut.

Vai onko jollekin muulle muka koskaan käynyt näin?
 
ocd
:D Kyllä sä ihan hyvin tiedät onko joku sun römpsään menny vai ei.

Ellet ole huumattuna ollu-

Aika huono.. Kanna vastuusi ja kerro toilailustasi! miehellä on oikeus tietää jos teille tulossa lapsikin!

Hitto että mä vihaan tollasia petturikanoja ja sitten "en mä muistanu" "emmää vaa muista" Ku ei myönnä ees itselleen ei oo muka tapahtunut.

Vai onko jollekin muulle muka koskaan käynyt näin?
Mutta eihän ap ole pettänyt miestään.
Pakkoajatukset on jännä juttu ja ihminen joka ei niitä ole kokenut, ei voi tietää miten ne vaikuttaa.
 
vierailija
Mutta eihän ap ole pettänyt miestään.
Pakkoajatukset on jännä juttu ja ihminen joka ei niitä ole kokenut, ei voi tietää miten ne vaikuttaa.

Kannattaskohan sun vielä hankkia joku lukemisen ymmärtämisen vaikeus diaknoosi kun et osannut lukea ettei ap ole edes itse varma tai EI MUISTA onko pettänyt.

Toi nyt ole mikään ocd vaan siis pakko ajatus asiasta jonka ap muuten on hyvin todennäköisesti tehnyt.

Ainoa ongelma hänellä on PELKO KIINNIJÄÄMISESTÄ.
Omatunto tuskin soimaa ollenkaan, vaan pelottaa oman perseensä puolesta-

Eipä silti, ehkä sietääkin pelätä jos jakelee röörejään muistamatta itse sitä.
 
vierailija
Kannattaskohan sun vielä hankkia joku lukemisen ymmärtämisen vaikeus diaknoosi kun et osannut lukea ettei ap ole edes itse varma tai EI MUISTA onko pettänyt.

Toi nyt ole mikään ocd vaan siis pakko ajatus asiasta jonka ap muuten on hyvin todennäköisesti tehnyt.

Ainoa ongelma hänellä on PELKO KIINNIJÄÄMISESTÄ.
Omatunto tuskin soimaa ollenkaan, vaan pelottaa oman perseensä puolesta-

Eipä silti, ehkä sietääkin pelätä jos jakelee röörejään muistamatta itse sitä.

Ja ihan ettei kukaan jaksa urputella niin tarkoitin "diagnoosi"
 
Helmikuinen
kärsin jonkinlaisesta pakkoajatuksesta koskien lapsen isyyttä. Tyttö on toivottu ja suunniteltu. Elän avoliitossa.
Viimeisimmät kuukautiset minulla oli 5.9 ja laskettu aika on 13.6.

Ultrissa lapsi on aina vastannut kokoa (rv 7 ultrassa laskettuaika olisi ollut 16.6. Eli heittoa muutama päivä. Np ultrassa laskettu aika olisi ollut 11.6 ja rakenneultrassa 9.6. Eli pieniä heittoja on ollut.)

Kaikkien laskurien mukaan hedelmöitys on tapahtunut aikaisintaan 16.9. Positiivisen raskaustestin tein 4.10, jolloin CB digitesti näytti 1-2 viikkoa. Tästä viikon päästä tehdyssä testissä 2-3viikkoa jne. Eli hedelmöitysaika täsmää senkin mukaan olleen kierron puolivälissä.

Pelkään, että syntyvä lapsi on väärän värinen tai ei muutoin näytä isältään. En ole miestäni pettänyt, mutta silti pelkään häntä pettäneeni kännissä bileissä 4.9. Minulla on känni illassa muutamia aukkoja muistissa, mutta mitään muistikuvaa ei ole siitä, että muka olisin häntä pettänyt.

Silti pelkään että olen tehnyt jotain väärää ja asia käy ilmi synnytyksessä ja elämäni romahtaa. vaikka tosiaan olen 99,9% varma etten ole miestäni koskaan ikinä pettänyt.
Ja vaikka olisinkin tuolloin 4.9 tehnyt jotain, ei lapsi ultrien yms.mukaan olisi voinut saada alkuaan ennen kuukautisia?
Minulla samanlaisia pakkoajatuksia. Saimme pojan helmikuussa ja epäilen hänen isyyttään. Pakkoajatukset tulivat puolisoni mukaan loppuraskaudessa ja sitä ennen olin onnellinen raskaudesta. Olin käynyt baarissa selvinpäin toukokuussa ja ajattelin silloin pettäneeni miestä tutun kanssa. Minulla ei ole muistikuvaa pettämisestä, mutta mielikuvitus laukkaa. Kysyinkin kyseiseltä tutulta, että olinko käynyt hänen asunnollaan silloin, niin ei kuulema ole enää edes asunut kyseisessä osoitteessa. Facen mukaan jopa seurustellut tämän hetkisen kumppaninsa kanssa. Kelailen läpi kyseisen päivän tapahtumia päivittäin+luen vanhoja keskusteluja puhelimesta kyseiseltä ajalta...loputon suo. Äiti lapsi suhde kärsinyt myös tästä. Minulla aiempaa masennusta\ahdistusta+pettämis tausta. Onneksi mieheni ymmärsi hakea minulle apua terapiaa+lääkitys. Toivottavasti saan pääni kuntoon pian, eikä ajatuksia tarvitsisi tuhlata tuollaiseen. Tällä herkellö vertailen puolisoni lapsuuskuvia omaan lapseeni...
 
vierailija
Kyllä luulisi tuntevan pillussa onko pannut vaikka olisi ollut kuinka kännissä tahansa. Itse jos olen yöllä harrastanut seksiä niin kyllä sen tuntee alapäässä seuraavana päivänä.
 

Yhteistyössä