lapsen koulumatka kestänyt nyt 4 h 45 min, matkaa 200 m...

mun kadonnut lammas tuli juuri kotiin.

tein aloituksen ihan vain siksi, että olen lopen kyllästynyt tähän palstaan ja siihen, että joidenkin nimimerkkien kimppuun hyökätään koko ajan, ihan sama mitä he kirjoittavat.

tarjosin tässä itseäni kohteeksi, mutta se on hassu juttu, että kohteeksi kelpaa vain ne tietyt ja samat aina. tähänhän olisi ollut kaiketi helppo tarttua ja haukkua mua ihan syystäkin.

sosiaalipsykologia on mielenkiintoista, ihmisten ja ihmisjoukkojen käyttäytyminen toisia kohtaan sosiaalisissa ympäristöissä. täällä palstalla löytyy tosi paljon klassisia esimerkkejä suuremman joukon toiminnasta tiettyjä hyljeksittyjä kohtaan.
 
rtee
Itsellä olisi voinut ala-asteen alussa kyllä hyvinkin kestää 200m matka viisi tuntia. Monesti jäätiin tekemään lumiukkoja ja hyppimään ojissa niin että aikaa verähti monta tuntia :D
 
[QUOTE="VIERAS";23279913]En minä ainakaan katso koskaan kuka kirjoittaja on jos kirjoitan. Aiheeseen sitä kirjoitetaan ei nimimerkkiin.[/QUOTE]

kiva jos sinä et katso, mutta ihmeellisen moni täällä katsoo. sen näkee jo ihan määristä paljon joitain ketjuja luetaan, hyvin lyhyessä ajassa tiettyjen nimimerkkien aloittamat ketjut kerää ison määrän lukijoita. näissä ketjuissa on myös tosi paljon sitä aloittajan haukkumista.
 
[QUOTE="mie";23280056]Mamma italiana; mitä tuolle tytölle tuossa videossa tapahtui? En ymmärrä sanaakaan italiaa ;([/QUOTE]

oli ollut kadoksissa kolme kuukautta ja muutama pàivà sitten lòytyi tapettuna. jo ennen joulua oli kovat etsinnàt kàynnissà. loppujen lopuksi ruumis lòytyi 10 km:n pààssà kotoa ja nyt on puhuttu siità ettà ruumis oli ehkà kuljetettu sinne ihan vasta viime pàivinà
 

Yhteistyössä