Lapset , lapset

Tuo kuopus on kuummeessa ja anoin sile päivällä supon.
Nyt se selitti isoveljelleen , että se p.erselääke on sellaistajoak laitetaan #&%?$!*, ja kun se vaikuttaa nukuttaa.... :whistle:

onneksi ei kellekkään aikuiselle sanonut, olis voinut tulla väärä käsitys


päivällä ei olut muuta läääkettä, toki isolle 6v pojalle olin antanut buranaa, mutta parempi se suppo kun ei mitään
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:44 hyh kirjoitti:
en kylä menitsi supoja tuon ikäselle laittaa. kauheaa kilenkäytöä.
ei p.erse ole ruma sana. jos lapsi sanoo v.ittu niin se on.

eihän p.askakaan ole ruma sana. ihamn arkikielesä käytetty.

sinun lapsi olisi sitten kärsinyt päänsärystä ja kovasta kuumeesta, kun uni on paras lääke toipumiseen.

 
Vieraspa hyvinkin
Smaa mieltä. Ei tuon ikäiselle suppoja enää. Olisin ajellut apteekkiin, tai pyytänyt vaikka naapuria menemään.

Ja p.aska ja p.erse EIVÄT kuulu arkikieleen. Rumia sanoja ovat. Kyllä tuon ikäiselle ne ovat pylly/peppu ja kakka jotka korvaavat käyttämäsi ja lasesi (huh huh) käyttämät sanat.
 
Vieraspa hyvinkin
Samaa mieltä. Ei tuon ikäiselle suppoja enää. Olisin ajellut apteekkiin, tai pyytänyt vaikka naapuria menemään.

Ja p.aska ja p.erse EIVÄT kuulu arkikieleen. Rumia sanoja ovat. Kyllä tuon ikäiselle ne ovat pylly/peppu ja kakka jotka korvaavat käyttämäsi ja lasesi (huh huh) käyttämät sanat.
 
Rumaa kieltä,juu, ja suosittelisin minäkin kyllä antamaan jo tuonikäiselle kunnon lääkettä eikä mitään suppoja. Meillä ottaa jo 5-vuotiaskin puolikkaan panadolin. Jos ei pysty nielemään vielä tabua,niin onhan niitä mikstuuroja lapsille :whistle:
 
Meillä ei ainakaan oo vaihtoehtoja tuolle 8v:lle kuin suppo, laitan niitä itsekin kun molemmat kärsimme migreeni tyyppisestä päänsärystä johon sisältyy myös oksentaminen :x eli jos haluan että lääke tehoaa niin tuo on ainoa vaihtoehto

Nimimerkillä oksennan välillä puolivuorokautta migreenissä :(
 
Mun lapsi leikattiin 5vuotiaana, lääkäri määräsi kotiakkin suppoja annettavaksi kolme kertaa päivässä, kaks suppoa kerralla. Tuohon aikaan ei tainnut vielä mikstuuroita olla, sen verran kauan aikaa sitten tapahtunut tuo
 
Ei kyllä meidänkään sanavarastoihin kuulu nuo sanat :eek:
Kirosanoiksi luokitellaan.

Meillä on AINA lääkekaapissa varuilta suppoja ja nestemäistä panadolia pienintä varten. Isommille on pamolF ja panadolin poreita.
Jos ja kun lääkkeet loppuu niin heti niitä ostetaan lisää vaikka ei tarvista oliskaan enää.

Ihan vaan minun mielipiteeni: En ikinä koskaan vois laittaa suppoa 6 vuotiaalle :eek:
 
Joo, kyllä mäkin suppoja voisin ton ikäiselle antaa jos ei muutakaan lääkettä ole. Kielenkäyttö taas on asia erikseen. Ihanko olikeasti te puhutte arkikielessä #&%?$!* ja #&%?$!*ä? Ihan kivat teille........ :$
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:52 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:50 pelottava pontso kirjoitti:
Ihan vaan minun mielipiteeni: En ikinä koskaan vois laittaa suppoa 6 vuotiaalle :eek:
Entäs 35 vuoriaalle? :whistle: kirjoitin tuossa äsken miksi
Höh :eek:
Tee mitä teet ja mikä käy parhaaks, mutta toi onkin vain minun henk.koht. mielipiteeni. Minä en siihen pystyis.
(ellei ois tosiaan jotain niin pahaa ettei vois mitään suun kautta ottaa)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:52 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:50 pelottava pontso kirjoitti:
Ihan vaan minun mielipiteeni: En ikinä koskaan vois laittaa suppoa 6 vuotiaalle :eek:
Entäs 35 vuoriaalle? :whistle: kirjoitin tuossa äsken miksi
mulle lääkäri määräs joskus vuosia sitten migreenilääkkeen nimenomaan suppoina, kun vaikuttavat nopeimmin
 

Yhteistyössä