Lapsena 80-luvulla???

  • Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja omenainen:
Talvella pipot, missä oli oman pään kokoinen tupsu :D
nää oli ihania! toinen vaihtoehto oli jonkun elukan häntä siinä pipossa :D
Mulla oli sellainen karvalakki jossa oli häntä :D. Itse asiassa kaksikin; valkoinen ja harmaa. Ketuttaa, kun niitä ei löytynyt vanhempien vintiltä enää...olisin käyttänyt omilla muksuilla.
Mun tytöllä 3v. on sellanen ihana karvalakki häntineen.
 
amandas smith
Tänään, 21:26
Non compos mentis
Ainakin sai vapaasti olla pihalla, eikä ollut hysteriaa sen suhteen. Kouluikäinen sai käydä ilman mammaa ja pappaa ehkä kotipihan ulkopuolellakin.


just kun tulin lenkiltä, tuolla ulkona kolme kakaraa huuteli ohikulkeville ihmisille törkeyksiä. kello on jo noin paljon. kotiin kasvamaan vaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
http://www.youtube.com/watch?v=eiuHdUkuRi0
Joko tämä oli? :D
Tää on niin klassikko :D
Noloina katottiin, vilahtaaks se tissi vai ei :D
Mun isoveli oli silloin teini ja kuolas tuota videota sky- kanavalta. Mä tietty kävin aina sillon sammuttamassa telkkarin tai hyppimässä muuten vaan edessä... :D Jaksaa vieläkin mua siitä muistuttaa.
 
-82
Maalla tehtiin heinätöitä oikeiden paalien kanssa eikä niiden kamalien muovipallukoiden...

Nahkaiset nimipenaalit oli suosittuja. Koulussa tehtiin vohvelikankaisia käsitöitä.

Elämä oli kiireettömämpää, ainakin lapsen silmin. Tosin joskus vähän ärsyttävää, kun kaverin soittoa piti päivystää puhelimen ääressä ja sittenkin kaikki jutut kaikui koko perheelle, kun puhelin oli eteisessä eikä johto riittänyt omaan huoneeseen.

Etnisiä ruokia ei juuri ollut tai edes hampurilaispaikkoja, vaan kotiruoka oli se juttu.
 
vieras
Kylie ja Jason, Especially for you...

Ja me meikattiin sellaiset kolmiväriset luomet, tummaa ulkonurkkaan keskiväriä keskelle, ja vaaleata sisänurkkaan. Ja sinistä ripsaria, ja huurteista valkopinkkiä huuliin, ja tukka tötterölle... Voi eeeei. :D
 
vieras
Olen monesti ajatellut, että mitähän mun äiti puuhaili päivät pitkät. Kun ei ollut telkassa ohjelmia päivisin, ei nettiä, ei se tainnut paljon lukeakaan. Mitähän se teki... Muuten kuin töissä siis. Elämä oli yksinkertaisempaa.

Ja muistatteko kun ärrän filmivalikoima oli sellaisessa lehtisessä, ja sitten sunnuntaiksi lainattiin video. Joku Terminaattori tai Liftaaja..
 

Yhteistyössä