Lapset aloittivat maanantaina päiväkodissa

ja mie olen ihan pihalla päiväkodin tavoista kun lapset ovat olleet perhepäivähoidossa. Kun menen hakemaan lapsia niin en voi kysyä että miten on päivä mennyt ja miten nukkuneet jne...kun niitä hoitotätejä on niin paljon ja kukaan ei ole juuri sattuneet hoitamaan minun lapsia.

pojan lippis oli kadonnut.Ei löytynyt ollenkaan vaikka lokeroon jätin. Lähdettiin sitten ilman lakkia.Liekö joku vienyt kun työntekijät sanoivat ettei lapsella ollut ulosmennessä lakkia päässä.

Tiedän että näin kesäaikana varsinkin on kiirettä kun lapsia on PALJON, mutta en tiennyt että meininki on tämä..HUH! Onneksi suuntaudun vanhuspuolelle :D Ja syksyllä jatkuu pph.

Vanhempi lapsi kyllä tykkää kun on kavereita, ja työntekijät on ihania tuossa päiväkodissa.. Kunhan ihmettelen ääneen... :snotty:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Jaaa..en tiedä paljon lapsia on mutta kaksi ryhmää on.Lapset on pienten ryhmässä.
No tuohan on pieni pk, jos ryhmiä on vain kaksi. Kesällä voivat lapset joutua isoon päivystävään päiväkotiin, missä toistakymmentä ryhmää, aina eri aikuinen aamulla vastassa ja iltapäivällä viimeisenä. Ei kiva :(
 
a
Meillä kyllä aina kerrotaan päivän kuulumiset. Jos oman ryhmän hoitajat on jo kerinneet lähteä kotiin niin jättävät jollekin muulle lappusen jossa lukee jos on jotain erityistä mainittavaa päivän kulusta.
 
,,.,.
meillä päikky menee kiinni vasta juhannuksena, sitten lapset joutuvat 8päiväksi päivystävään päiväkotiin ennen kuin loma alkaa, itseä kans vähän jännittää, että kuinka tuo 8 päivää siellä päivystävässä päikyssä sujuu, koska lapsia on ekalla viikolla aivan hirveästi, ainakin 5ryhmää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
No meillä lapset on nyt koko kesän tuossa samassa päiväkodissa,onneksi.Kun tuokin tuntuu jo niin isolta :ashamed: Kai tuohon tottuu..toivottavasti ei kuitenkaan häviä enempää vaatteita lokeroista! :|
No ei ole iso. Meidän päiväkodissa on kaksi ryhmää, lapsia on yhteensä noin 30. Itse olin aikoinaan 70-luvun lopulla ja 80-luvun alussa tarhassa jossa oli 5 ryhmää ja lapsia yhdessä ryhmässä 15-20. Niin ja sitten vielä oli vauvala joissa hoidettiin alle 1-vuotiaita.
 

Yhteistyössä