Lapsettomuushoidot Oulussa?

Meillä kanssa kokemusta Oyssin lapsettomuushoidoista. Me ainakin olemme tyytyväisiä hoitoihin ja palveluun. Henkilökunta oli ystävällistä ja ymmärtäväistä. Sain todella pahan hyperstimulaation punktiosta ja olin osastolla 9 päivää. Joka päivä ainakin kerran lapsettomuuspuolen lääkäri kävi moikkaamassa minua. Meille tehtiin 1icsi ja viimeisestä siirrosta plussasin ja nyt se plussapallo myllertää massussa.

Ps. Minulla jäi kokonainen paketti clearbluen ovulaatiotestejä käyttämättä ( 10 kpl -vkp 4/2016) . Ehkä ne uskaltaisi jo myydä pois jos jotain kiinnostaa ostaa. Jos jotain kiinnostaa niin laita sähköpostia fluffytic at suomi24.fi .
 
Oys hoidoissa ollaan oltu mekin. Takana 3x inseminaatio, 2x IVF ja tuoresiirrot, sekä 1x pas. Toisesta tuoresiirrosta plussa, josta 2kk ikäinen tyttö. Pakkasessa vielä 6 alkiota viidessä oljessa. Jos ei luomuna raskauduta niin edessä pas siirrot heti kun mahdollista, eli syksyllä 16.
Ollaan oltu tyytyväisiä, jonottaa toki täytyy välillä, mutta meille ainakin tauot on olleet hyviä, hoidot on kuitenkin tosi raskaita. Henkilökunta loistavaa ja kannustavaa. Suosittelen.
 

Yhteistyössä