Lapsi ei vastaa kännykkään.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Yritti soittaa vajaa tunti sitten, mutten kuullut. 10 min. päästä soitin uudestaan, eikä vastannut. Laitoin viestiä ja monta kertaa olen yrittänyt soittaa mutta ei vastaa.
 
No
Jos tietäisin missä on niin lähtisin hakemaan ja sen jälkeen puhelin lähtee takavarikkoon (mitä se lapsi sillä tekee kun ei kerran osaa vastata? :whistle: )
Samaksi aikaa kun puhelin on takavarikossa tulisi myös "lievennettyä kotiarestia" eli suoraan koulusta kotiin ja leikkimään saa mennä ulos ainoastaan näköetäisyydelle tai johonkin lähelle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos tietäisin missä on niin lähtisin hakemaan ja sen jälkeen puhelin lähtee takavarikkoon (mitä se lapsi sillä tekee kun ei kerran osaa vastata? :whistle: )
Samaksi aikaa kun puhelin on takavarikossa tulisi myös "lievennettyä kotiarestia" eli suoraan koulusta kotiin ja leikkimään saa mennä ulos ainoastaan näköetäisyydelle tai johonkin lähelle.
Niin mutta kun kuitenkin oli ekaks mulle yrittänyt soittaa.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos tietäisin missä on niin lähtisin hakemaan ja sen jälkeen puhelin lähtee takavarikkoon (mitä se lapsi sillä tekee kun ei kerran osaa vastata? :whistle: )
Samaksi aikaa kun puhelin on takavarikossa tulisi myös "lievennettyä kotiarestia" eli suoraan koulusta kotiin ja leikkimään saa mennä ulos ainoastaan näköetäisyydelle tai johonkin lähelle.
Niin mutta kun kuitenkin oli ekaks mulle yrittänyt soittaa.
Lähtisin sinne missä lapsi on ja etsisin lapsen käsiini. Jatko sitten sen mukaan miksi yritti soittaa ja miksi ei vastannut.
Jos on oletettavaa että tahallaan on vastaamatta jostain syystä niin sitten toteuttaisin tuon takavarikon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Puhelin on varmasti hukkunut lumihankeen
Tuokin mahdollista. Meillä katosi kerran tokaluokkalaisella kännykkä kun oli kaverinsa kanssa ulkona. Huomattiin melkein heti kun tuli kotiin joten passitin kävelemään samaa reittiä takaisin mitä oli tullutkin ja soitin samalla pojan luuriin. Siellähän se oli hangessa soinut.... :whistle:
 
ei taas mitää järkeä
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos tietäisin missä on niin lähtisin hakemaan ja sen jälkeen puhelin lähtee takavarikkoon (mitä se lapsi sillä tekee kun ei kerran osaa vastata? :whistle: )
Samaksi aikaa kun puhelin on takavarikossa tulisi myös "lievennettyä kotiarestia" eli suoraan koulusta kotiin ja leikkimään saa mennä ulos ainoastaan näköetäisyydelle tai johonkin lähelle.
Miksi ihmeessä?
Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole olemassa kuin se ettei vaan vastaa puhelimeen kun se soi.. puhelin ei voi olla esim takin taskussa ja ei kuulu jos ovat muussa huoneessa leikkimässä,tai jättänyt puhelimen sisälle ettei häviä
 
Nää on näitä nykyajan ongelmia, hei ihan oikeasti. Sillon kun mää olin pieni niin ei äitee soitellut paniikissa lankapuhelimeen kyläpaikkoihin joka hetki eikä varsinkaan huolestunut, kun ei heti vastaa.

Tällä hetkellä äitini huolestuu, kun en vastaa puhelimeen ja panikoi jo muutamasta vastaamattomasta tunnista, vaikka olen jo ihan aikuisen ikään ehtinyt.

.. Eli itse en kyllä mitään aresteja antaisi, vaikka pieni lapsi (kakkosluokkalainen!) ei puhelimeen vastaisikaan heti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos tietäisin missä on niin lähtisin hakemaan ja sen jälkeen puhelin lähtee takavarikkoon (mitä se lapsi sillä tekee kun ei kerran osaa vastata? :whistle: )
Samaksi aikaa kun puhelin on takavarikossa tulisi myös "lievennettyä kotiarestia" eli suoraan koulusta kotiin ja leikkimään saa mennä ulos ainoastaan näköetäisyydelle tai johonkin lähelle.
ai miksi hänhän yritti soittaa ja selvittää tilannetta.rankaiset lasta,kun itse et vastaa puhelimeen.
millaisen rangaistuksen sinä saat samasta rikkeestä?
 
Ihan ot menee mutta tu.i tuosta f-f:n viestistä mieleen....

Mun äiti oli kerran soittanut useamman kerran kännykkääni ja olin jossain missä en voinut vastata. Sitten oli tullut viesti että: Soita heti minulle kun saat tämän viestin!

Tokihan mä säikähdin että jotain pahempaa on sattunut kun useampi puhelu oli tullut ja tuo viesti lisäksi. Soitinkin saman tien äidille joka sitten ihan pokkana vaan totesi jotta: Niin, kun mä olen just nyt tällä hetkellä kaupassa kattelemassa teidän ****:lle kalsareita ja pitäisi tietää mitä kokoa saisi olla.... :whistle: :snotty: :LOL:
 
eppu
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Nää on näitä nykyajan ongelmia, hei ihan oikeasti. Sillon kun mää olin pieni niin ei äitee soitellut paniikissa lankapuhelimeen kyläpaikkoihin joka hetki eikä varsinkaan huolestunut, kun ei heti vastaa.
Ennen vanhaan sitä kysyttiin lapselta minne on menossa. Nyt ei tiedetä keillä on missä on ja mistä tavoittaa. Luotetaan vaan nykytekniikaan, et kännykkä on mukana/huolet on poissa
 

Yhteistyössä