Lapsi ei saa karppiruokaa koulussa

  • Viestiketjun aloittaja "Ellu"
  • Ensimmäinen viesti
Verovaroin kustannettua kouluruokaa ei tulisi saada erikoisdieetteinä kuin lääkärin todistuksella. Karppauksen takana ei ole allergia tai siihen ei aja mikään lääketieteen todentama tila tai sairaus. Joku raja sentään hyvinvointivaltionkin paapomisella.
 
Viimeksi muokattu:
Naurut
Jälleen yhdestä viihdyttävästä ketjusta. :D
Mun mielestä on himpun verran hölmömpää laittaa lapsensa karppaamaan. Samaa ajattelen vegeistä ja uskonnoista, kukin tehkööt valinnan omasta puolestaan kasvaessaan isoksi. Ei tollasia asioita sais päättää toisten puolesta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25283644]kasvisruoka on halpaa. kasvisruokailijat pelastavat maailman.
karpit vetää sitä kasvihuonekaasuja piereskelevän lehmän tissimaitoa ja lihaa eri muodoissa. mietippä sitä[/QUOTE]

Lehmät eivät juurikaan piereskele kasvihuonekaasuja.
 
.......
Jälleen yhdestä viihdyttävästä ketjusta. :D
Mun mielestä on himpun verran hölmömpää laittaa lapsensa karppaamaan. Samaa ajattelen vegeistä ja uskonnoista, kukin tehkööt valinnan omasta puolestaan kasvaessaan isoksi. Ei tollasia asioita sais päättää toisten puolesta.
Vanhemmat päättää muutenkin monia asioita lapsen ruokavaliosta, vaikka taustalla ei ihmeellisempää erikoisruokavaliota olisikaan.
Jossakin perheessä voidaan syödä joka päivä karkkia, eikä juuri yhtään tuoreita kasviksia. Sekin on ihan samanlaista lapsen asioista päättämistä.

Loppujen lopuksi jokainen vanhempi ruokkii mukulansa niin, kuin itse parhaaksi katsoo.
 

Yhteistyössä