Lapsen siedätyshoidon läpikäyneitä?

Kertokaas kokemuksianne.Meillä oltiin viime perjantaina PRICK-testeissä ja samantien aloitettiin siedätyshoito.Perjantaina nyt uudet piikit edessä.

Kuinka onko teillä tullut oireita?Onko siedätyshoito auttanut?
 
minä
olen itse käynyt 12-vuotiaana läpi siedätyshoidon heinäallergiaan elikkä timotei. Siedätyshoitoa kesti ainakin vuoden, tarkalleen en muista aikaa. Aluksi pistettiin joka viikko tietyn ajan ja sen jälkeen vähennettiin pariin viikkoon-3viikon välien ja lopuksi kuukauden välein.. Oireita ei juurikaan ole tullut enää ollenkaan, mutta en ole kuitenkaan koittamalla mennyt koittamaan heinäpellolle että kuinka käy.. Sain niin pahan allergiakohtauksen silloin, etten kyllä uskalla, mutta muuten voin sanoa että kesät ovat olleet siedätyshoidon jälkeen paljon helpompia! :)
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
olen itse käynyt 12-vuotiaana läpi siedätyshoidon heinäallergiaan elikkä timotei. Siedätyshoitoa kesti ainakin vuoden, tarkalleen en muista aikaa. Aluksi pistettiin joka viikko tietyn ajan ja sen jälkeen vähennettiin pariin viikkoon-3viikon välien ja lopuksi kuukauden välein.. Oireita ei juurikaan ole tullut enää ollenkaan, mutta en ole kuitenkaan koittamalla mennyt koittamaan heinäpellolle että kuinka käy.. Sain niin pahan allergiakohtauksen silloin, etten kyllä uskalla, mutta muuten voin sanoa että kesät ovat olleet siedätyshoidon jälkeen paljon helpompia! :)
Ja tähän vielä lisään että piikkien ottamisen jälkeen iholle nousi aina pieni patti joka kutisi joskus tosi inhottavasti, joten kannattaa hankkia jotain voidetta mitä voi siihen laittaa. Ja aluksi pistettiin muutes molempiin käsiin kerralla, mutta sen jälkeen aina vuoro viikoin toiseen.
 
Meidän pojalle annetaan pahan koivuallergian vuoksi.Viime viikolla sai 3 piikkiä ,toiseen yksi piikki ja vasempaan 2.Vasen käsi turposi aika kivasti ja kutisi..hydrogortisoonia laitettiin ja auttoi.Nyt perjantaina 2 piikkiä lisää.Sitten siitä eteenpäin joks viikko vähintään 5 kertaa.Sitten siirtyy piikitykset omaan tk:seen ja jatkuvat 3v n 4-6 viikon välein.

Pojalla oli vatta tosi kipeä tänään,ja jäinkin miettimään että johtuuko piikeistä vai onko mahatauti tulossa.Silmät ovat myös punoittaneet koko viikon.
 

Yhteistyössä