Lapsena 80-luvulla???

  • Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti
Muhku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko teillä sellainen taskulamppu, johon sai vaihdettua punaisen tai vihreän värin? Oli paperinukkeja, syötiin saunalenkkiä ja juotiin punasta jaffaa..
Siis nää tuo niin hyviä muistoja mieleen :D Sit me leikittiin smurffeilla ja poikien kanssa neppiksillä hiekkalaatikolla. Eikö 80 luvulla tullut myös rubiikin kuutio ja siitä se käärmeversio.Siis lapsuusmuistoja palaa mieleen todella. Muistaako kukaan sellaista tv-sarjaa, kun apinoiden kuningas?



 
Santtu
Isot chymoksen merkkarit. Afri-cola, aurinko-palma. Spar vanilja tuutit kauppa-autolta...
Koosh, pallot (koosh- hauskuus uus!) Yo-yo-villitys (miulla oli coca cola professional yo-yo.)
Koululta omaksi saadut tummanruskeet nokkahuilut joissa oli peukalolle tuki, säilytyskotelo ja semmonen keppi jolla sai rassattua rä´ät pois rööristä...

Neonväriset hiusponnarit, joita jostain syystä pidin ranteessa monta kerrallaan...niin et jäi punaset jälet käsiin. :D
Jättikellot seinällä, siis sellaset rannekellon muotoset. Kelloreput! Siis reppu missä oli iso kello samassa...

Hevoshullu ja kevään odotettu leiriliite! Siis sitä ootettiin, ja nyt kun miettii niin firmat vaan MAINOSTI niissä leirejä+Hevoshullu sai hyvät mainostulot... Ite ootettiin aina ,illo se ilmestyy...

Date felicia tuoksu , siis deodorantti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Eiiih mitä muistoja tulee taas mieleen... :D
Muistaako joku; jossain lastenohjelmassa oli se valkoinen käsi, jossa laulettiin "sor sor sormileikki alkaa yhdessä näin leikitäään" :whistle:
Muistan ton... Ja sunnuntai aamuisin tuli lastenohjelmia. Oli yks maailman satuja tai jotain, ja siinä oli aina jotain satu intialaisesta prinsessasta tai jotain, ja se oli niin ihana. Ja jouluaaton aamuna tuli hirveesti lastenohjelmia, mikä oli tosi huippua, ja silloin tuli yleensä se Lumiukko, ja walking in the air...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chupacabra:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:


Mä olin NIIN rakastunut :heart:

...kotipermanentattuun äijään, jolla oli liian pieni nahkatakki, farkut kainaloihin asti, ja joka puhui pääasiassa rannekellolleen.
Ja mä olin niin lumoutunut tohon autoon, ihan uskomaton :LOL: :xmas:
Mun veli osti pontiacin, joka näytti ihan tuolta. Oli vähän siistiä olla sen kyydissä, kun pojat huuteli, että kato samanlainen auto ku ritari ässällä... :D
 
-78
Sorminarut, joilla tehtiin kuvioita, mm. vaarinhousut.

Rakkausprosentti :D

Paperista tehty härveli peukaloon ja etusormeen, olikohan sisällä kirjaimia? Härveliä plarattiin eestaas sormilla.

Ystäväkirjat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Eiiih mitä muistoja tulee taas mieleen... :D
Muistaako joku; jossain lastenohjelmassa oli se valkoinen käsi, jossa laulettiin "sor sor sormileikki alkaa yhdessä näin leikitäään" :whistle:
Muistan ton... Ja sunnuntai aamuisin tuli lastenohjelmia. Oli yks maailman satuja tai jotain, ja siinä oli aina jotain satu intialaisesta prinsessasta tai jotain, ja se oli niin ihana. Ja jouluaaton aamuna tuli hirveesti lastenohjelmia, mikä oli tosi huippua, ja silloin tuli yleensä se Lumiukko, ja walking in the air...
Se tulee vieläkin, joka joulu
 
Alkuperäinen kirjoittaja -78:
Sorminarut, joilla tehtiin kuvioita, mm. vaarinhousut.

Rakkausprosentti :D

Paperista tehty härveli peukaloon ja etusormeen, olikohan sisällä kirjaimia? Härveliä plarattiin eestaas sormilla.

Ystäväkirjat.
Vaarinhousuista tuli mieleen, et leikittiin Ei, juu, vaarinhousut.
 

Yhteistyössä