Lapsettomia Seinäjoen seudulta?

Moi!
Löytyyhän meitä seinäjokisia.. Ikää mulla 25 vuotta.
Meillä vuoden verran yritystä: yli puoli vuotta söin clomeja ja teroluteja mut ilman tulosta. Tammikuussa päästiin keskussairaalan hoitoon, mut vasta yhden kerran on päästy yrittämään - se pistoshoitojen jälkeen kotioloissa.

Nyt söin clomeja ja ajatuksena oli et jatketaan pistoksilla ja inssillä mut vaste ei ollut toivottu ja mönkään meni tää kierto! Sekin jo harmitti mut lisäksi vielä sanottiin et kesän ajan ollaan tauolla koska on ruuhkaa.. :'(
Voi että ku itketti.. Syksyn puolella siis vasta päästään toisen kerran yrittämään! Kyllä niin hitaasti etenee!!
Te ootte ilmeisesti kans keskussairaalan listoilla, mitä kokemuksia?
 
Täällä kans yks lapseton seinäjoelta.
Yritystä takana 5 vuotta. Julkisella puolella hoidoissa. Meidän hoitohistoria: 1. IUI 09/2007 nega, 2. IUI 12/07 hoito keskeytettiin munarakkuloita kasvoi liikaa, 3. IUI 02/08 nega, 1. ICSI 04/08 ei saatu yhtään alkiota joten siirtoon ei päästy, 2. ICSI 09/08 nega, 1. PAS 04/09 nega, 2. PAS 05/09 tämän hoidon tulos selviää muutaman päivän sisällä. Usko tämän PASsin onnistumiseen nollassa. Pakastin on nyt tyhjä ja meidät on laitettu jo ICSI jonoon ja hoito ajoittuu loppuvuoteen. Jono on n.6kk pitkä :(

Ikää sekä mulla että miehellä 29v.
 
Meillä oli 1. PAS alunperin suunnitteilla 11/08 mutta itse sitä siirreettin! Meinas pukata parisuhdekriisiä tän kaiken keskelle, joten katsottiin parhaaksi jatkaa hoitoja ajankohtana x. Nyt huhtikuussa katsoimme tilanteen olevan sellainen, että kykenimme jatkamaan. Seuraavaa hoitoa saakin odotella sitten taas pitkään :(
 
Eipä tuonut toinenkaan PAS meille toivottua tulosta :'( Nyt on kyllä niin rikkinäinen ja paska olo. Nyt sitte taas jonotellaan seuraavaan ICSIin, joka tulee todennäköisesti olemaan joskus marraskuussa, vasta.

vaana Joo ICSIin on meillä tosiaan päädytty, enkä kyllä oikeastaan edes tiedä, että miksi. En oo tullut koskaan kysyneeksi.

Meillä vikaa molemmissa. Mulla pco ja hyperprolaktinemia. Miehen siittiöit ei oo ihan priimaa, mutta pesun jälkeen tulokset on ollu ihan hyviä.
 
Meidät laitettiin jonoon, kun viimeksi kävin ultrassa PAS siirtoa varten (eli viimeset oli pakastimessa), eli toukokuun alussa. Jonoon tosiaan pääsee vasta sitten, kun pakastin on tyhjätty :( Tää odottelu on niin rasittavaa :( Yksityinen tosiaan houkuttelis, mutta taksat on vähän turhan suuret.
 

Yhteistyössä