Lapsettomista häistä

Kutsu ilman lapsia.
Itse ole ollut serkkuni häissä jonne ei lapsia kutsuttu. Tosin ne häät oli virossa ,vanhassa linnassa ja extrime seikkailu se oli. Linna oli vielä remontissa ja me naiset nukuttiin yhessä tornissa ja miehet toisessa. Naisilla oli patjat ja miehillä risat hetekat :LOL: Eli ei sinne olisi lapsia voinut viedä.
 
No aika sama. Tietysti onhan se mukava saada kutsu, mutta en vain usko, että meille kovin läheisiltä ihmisiltä edes tulisi kutsu lapsettomiin häihin. Ja jos taas joltain kaukaisemmalta jäisi kutsu kokonaan tulematta, ei sekään harmittaisi. Meillä kun on oikeastaan koko suku ja kaikki ystävätkin aika lapsirakasta porukkaa.
 
itunen
Ottaisin mieluummin kutsun vastaan vaikka lapsia ei olisikaan kutsuttu. Tottakai häiden järjestäjillä on oikeus päättää haluavatko lapsia juhliinsa vai ei. Jos lapselliset kutsutut eivät asiaa ymmärrä niin voivat sitten jättää menemättä :)
 
Mie vetäisin porot nokkaan vaan jos mua ei kutsuttaisi ollenkaan. En ottaisi lapsia mukaan häihin enivei, paitti ihan vauvana ja silloinkin ne pileet jäis multa lyhyeksi. Taaperosta alkaen lapset jää kotiin jos mie meen häihin. Vaikka olis kutsuttu.
 
en minä ainakaan tykkää huonoa vaikkei lapsia kutsuttaisi. Enkä ymmärrä miksi jotkut ottavat sen niin henkilökohtaisesti, eri asia olisi jos kaikkien muiden lapset saisivat kutsun mutta heidän eivät. Naurettavaa tuollainen "kaikki tai ei mitään"-asenne, parempi sellaisten kotiin jäädäkin lastensa kanssa leikkimään! Minä ainakin menen häihin!
 
Kutsu ilman lapsia ja vaikka kutsu tulisi meille kaikille, niin lapset jäävät kotiin.
Mitä järkeä on lähteä häihin, jos joutuu istumaan vihkimisen ajan hautausmaan penkillä ja ruokailun ajan läheisen puiston hiekkiksellä. Juhla käyttäytymistä voidaan treenata ihan muualla, kuin muiden häitä terrorisoimalla.
 
Ailikki
Itse saisin mielummin kutsun häihin ilma lapsia jos vaihtoehtona on että muuten jäisimme ilman kutsua.
Ymmärrän hyvin pariskuntia jotka eivät lapsia kutsu. Jos lapsia tulee paikalle pitäisi heidät myös huomioida ruoan, ohjelman jne suhteen. Tilakin asettaa usein rajoituksia ja juhlan laatu
Omissa häissämme kutsut oli laitettu koko perheelle,mutta kaikki ystävämme tulivat ilma lapsia.

Annataan jokaisten juhlia tavallaa :)
 
toinen vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:51 vieras kirjoitti:
Kutsu ilman lapsia ja vaikka kutsu tulisi meille kaikille, niin lapset jäävät kotiin.
Mitä järkeä on lähteä häihin, jos joutuu istumaan vihkimisen ajan hautausmaan penkillä ja ruokailun ajan läheisen puiston hiekkiksellä. Juhla käyttäytymistä voidaan treenata ihan muualla, kuin muiden häitä terrorisoimalla.
Peesii, sitten on eri asia jos muiden lapsia on kutsuttu, mutta täysin "lapsettomat" häät kyllä ymmärrän
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:48 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:44 Kirsikka kirjoitti:
Kutsu ilman lapsia. Tosin samapa tuo, koska me ei semmosiin häihin mennä minne ei saa lapsia tulla, joten lopputulos on sama :saint:
Mutta eikö silloin ole ihan sama, vaikka ette saisi kutsuakaan?

No ei se nyt kuitenkaan ihan sama asia ole, jos ei saa kutsua, voi olettaa ettei meitä sinne haluta. Mutta jos kutsun saa, voi itse päättää meneekö vai ei.
 
Suoraan sanottuna tuolla ei niin suuresti olisi väliä. Ne häät, joihin välttämättä haluaisin päästä mukaan, niin niihin olisi kyllä lapsemmekin tervetulleita eli hääpari haluaisi heidänkin juhlistavan tilaisuutta ja olisivat siksi läheisiä ihmisiä, etteivät erottelisi meitä. Niihin joihin jäisimme lasten takia kutsumatta, eivät olisi niin tärkeitä muutenkaan meidän kohdalla.
 

Yhteistyössä