Lapsi ei hyväksy ettei tänä vuonna joulua vietetä

  • Viestiketjun aloittaja "Kevättuuli"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kevättuuli";25268819]sulle ei kukaan ole vissii sanonut että isojen leikkausten jälkeen tulehdus arvot nousevat kun kudoksiin kajotaan. Miehellä oli yli 300 eikä missään tiputuksessa ollu. Kotona makoilee. Joo. Ja Mulla on lääkkeet. Tänään ottivat tulehdusarvot puoli 4 ja oli laskenut 180. Teille tämä meidän joulu näyttää olevan suurempi ongelma. Joo ja mulla on kipulääkkeet. Saan myös lääkettä suoraan kipupumpun kautta säännöllisin väliajoin. Tarvittaessa voin painaa lisäannoksen. Tarvittaessa voin saada puudukepiikin. Mutta kyllä minä tällaisen pikku kivun kestän. Hyvää joulua kaikille, nyt painun nukkumaan.[/QUOTE]

No ei mua ainakaan ole ikinä kotiutettu jos tulehdusarvot on huidellut ties mitä... Ja mulla on sairaalassaolosta kokemusta.

Ja tosiaan kummasti jaksat palstaalla noin sairaaksi ihmiseksi.
 
Blue
Ja btw. Vielä pitää kääntää veistä siinä provohaavassa. Jos sulla todella on luusiirteitä, lihaksia repeytynyt yms. niin pitää olla helkkarin epäpätevä kirurgi joka sanoo että kuusi viikkoa lastassa vai kipsissä ( vai kumpi se nyt ap olikaan :D ) riittää... En olisi antanut minua leikata, saati maksanut siitä. ;)
 
tääääh
Sori. Tosi epäuskottavalta kuulostaa. Yhdelle 5veelle ostaa kyllä muutaman joululahjan. Ei ne mitään isoja ne tuonikäisten toiveet ole. ja jos on, niin ne on silti vähemmänstäkin iloisia.

tuossa kouluiässä toiveet alkaa olla isoja. Mutta siis sulla on yksi 5vee. Naurettavaaa!!!!

joo, teillä on ollt leikkauksia, mutta joillain on mielenterveysongelmia ja syöpää ja aviioeroa ja kuolemaa ja ne silti ostaa muutaman lahjan!
 
"Kevättuuli"
Alkuperäinen kirjoittaja tääääh;25269299:
Sori. Tosi epäuskottavalta kuulostaa. Yhdelle 5veelle ostaa kyllä muutaman joululahjan. Ei ne mitään isoja ne tuonikäisten toiveet ole. ja jos on, niin ne on silti vähemmänstäkin iloisia.

tuossa kouluiässä toiveet alkaa olla isoja. Mutta siis sulla on yksi 5vee. Naurettavaaa!!!!

joo, teillä on ollt leikkauksia, mutta joillain on mielenterveysongelmia ja syöpää ja aviioeroa ja kuolemaa ja ne silti ostaa muutaman lahjan!
me ei osteta ja sillä siisti.
 
"Kevättuuli"
Tiedoksi että lapseni ei ole syöpäsairas. Ei ole ollut eikä ole nyt. Hän on terve 5v tyttö joka sai mummilta kuomansaappaat lahjaksi. Toiselta mummilta sai 20e tänään jotta saa mieheni siskon kanssa mennä 30 km:n päähän kauppaan ostamaan itselleen jotain pientä mukavaa. Minulta ja mieheltäni saa lahjaksi punaisen pulkan jota toivoi. Annamme rahan mukaan jotta saavat hakea samalla reissulla kun käyvät täältä jumalan selän takanta kaupassa. Eiköhän nyt palstamammat ole tyytyväisiä. Haluatte varmaan tietää mitä on Ruuaksi. Perunat ja karjalanpaisti. Lisänä rosollia ja lohta. Jälkiruuaksi luumusoppaa ja kermavaahtoa. Saamme ruuat suoraan kotiin kannettuna hintaan 28e.
 
"Kevättuuli"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25275056:
Kiva, että asiat järjestyi :)
on hyvä mieli nyt. Se pulkka on muuten tytölle tärkeä. Nyt vain kun tulisi lunta..nekään eivät muuten ole kalliita. Pääasia että tyttö saa toivomansa. Hyvää joulua myös sinulle. :)
 
[QUOTE="Kevättuuli";25275338]on hyvä mieli nyt. Se pulkka on muuten tytölle tärkeä. Nyt vain kun tulisi lunta..nekään eivät muuten ole kalliita. Pääasia että tyttö saa toivomansa. Hyvää joulua myös sinulle. :)[/QUOTE]
kuin myös :) avun pyytäminen on yllättävän hankalaa, mutta monesti kannattaa :hug:
 
"Jenis"
Vähän OT, mutta... eikö ihmiset oikeasti varaudu mitenkään tulevaan? Mulla on ollu joululahjat ostettuna
varmaan 2kk jo. Osa kirppikseltä, eli rahaa ei varsinaisesti oo menny juurikaan, mutta tiedän että lahjat
tulevat olemaan mieluisia. Mikä pakko on jättää kaikki viimeiselle viikolle ja sitten olla paniikissa kun kaikki
on vaiheessa?
 

Yhteistyössä