Lapsenpuoli suhdet...

Tilante on selainen

Mun mieheni on lapsi(9v.) ja meilläkin on oma lapsi. Se ok ja selevä.

Miten pitäsin tehdä kun lapsenpuoli aloita lyödä munut ja se pikkuinen katso. Mieheni ei tee yhtää mitään,hän leikki, että ei huomioida mitään ja tilante on tosi isossa jumussa. Loppu loppussa minä pyysin mieheltä,että hänen lapsi ei tulee meidän luokse,jos hän on nain yliagresiviinen.
Sitten toinen on,että se exavopuoli käyttää se lapsi kuin väline,jonka avulla yurittää pilantua meidän suhdet.
 
Paha tilanne. Miehen pitää ymmärtää, että hän on itse tilanteen avain. Et kuitenkaan voi antaa isomman lapsen (ikä?) lyödä sinua. Jos lapsi ei usko, kun kiellät lyömästä, lähde oman lapsesi kanssa pois talosta, ellei mies pidä lastaan kurissa.

Perheneuvola voi ehkä auttaa, ota yhteyttä sinne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
, lähde oman lapsesi kanssa pois talosta, ellei mies pidä lastaan kurissa.Perheneuvola voi ehkä auttaa, ota yhteyttä sinne.
Olen jo ottanut yhtryttä sieltä- odotana aika.
Minusta ei ole vaihtoehto pois talosta,koska siinä tavala näytan lapsenpuolini,että nain vain hän voi potkia meidän pois(minä ja lapseni) kotoa ja missä minun täyty mennä...Kaikein pahempi on,että äiti sekoita kaikki ja lapsipuoli on kuin hänen ase.
 
Miksi lapsi sinua lyö? Liittyykö siihen jokin riitatilanne? Onko hän poika vai tyttö? Ensinnäkin perheen sisällä väkivaltaa ei saa käyttää aikuinen eikä lapsi. Se on ihan heti laitettava poikki. Olet oikeassa siinä, ettei ratkaisu ole lähteä pois. 9 vuotias on vielä lapsi, joka ei osaa välttämättä kertoa tuntemuksistaan, ja jos hänellä todella paha mieli, voi hän purkaa sen sinuun. Kerroit, että lapsen äiti koittaa hankaloittaa tilannetta. Voisko olla, että äiti on kertonut sinusta jotain lapselle, haukkunut ja mustamaalannut? Lapsi saattaa kohdistaa pelon ja sekavan olotilan sinuun, koska olet niin sanotusti ylimääräinen.. Nyt laitat ainakin stopin sille lyömiselle, pakotat miehesi puuttumaan tilanteeseen ja kun lyöminen loppuu, alatte selvittämään, miksi lapsella on paha olla. Jaksamista!! :flower:
 

Yhteistyössä