Lapsi äidissä kiini.

  • Viestiketjun aloittaja seelia
  • Ensimmäinen viesti
seelia
:heart: Meillä tyttö on nyt 7,5kktta. On nyt pari viikkoa ollut sellainen,että ei päästä äitiään silmistään. Siis minun pitää istua vaan hänen vieressään ja mieluiten maata lattialla,niin sitten tyttö on tyytyväinen :whistle:
Ennen viihtyi tosi hyvin yksin.. Imarreltuhan toki olen,mutta eionnistu ruoanlaitto,pyykkien pesu,ei mikään. Tyttö itkee lohduttomasti kädet pystyssä syliä kohti,jos lasken hänet sylistä. Isä ei kelpaa viihdyttäjäksi,vaan itkun kanssa konttaa äidin perässä.Yllättävän raskasta hommaa niin äidillekkin kuin ihan selvästi tyttärelle! :ashamed:
Onko tähän eroahdistukseen mitään helpotuksia/helpotusta?Miten helpottaa tyttären oloa olla hetken 5min. erossa äidistä? :heart:
 
meillä poika "jo" 1v 2kk, ja edelleen äiti on ykkönen vähän liikaakin. välillä kyllä hermostuttaa kun aina pitää poika huudon kanssa kotiin jättää jos vaikka harrastukseen (joka on kerran vkossa) menen. ja sit kun tulen kotiin, sama huuto on päällä :(

Olen ajatellut, että kaupassa yms. minun ON KÄYTÄVÄ, vaikka poika kuinka huutais perään. ja eikä se siitä pois opi muutakun ns. opettamalla, vaikka aika hirveeltä kuullostaa.
 

Yhteistyössä