lapseni odottaa lasta

  • Viestiketjun aloittaja mummeliko ei
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Onneksi tyttöni 14v on NIIN lapsellinen ikäisekseen,eikä käy missään ettei ole pelkoa moisesta.Välillä tuntuu että on alle kymmenvuotiaan tasolla henkisesti!
koskaan ei silti kannata liiaksi jäädä tuohon uskoon!?
Tunnen tyttöni.Koulussa käy,kotona nyhjää illat koneella ja telkkaria kattoen. Ei juokse kaupungilla KOSKAAN!Vain koulukaverit.Jakaa lehtiä kaksi kertaa viikossa.Joten voin vakuuttaa että tiedän tyttön JOKAISENaskeleen!
Niin tällä hetkellä. Toivottavasti näin jatkossakin.
No mä taas voin vakuuttaa, ettet voi jatkossa tietää tyttösi jokaista askelta. Elämä nyt vaan ei mee niin...
 
hellua
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:
mitäs tänne kuuluu?
sairaalassa on mennyt taas melkein koko vuorokausi, kotiuduin puolen yön aikaan ja erittäin väsynyt olo.
Tyttären olotila aika huono, lääkärit ihmeissään, ei vieläkään tietoa missä tulehdus on
lapsen isän kanssa juteltu kera hänen vanhempien, siellä vanhemmat miettineet että voisivat adoptoida lapsen itselleen, siihen ainakaan tyttäreni ei suostu, tuli kovin päättävä vastaus tähän.
Voimia ap:lle ja sun perheelle.

Aivan herkistää, kun huomaa, kuinka haluttu tuo vauva on...
Teillä tulee olemaan kaikki ihan hyvin!! Tollasella perheellä / tulevalla isällä / tulevan isän vanhemilla, tulee sekä vauvalla että tuoreilla vanhemmilla sujuun elämä enemmän kuin mahtavasti. Kaikki yhdessä toistaan tukien...
...niisk. Liikuttavaa...
 
xzc
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:
mitäs tänne kuuluu?
sairaalassa on mennyt taas melkein koko vuorokausi, kotiuduin puolen yön aikaan ja erittäin väsynyt olo.
Tyttären olotila aika huono, lääkärit ihmeissään, ei vieläkään tietoa missä tulehdus on
lapsen isän kanssa juteltu kera hänen vanhempien, siellä vanhemmat miettineet että voisivat adoptoida lapsen itselleen, siihen ainakaan tyttäreni ei suostu, tuli kovin päättävä vastaus tähän.
adoptoija lapsen itselleen? ei juma ja sittenkö esitetään täydellistä perhettä ja lapsi ei tiedä...
 
Mä olen itse saanuut molemmat lapseni alaikäisenä. Enkä ole kyllä kertaakaan katunut päätöstäni perustaa perhe näin nuorena! Nuo kaksi pikkuista ovat elämäni tärkein asia. Oma äitini ei ollut tukenani, hankaloitti vain minun, mieheni ja lastemme elämää kaikin mahdollisin tavoin. Olisin toivonut hänen olevan joinakin hetkinä läsnä, kun olisin tarvinnut häntä. Mutta hyvin on pärjätty ilmankin :)
 
a
Uskomatonta miten elämä voi heittää hetkessä mullinmallin. Tyttäreltä löytyi siis munasarjasta kasvain josta löytyi hiuksia, kynnenrakennetta....kun minä olen häntä odottanut niin olen tietämättäni odottanut kaksosia joista toinen koteloitunut tyttäreni nahan alle.....en ymmärrä vieläkään tätä.

Munasarjaa ei voitu pelastaa eikä vauvaa. Eli meillä on erittäin rikki oleva tytär joka on erittäin kipeä useasta leikkauksesta lyhyen ajan sisällä, poikaystävä myös aivan hajalla. ei oma vointikaan hääppöinen jatkuvasta huolesta ja valvomisesta, mutta nyt on vain jaksettava tyttären takia.

Kiitos kaikille halauksista ja neuvoista, oli ihana käydä niitä välillä lukemassa, sen mitä ennätti tämän kaiken keskellä.
 

Yhteistyössä