lapset mukana ensitreffeillä?

  • Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti
"niin"
[QUOTE="vieras";27861269]Tutkimusten mukaan 99,8% lapsensa ensitreffeille mukaan ottavat jäävät ilman toisia treffejä... :D[/QUOTE]

No näin kävi ainakin sille yhdelle yksinhuoltajamiehelle, joka otti 2-vuotiaansa ensitreffeille minun kanssani, vaikka puheista selvisi, että hän saisi lapsensa omille vanhemmilleen tai sisaruksilleen hoitoon koska vaan. Puhuimme käytännössä pelkästään tuosta lapsesta, ei mistään muusta. Tuli vähän semmoinen tunne, että lapsi oli miehelle apukeino ettei ujostuttaisi niin paljon, ettei tulisi kiusallista hiljaisuutta tms. Minusta mies ei ollut kypsä seurustelemaan vielä, joten toisia treffeja ei tullut.
 
"vieras"
[QUOTE="niin";27861327]No näin kävi ainakin sille yhdelle yksinhuoltajamiehelle, joka otti 2-vuotiaansa ensitreffeille minun kanssani, vaikka puheista selvisi, että hän saisi lapsensa omille vanhemmilleen tai sisaruksilleen hoitoon koska vaan. Puhuimme käytännössä pelkästään tuosta lapsesta, ei mistään muusta. Tuli vähän semmoinen tunne, että lapsi oli miehelle apukeino ettei ujostuttaisi niin paljon, ettei tulisi kiusallista hiljaisuutta tms. Minusta mies ei ollut kypsä seurustelemaan vielä, joten toisia treffeja ei tullut.[/QUOTE]

Olenkohan ollut saman miehen kanssa treffeillä :O Toisia treffejä ei tullut!
 
ddsvvsdvds
Mä olen ollut ensitreffeillä, joille nainen toi lapsen mukanaan. Mulle se ei ollut mikään ongelma, tiesin asiasta jo etukäteen, joten tapaaminen suunniteltiin paikkaan, jossa lapsella olisi tekemistä ja me aikuiset voitaisiin jutella kun lapsi leikkii.
Hyvin meni ja tuli toisetkin treffit ja sellaisetkin, joilla lapsi ei ollut mukana. Yksinhuoltajalla on monesti se tilanne, että lapsi on mukana aina ja kaikkialla, joten hyvä se on heti alkuun tottua tilanteeseen.
 
"vieras"
Vauvan kanssa olenkin ollut treffeillä, ja se on ookoo, koska ei vauva muista siitä mitään ja kahvilassa se on sama, onko vastapäinen tyyppi mies vai nainen... Sen sijaan minusta isomman lapsen kanssa hankalaa, lapsi alkaa ihmetellä vieraita tyyppejä, ja miks niiden kanssa käydään "kahvilla" tms.
 
"niin"
[QUOTE="vieras";27861371]Olenkohan ollut saman miehen kanssa treffeillä :O Toisia treffejä ei tullut![/QUOTE]

En tiedä mahdoitko olla, tuosta on jo n. 10 vuotta aikaa ja paikkakunta oli Turku.

Lapsi ei sinänsä ollut minusta ongelma vaan se, että mies ikään kuin piiloutui lapsen taakse. Lapsesta puhuttiin koko ajan, ei miehestä tai minusta. En minä halunnut tuon lapsen kanssa treffeille vaan sen miehen.
 
Emmä ihmettelis, jos kyseessä on vaikkapa kaksi yksinhuoltajaa joilla ei ole juurikaan tukiverkkoja, joten päättävät tavata kaikkinensa esim. leikkipuistossa.

Itse en kävisi treffeillä, ellei lapsi olisi vähintään yötä poissa, sillä treffit nyt tuppaa venähtämään ja muutenkin esittelisin lapseni miehelle aikaisintaan siinä vaiheessa, kun tyyppi on jaksanut vuoden matkassa roikkua tmv.
 
"niin"
[QUOTE="Vieras";27861539]Jos mulla olis lapsia niin ottaisin ilman muuta mukaan treffeille, että näkis miten mies tulee toimeen heidän kanssaan.[/QUOTE]

Tässä oli kyse ensitreffeistä. Ottaisit siis lapsen mukaan ensitreffeille katsoaksesi miten mies tulee toimeen lastesi kanssa, vaikka et tiedä vielä sitäkään, miten mies tulee toimeen sinun kanssasi?

Ainakin tuossa minun tapauksessani koko homma meni pieleen juuri sen takia, kun tärkeintä oli se lapsi, eikä se miten mies ja minä tullaan juttuun. Minä olen lapsirakas ihminen (nyt on omakin lapsi jo), mutta olisin halunnut tutustua tuohon mieheen ensin ja sitten vasta hänen lapseensa eikä toisin päin.
 

Yhteistyössä