Lapseni hakattiin

  • Viestiketjun aloittaja miten eteenpäin
  • Ensimmäinen viesti
miten eteenpäin
3 mustalaislasta hyökkäsi 9-vuotiaan poikani päälle kerrostalon pihassa, hakkasivat ja potkivat päähän ja selkään ja oli mm. heittänyt nyrkinkokoisella kivellä, onneksi oli mennyt pään vierestä. Useat naapurit olivat nähneet tilanteen ja juossut paikalle, tekijät juoksivat karkuun. Naapurin nainen oli juossut perään ja kahden lapsen vanhempien kanssa ollaan puhuttu mutta en tiedä uskoivatko edes. Yhden tekijän isän kanssa pitäisi huomenna puhua vielä. Nämä tekijät ovat siis n. 10-vuotiaita. Pelkään että käyvät uudestaan päälle, olivat siis yhtäkkiä juosseet paikalle ja pitäneet kiinni ja potkineet ja lyöneet. Voiko tästä ilmoittaa poliisille tai lastensuojeluun tai johonkin. Siinä olisi voinut käydä tosi huonosti.
 
"perkele"
no voi jeesus tää on pakko olla provo tai sit vanhemmat on tyhmiä. mä oisin soittsanu samantien poliisit tai sit menny ja ite ettiny ne penikat käsiin ja kurostanu hengiltä"!ja jos ei oo vitsi niin samantien lääkäriin.
 
Aina pahoinpitelytapauksissa lääkärille ja ilmoitus poliisille. Kyllähän tuo nyt on sanomattakin selvää. Inhottaisi joutua selkkauksiin mustalaisten kanssa (joo ei ne kaikki ole kamalia, mutta tämä perhe ei hirveän ihanalta ainakaan vaikuta), mutta pakkohan se silti olisi ilmoittaa eteenpäin. Kannattaa myös kuvata vammat vaikka kännykällä.
 
ap.
tapahtui siis tänään kahdeksan aikaan illalla. Olin itse juuri silloin kylvettämässä vauvaa enkä nähnyt tilannetta. Naapuri soitti ja menin ulos heti kun sain vauvan puettua mukaan kun mies oli kaupassa. Ehkä olen tyhmä mut olin niin järkyttynyt etten osannut mihinkään poliisille soittaa, puhuin kyllä naapurien kanssa että mitä tässä voi tehdä, en uskalla poikaa päästää ulos huomenna. Poika oli tosi järkyttynyt, nyt nukkuu. Voiko sitä ilmoitusta tehdä vielä huomenna?
 
[QUOTE="perkele";24478671]no voi jeesus tää on pakko olla provo tai sit vanhemmat on tyhmiä. mä oisin soittsanu samantien poliisit tai sit menny ja ite ettiny ne penikat käsiin ja kurostanu hengiltä"!ja jos ei oo vitsi niin samantien lääkäriin.[/QUOTE]

"kuristanu hengiltä"?? kummallista tollanen. poliisi ja sos.viranomaiset varmaan hoitaa kyllä tehtävänsä. jos ittelle tapahtuis noin ni olisin järkyttynyt ja raivostunut ja tekisin kaikkeni että hakkaajat saavat rangaistuksen mut en kyllä aikuisena kenenkään pentujen kimppuun kävis!
 

Yhteistyössä