Lapsen kaverisuhteesta ois yks kyssäri...

Jos sillä ei ole muita kavereita ? Ja täällä ainakin kaikki pennut 7 vanhasta 12 vuotiaaseen vetää pistettä yms pelejä yhdessä, tosin omien ikäkavereidensakin kanssa ovat välillä. Ei sitä ikää kannata tuijottaa niin jos hyvin keskenään kivoja juttuja tekevät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Jos sillä ei ole muita kavereita ? Ja täällä ainakin kaikki pennut 7 vanhasta 12 vuotiaaseen vetää pistettä yms pelejä yhdessä, tosin omien ikäkavereidensakin kanssa ovat välillä. Ei sitä ikää kannata tuijottaa niin jos hyvin keskenään kivoja juttuja tekevät.
Ihan hyvä pointti sinänsä kerta ei tässä pihalla tosiaan paljoa lapsia ole.
Tuntuu vaan, että noi leikit on menny rajummaks tämän 9v tullessa mukaan noihin leikkeihin ja olipa se kuulemma eilen sanonu mun lapsellenikin, että "haista v***u" :/
 
ss
Mä asuin lapsuuden saaressa. Oli kyl ihan oma koulu ja päiväkoti, joten lapsia oli aika paljon. Leikittiin kaikki 4-14v:t samassa porukassa. Mut jos viihtyvät toistensa seurassa ja vaikka vähemmän muita kavereita niin toihan on hienoa. Sekottuu ne mielenliikkeet OIKEESTI hyvällä tavalla. Pienempi oppii ja isompi saa mahdollisuuden olla hetken taas vähän pienempi. Yllättävän moni lapsi kaipaa sellasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mikäs siinä siis kauhistuttaa?
No lähinnä toi, että mitä se sitten höpöttää noille pienimmille. Kuten tuo haista v***u ja mun lapsi on hirmu kiltti ja suht rauhallinen ja tää poika vaikuttaa semmoselta rämäpäältä, niin sekin mietityttä ettei se saa jotain "fiksua" päähänpistosta ja houkuttele tota mun helposti ohajattavissa olevaa lastan johkii kolttosiin...
Oon jossain asioissa joo yliherkkä äiti ja yritän suojella lastani pahalta maailmalta ja blaablaabblaa :D
 
me
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mikäs siinä siis kauhistuttaa?
No lähinnä toi, että mitä se sitten höpöttää noille pienimmille. Kuten tuo haista v***u ja mun lapsi on hirmu kiltti ja suht rauhallinen ja tää poika vaikuttaa semmoselta rämäpäältä, niin sekin mietityttä ettei se saa jotain "fiksua" päähänpistosta ja houkuttele tota mun helposti ohajattavissa olevaa lastan johkii kolttosiin...
Oon jossain asioissa joo yliherkkä äiti ja yritän suojella lastani pahalta maailmalta ja blaablaabblaa :D
No ei todellakaan kannata antaa lapsesi olla tekemisissä tommosten lasten kans :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:
No lähinnä toi, että mitä se sitten höpöttää noille pienimmille. Kuten tuo haista v***u ja mun lapsi on hirmu kiltti ja suht rauhallinen ja tää poika vaikuttaa semmoselta rämäpäältä, niin sekin mietityttä ettei se saa jotain "fiksua" päähänpistosta ja houkuttele tota mun helposti ohajattavissa olevaa lastan johkii kolttosiin...
Oon jossain asioissa joo yliherkkä äiti ja yritän suojella lastani pahalta maailmalta ja blaablaabblaa :D
Eli ongelma ei ole ikäero, vaan kaverin huono käytös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:
No lähinnä toi, että mitä se sitten höpöttää noille pienimmille. Kuten tuo haista v***u ja mun lapsi on hirmu kiltti ja suht rauhallinen ja tää poika vaikuttaa semmoselta rämäpäältä, niin sekin mietityttä ettei se saa jotain "fiksua" päähänpistosta ja houkuttele tota mun helposti ohajattavissa olevaa lastan johkii kolttosiin...
Oon jossain asioissa joo yliherkkä äiti ja yritän suojella lastani pahalta maailmalta ja blaablaabblaa :D
Eli ongelma ei ole ikäero, vaan kaverin huono käytös.
Niin no totta. Eka vähän ihmetytti, että miks 9v haluaa leikkiä 6vuotiaiden kanssa, mutta nyt on ruvennu vähän kauhistuttamaan kun se poika vaikuttaa aikamoiselta rämäpäältä. Mun poika on vielä aika helposti vietävissä.
 

Yhteistyössä